Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Han er såret over den negative kritikken Xbone får, og etter revealen har han bitchet mot sånn ca. alt som har med Sony å gjøre.

 

Nå tror jeg faktisk at han ikke liker Uncharted-spillene, og det er hans fulle rett. Vet om flere som ikke gjør det, men de bitcher ikke på den måten om det. :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir som å ikke like LOTR filmene det. Greitnok det er mulig men da er det noe sært med smaken din. Nathan Drake er vel en av de beste karakterne laget i det siste.

Hva pokker er rart med det? LOTR handler om sverd og drager og sjit og filmene, fansen og alt rundt synes jeg er grusomt. Jeg trodde det var en opplest og vedtatt sannhet at alt med sverd og drager suger. LOTR, WOW, osv.

Tenk, det går an at andre mennesker liker andre ting enn deg! ;)

 

Forøvrig synes jeg Uncharted-serien er knallbra, det lille jeg har spilt av det.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Blir som å ikke like LOTR filmene det. Greitnok det er mulig men da er det noe sært med smaken din. Nathan Drake er vel en av de beste karakterne laget i det siste.

Jeg hater Ringenes Herre-filmene og synes Peter Jackson er ræva til å lage film. Han bruker alt for mye tid og Bkrefter på å få ting til å se bra ut, tar seg selv og filmene alt for seriøst og nekter å forstå det mest vitale punktet når det kommer til filmer og bøker: Hver eneste scene drive handlingen fremover. Det klarer ikke Peter Jackson, så filmene hans surrer bare på tomgang i store deler. Ta for eksempel King Kong. Handlingen er nøyaktig den samme som i originalen fra 1933, men filmen hans er likevel dobbelt så lang. Da sier det seg selv at det blir ekstremt med fyllstoff inne i mellom der. Det samme gjelder Ringenes Herre, og selvsagt Hobbiten. Folk flest ville slitt med å få Hobbiten til å vare i hele to filmer. Peter Jackson lager tre filmer av den. Det burde få det til å skurre litt hos noen og enhver. Bare fordi filmene ser bra ut, betyr det ikke at det er bra filmer. Budsjett har ingenting med totalkvaliteten å gjøre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har forhåndsbestilt Xbox one. Men jeg er litt skuffet over at jeg da ikke kan spille en ny fremmtidig uncharted før jeg også bestiller en PS4.

 

Er eksklusiver en så stor nødvendighet. Jeg ville likt at alle spillene multiplatformes denne nye generasjonen. For det er er ingen grunn til at Ps4 spill ikke vil virke på feks en Xbox one. Ned få untak med move og kinect baserte spill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg hater Ringenes Herre-filmene og synes Peter Jackson er ræva til å lage film. Han bruker alt for mye tid og Bkrefter på å få ting til å se bra ut, tar seg selv og filmene alt for seriøst og nekter å forstå det mest vitale punktet når det kommer til filmer og bøker: Hver eneste scene drive handlingen fremover. Det klarer ikke Peter Jackson, så filmene hans surrer bare på tomgang i store deler. Ta for eksempel King Kong. Handlingen er nøyaktig den samme som i originalen fra 1933, men filmen hans er likevel dobbelt så lang. Da sier det seg selv at det blir ekstremt med fyllstoff inne i mellom der. Det samme gjelder Ringenes Herre, og selvsagt Hobbiten. Folk flest ville slitt med å få Hobbiten til å vare i hele to filmer. Peter Jackson lager tre filmer av den. Det burde få det til å skurre litt hos noen og enhver. Bare fordi filmene ser bra ut, betyr det ikke at det er bra filmer. Budsjett har ingenting med totalkvaliteten å gjøre.

Quentin Tarantino hilser og sier "..."

 

 

 

Vanskeleg å ikkje like Drake, men den retningen sjølve spela tok var ikkje den beste.

Like vanskelig som det er å ikke like Cage i National Treasure (Hvis histore overgår det jeg har sett av U1 og U2)

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Jeg hater Ringenes Herre-filmene og synes Peter Jackson er ræva til å lage film. Han bruker alt for mye tid og Bkrefter på å få ting til å se bra ut, tar seg selv og filmene alt for seriøst og nekter å forstå det mest vitale punktet når det kommer til filmer og bøker: Hver eneste scene drive handlingen fremover. Det klarer ikke Peter Jackson, så filmene hans surrer bare på tomgang i store deler. Ta for eksempel King Kong. Handlingen er nøyaktig den samme som i originalen fra 1933, men filmen hans er likevel dobbelt så lang. Da sier det seg selv at det blir ekstremt med fyllstoff inne i mellom der. Det samme gjelder Ringenes Herre, og selvsagt Hobbiten. Folk flest ville slitt med å få Hobbiten til å vare i hele to filmer. Peter Jackson lager tre filmer av den. Det burde få det til å skurre litt hos noen og enhver. Bare fordi filmene ser bra ut, betyr det ikke at det er bra filmer. Budsjett har ingenting med totalkvaliteten å gjøre.

 

Meh, jeg storkoser meg med syngende dverger og lange scener over skog og hei med episk bakgrunnsmusikk :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vel, i en sammenligning mellom 360 og PS3 burde de ta med spill som finnes på den ene konsollen og ikke den andre. Enten er den oversikten gammel eller så har de ikke tatt med spill som også ble utgitt på PC. Det er litt unfair siden hardwaren i 360en gjør det lett (lettere enn PS3 i hvert fall) å porte spill til/fra Windows. Ser f.eks ikke Alan Wake på 360-lista.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...