Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Haha jeg gjorde nesten det. Skjermen var i to forskjellige rom da. Dama elsket eneren på xbone så satte henne med xbone og betaen og meg og PS4 med betaen. Det går å se forskjeller men de er små og en må nesten stå i ro for å se dem. Ps4 er litt skarpere og det ses best på den maiskarakteren at strekene som skiller maiskornene f.eks er klarere på ps4. Men på den andre siden så kjøper jeg det uansett på xbone grunnet det er den kontrolleren jeg foretrekker og jeg har flest venner som spiller på xbone (de jeg har på ps4 spiller jo nesten aldri online ?).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

DigitalFoundry ser litt på pre-release beta versjonen av Far Cry Primal til PS4. Om dette er en indikasjon på hvordan hele spillet blir så vil det både se og yte veldig bra.

 

Ikke noe info om XBO versjonen enda. Men dem snakker såvidt om den versjonen i videoen. 

 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Er veldig glad jeg gikk for Ark på pc når det var en liten rabatt på det på pc. Planen var egentlig å kjøpe det til xbox one, men ut fra tester av det til nå med tanke på ustabil framerate så tror jeg jeg tok et bra valg der. Kjøpte the longest dark også med det samme (på pc) etter å ha testet prøveversjonen på xbox one. Må ærlig innrømme at jeg fatta dritten av det spillet og daua ganske så kjapt av kulde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...