Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvorfor klager du da?

(Merker med engang at IGN-avstemningen er bias når man ser at folk har stemt mer på PS4-kontrolleren.)

 

Men du sa jo at det blir smak og behag :wallbash:

 

Klager? Jeg sier bare avstemningen er bias når man vet at kontrolleren til Microsoft er ergonomisk den beste av de. PS-kontrolleren kunne vært laget av stein og noen ville såklart hevdet den var best, derav smak og behag. Objektivt sett er det ikke tvil.

Lenke til kommentar

Klager? Jeg sier bare avstemningen er bias når man vet at kontrolleren til Microsoft er ergonomisk den beste av de. PS-kontrolleren kunne vært laget av stein og noen ville såklart hevdet den var best, derav smak og behag. Objektivt sett er det ikke tvil.

 

Huh? Er det en fasit på det, er ikke det forskjellige fra person til person? Du vet, folk har forskjellige hender og slikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Huh? Er det en fasit på det, er ikke det forskjellige fra person til person? Du vet, folk har forskjellige hender og slikt.

 

Fasit så langt det lar seg gjøre. Man prøver jo hele tiden å gjøre kontrollerne bedre, og det har de jo blitt de siste tiårene. Tror ikke det er mange som vil foretrekke å spille på en snes-kontroller f.eks hvis de har andre muligheter. Spill får karakterer, og det kunne like så godt håndkontrollere også gjort. Spill er jo også "smak og behag" på samme måte som kontrollerne er "smak og behag"...

Lenke til kommentar

Fasit så langt det lar seg gjøre.

 

Jeg vil gjerne se den fasiten. Jeg kjenner flere som synes Dualshock er best, og jeg kjenner flere som mener 360-paden er best. Jeg personlig mener at de er sånn ca gode, iogmed at begge har positive egenskaper og negative egenskaper. En miks kunne raskt blitt det ultimate, men nå venter jeg på de nye. Ser ut som om de har lært endel, begge to.

 

Men ja. Fasit. Få se.

Lenke til kommentar

Kan du bare ikke inrømme at du er en xbox fan så er vi ferdig med diskusjonen......

 

Har jeg sagt noe som tilsier at jeg ikke er det eller at jeg har prøvd å skjule det?

 

Jeg vil gjerne se den fasiten. Jeg kjenner flere som synes Dualshock er best, og jeg kjenner flere som mener 360-paden er best. Jeg personlig mener at de er sånn ca gode, iogmed at begge har positive egenskaper og negative egenskaper. En miks kunne raskt blitt det ultimate, men nå venter jeg på de nye. Ser ut som om de har lært endel, begge to.

Men ja. Fasit. Få se.

 

'Fasiten' er å lese i mange artikler/youtube videoer som omhandler kontrollere. På samme måte som fasiten om at Journey er et bra spill er å lese om i mange anmeldelser.

Lenke til kommentar

 

Jeg mener sånn ca akkurat det samme som han. Han gir 360-gamepaden seieren, men det er med veldig små marginer.

 

CSQtaa3.jpg

 

Dette hadde vært en klar vinner. Og selvsagt, uten den stygge batteriklumpen under (som gudskjelov forsvinner nå). Eneste jeg har vært borti som faktisk har gitt meg sår :p

Lenke til kommentar

Denne generasjonen kommer i mine øyne til å bli den beste noensinne. 2 nye gode konsoller, begge med pc arkitektur kommer til å gjøre mye godt for bransjen.

Billigere, raskere produksjon, raskere portering.

Kanskje vil Battlefield 4 spillere på xbox one kunne spille mot ps4 spillere, kanskje tilogmed mot pc. Håper de også legger til muligheten for å bruke mus og tastatur til flere spill. Det burde være mulig nå som de forskjellige plattformene kan dele bortimot det meste.

 

Selv spiller jeg i dag på ps3 og pc, begge koblet opp på en stor lcd. Bruker xbox 360 stikken på pc i steam bigscreenmodus, og kan ikke si xbox 360 stikken føles noe overlegen. Det er to forskjellige stikker som er gode begge to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...