Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Xbox One ser best ut av Xbox one  å Playstation 4 da, :) kanskje jeg trenger nye lese briller nå  :p

 

Det er små forskjeller. Ikke noe å gå bananas av akkurat. Men som du ser så er det litt mer skarpere og detaljert på PS4 versjonen. (klikk på bildet for å få det bitte litt større)

 

5tLGtAY.jpg

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Spørs...kan du røyke det? :D

Det var en liten referanse der til GTA V diskusjonen rundt samme tema xD

Hehe dagens beste tror jeg. Alt etter om jeg misforstår hva Caz her forstod eller ikke ?

 

Men uansett så på bildene så var det xbone jeg trodde var ps4 der grunnet det ene skiltet hvor en klart ser hva det står på xbone bildet mens det er heller slørete på ps4 bildet (det var det første jeg merket meg). Men her er det nok litt forskjell i hvor en står, kamera litt forskjellig eller noe slik vil jeg tro.

Lenke til kommentar

 

Synes Xbox One ser best ut av Xbox one  å Playstation 4 da, :) kanskje jeg trenger nye lese briller nå  :p

 

Det er små forskjeller. Ikke noe å gå bananas av akkurat. Men som du ser så er det litt mer skarpere og detaljert på PS4 versjonen. (klikk på bildet for å få det bitte litt større)

 

5tLGtAY.jpg

 

Det var det skiltet jeg synes så bedre ut da på Xbox One da :) 

Lenke til kommentar

Det var det skiltet jeg synes så bedre ut da på Xbox One da :) 

 

Det er fordi LarZen har lagret et JPEG av et JPEG av et JPEG, og komprimert vekk detaljer fra et bilde som allerede hadde komprimert vekk detaljer som hadde komprimert detaljer fra originalbildet.

 

Om du tar en kikk på bildene fra artikkelen er forskjellen på Xbox One og PS4 i det bildet litt større, men det er fortsatt tapt detaljer gjennom JPEG-komprimering.

Lenke til kommentar

Visse deler ser bedre ut på ps4 da ja, men helt ærlig så er jeg ikke sikker på hvor mye jeg merker det in game selv. Eurogamer rapporterte jo først at det var samme oppløsning så tydeligvis ikke så lett å finne for de som skal være spesialister på det heller, så da tviler jeg på at jeg ser den helt store forskjellen utenom å se grundig igjennom stillbilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ehm, folk som spilte betaen på Xbox One mente at det ikke kunne være 1080p hele tiden. Altså, fra å spille det. Ikke se på bilder.

Det er da svært godt gjort i såfall. Med mindre de hadde ps4 eller pc versjonen ved siden av xboxen, så tror jeg nesten de har gjettet litt.

 

Mulig at det kan merkes litt hvis man prøver nye å følge med, men det virker heller som en kvalifisert gjetning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...