Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør ikke starte på en high-pop server da jeg har dårlig erfaring med kø fra andre spill. Jeg endte opp på Contagion, som ser ut til å være en ny server.

 

Spiller som Chua engineer, scientist. Hvis noen spiller som dominion på Contagion, så ikke nål med å ta kontakt. Heter Trumph ingame.

Lenke til kommentar

Det å prøve og feile er jo en del av det å bli kjent med et nytt spill. Så det er bare å prøve seg frem. :) Var sånn jeg fant ut hva jeg ville spille i WoW - men så likte jeg den første klassen jeg spilte da. :p

 

Går jo an å lese litt om klassene først og så prøve ut den som passer spillestilen din best. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Vi i NoX holder til på dominion side på Hazak. Stort norsk guild med mye aktivitet. Mange på 50 som jobber med attunements for å være klare til raid åpnes. Serverkøene har heldigvis gått ned mye siden launch, så er kun noe kø i prime time, men sjelden over 500stk.

Lenke til kommentar

 

Fikk samlet en gruppe for å drepe Metal Maw i går, men fikk ingen reward.. Er det bare achievement for disse bossene?

Ja, mener det var kun achivement man fikk.

 

 

Litt skuffende at det ikke er noen loot. Brukte rundt 30min sammenhengende med skyting for å ta livet av bossen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...