Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, COD er da et bra spill i mine øyne. Hva har det med alder å gjøre?

Nesh, Dora the explorer er da sikkert bra i voksnes sine øyne det og.

Det jeg skal fram til er at om du sier at COD er bra, håper jeg at du gir andre spill sjanser. Det finnes mangt et spill der ute som er opp til 500% mer givende og underholdende. Men å safe det er vel det de fleste gjør.

Lenke til kommentar

Herregud, er det så forferdelig at noen liker COD? Du kan ikke si at andre spill er 500% mer givende og underholdene. Folk er så jævlig opptatt av at smaken deres er fasiten.

Det er faktisk så forferdelig og forkastelig, når et spill med null og da sier jeg NULL prioritering på å bringe FPS sjangeren framover, og står på stedet hvil, år etter år. da blir jeg trist, når da andre utviklere prøver seg på nye områder, men brukermassen har da talt, ved å kjøpe COD år som følger, fordi det er safe underholdning, men ikke nok nytt for min smak

Endret av Dore123m
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahah, jeg trodde først du tro en spøk, men at du faktisk blir sur fordi folk er uenig med deg er bare kanon. Jeg synes COD er morsom underholdning. Ja, du kan kalle det safe, men jeg driter i om det er "safe" underholdning så lenge jeg kan bruke timer på å ha det gøy med det! Du er heldigvis ikke min Gud og bestemmer på ingen måte hva jeg liker og ikke liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste som kjøper COD tenker nok ikke på utvikling i FPS sjangeren. Det er ikke sånn at man kan drive alle sjangre mer og mer fremover. Til slutt vil det omtrent bli et annet type spill. Hva med alle RPG spillene som er på markedet nå? Du vet, de med masse action og comboer og quicktime events and whatnot. Hvor mange sier ikke at de lengter tilbake til den tid hvor f.eks Baldurs Gate og Planescape Torment kom ut? RPG sjangeren ble drevet fremover, og folk vil alltid krangle over gamledager vs nåtid.

Jeg er sikker på jeg kunne svart 90% av alle forumposter på hele internett med "Folk har forskjellig smak"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hahah, jeg trodde først du tro en spøk, men at du faktisk blir sur fordi folk er uenig med deg er bare kanon. Jeg synes COD er morsom underholdning. Ja, du kan kalle det safe, men jeg driter i om det er "safe" underholdning så lenge jeg kan bruke timer på å ha det gøy med det! Du er heldigvis ikke min Gud og bestemmer på ingen måte hva jeg liker og ikke liker.

Kanskje mitt argument framstår litt tvetydig, men jeg er seriøs, ikke sur. Det jeg prøvde å få frem er at det finnes andre Førstepersons skytere som er ihvertfall i min mening verdt å prøve som ligger langt over(min mening) COD.

Jeg er sikker på jeg kunne svart 90% av alle forumposter på hele internett med "Folk har forskjellig smak"

Men ja, du har et poeng med at vi mimrer tilbake når spill ikke holder mål og føles helt ukjente, og når spill føles helt kjent klager vi i betraktning av lite innovasjon.

Men hva er vel et diskusjons forum om man ikke kan si sin mening.

Lenke til kommentar

Det er sant. Alltid gøy å ytre sin mening på forum, men synes det er litt trist at nesten alt består i forsøk på å konvertere andres mening slik at de kan se at deres smak er faktisk feil. Litt sånn religion-aktig ;-)

Dessverre er nå gaming-bransjen blitt mer slik at jo eldre man blir jo mer faller man ut av hovedmålgruppen til businessfolket som står bak hver utgiver.

Men veldig offtopic i en PS4 vs XB1 tråd så nå gir jeg meg :-)

 

btw, PS4 er mye bedre enn Xbox One. De som er uenig har feil ! God natt.

Lenke til kommentar

Skal vi se.

 

PS3 har jeg uncharted og heavy rain...killzone... GT 5 ikke flere enn de jeg liker der

 

X360 har jeg Halo spillene... Gears Of War...Fable.. hadde mass effect...ikke flere der heller jeg liker

 

Det er uavgjort for meg hva som vinner. Det er rett og slett ikke fair at jeg må ha to maskiner for å spille alle spillene.

 

Så du liker GT men ikke Forza? Forza5 er jo til og med en lanseringstittel på Xbox one.

 

GT6 eller 7 til PS4 ser vi nok ikke på mange år.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Visst noen som eier Xbox One selger spillet sitt til vennen sin som de har kjent i 30 dager.

Får Xbox en liten del av salget?

 

Nei, akkurat det virkar ganske sikkert. Du kan gje eit spel til ein kompis utan noko form for avgift, så ein eventuell pris mellom dykk blir jo i prinsippet "svart" og ikkje noko MS har noko med. Slik eg forstår det, så er denne regelen mest meint for å kunne låne vekk spel til ein kompis, men eg forstår ikkje helt om eg kan kjøpe eit spel, låne det vekk til deg fordi vi har vore vener i 30 dagar, og så om du då kan du gje det tilbake. Akkurat det føler i alle fall eg er den mest realistiske situasjonen som burde vere mogleg, det er i alle fall sånn eg speler dei fleste av mine "brukte" spel.

Lenke til kommentar

Et spill kan gis bort en gang, så har du gitt ham en spill kan ikke han gi det videre til noen, deg inkludert.

 

Ja, det er jo slik det framstår, men det virkar som ei ganske rar løysing. Eg meiner, kor ofte gjer ein vekk spel permanent til vener og kjente?

Lenke til kommentar

Driveclub er en lanseringstittel, og er et Bilspill. Så hvorfor skal Sony ha flere Bilspill eksklusiver til launch. Pluss at Ps3 gruppen får en GT6 snart, som fort kan bli en favoritt hos meg ihvertfall.

 

Eh, nå er ikke akkurat driveclub samme type bilspill som GT/Forza. Det er et urealistisk arkade spill.

 

Jeg bare synes det var rart at man ser frem til GT på PS4, men ikke Forza på Xbox one.

Med mindre han bare glemte seg bort.

Lenke til kommentar

Ja, men utviklerne selv sier at det er pur arkade og langt fra et realistisk bilspill.

 

Jeg bare lurte på om han ikke så frem til forza 5 på xbox one, noe som virket rart.

De sa at de lenge hadde lyst til å lage det mest realistiske bilspillet noen sinne, og at DriveClub skulle bli det spillet...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...