Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjelder Xbox One vs PlayStation 4 så har jeg begge og syntes Xbox One har bedre programvare, får raskere og mer omfattende oppdateringer, bedre onlinetjeneste/infrastruktur og bedre håndkontroller.

 

Blir egentlig svært lite spilling på PlayStation 4 utenom PlayStation 4 eksklusive spill, men det samme gjelder egentlig også Xbox One for de fleste cross-plattform spill spiller jeg på PC uansett, og er de best med kontroller så kobler jeg bare til Xbox One håndkontrolleren til PC-en. Er det en ræva port så blir det Xbox One i de fleste tilfeller fremfor PlayStation 4, ene og alene på grunn av kontroller egentlig.

 

 

Når det er sagt så blir Xbox One tatt i bruk mye mer enn PlayStation 4 her hjemme, har en mye bedre programvareplattform som benyttes til YouTube, Twitch og ikke minst Plex osv..

Lenke til kommentar

Blir hanka inn ein PS4 nå snart, type svart. Har allereie fått inn ein del spill som flyter greit i 1080p og 60fps. Spill som ikkje oppnår såpass blir vurdert i billigkurven viss di er verdt å bruke tid på. Samtidig blir det ny PC som burde ta unna det meste av spill som kommer. SM og XO blir vurdert ein gang i 2016 viss behovet melder seg.

Lenke til kommentar

Hva er greia? Kjører Xbox One i noe annet enn 1080? Er det i så fall mulig å se forskjell på xbo og ps4?

Nei, Xbox One kjører nesten aldri samme oppløsning på bildet som PS4 gjør

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-call-of-duty-advanced-warfare-multiplayer-performance-analysis

Hvor synlig forskjellen er kommer an på spillet, men det er en generell trend at bildet fra Xbox One er litt mer grumsete i detaljene enn PS4s bilde, men om du bryr deg voldsomt om grafikk burde du uansett ikke spille på konsoll.

Lenke til kommentar

 

Hva er greia? Kjører Xbox One i noe annet enn 1080? Er det i så fall mulig å se forskjell på xbo og ps4?

Nei, Xbox One kjører nesten aldri samme oppløsning på bildet som PS4 gjør

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-call-of-duty-advanced-warfare-multiplayer-performance-analysis

Hvor synlig forskjellen er kommer an på spillet, men det er en generell trend at bildet fra Xbox One er litt mer grumsete i detaljene enn PS4s bilde, men om du bryr deg voldsomt om grafikk burde du uansett ikke spille på konsoll.

 

 

Nå finne det jo gjerne noe imellom å ikke bry seg om grafikk, og å "bry seg voldsomt" om det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja det er krise.

 

Utfra denne tråden: http://www.reddit.com/r/PS4/comments/2ly5xt/the_framerate_in_acu_is_fucking_terrible/

 

 

EDIT: I take this back, I just tried my first Co-Op mission, there was no lag, but the FPS dropped significantly, seems like a steady 20 TBH

 

Så kommer det frem til at AC: Unity ikke holder stabil fps på 30 engang på PS4...

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Har ikke lagt inn noen bestilling, eller går med planer om å kjøpe Unity heldigvis :) Får se etter hvert som stormen har stilnet, om det er så ille som det gir seg ut for å være. Men uansett jeg blir ikke mer giret av at spillet ser ut til å være lagt opp til coop-gameplay i grunn.

Lenke til kommentar

Er ikke alle spill hvor 30 FPS er så alt for ille, selv så har jeg valgt å pushe grafikken til maks på Shadow of Mordor på PC og heller overleve med 40-50 FPS og det har jeg ikke angret noe særlig på.

 

Spilte igjennom det på 60fps på PCen, var grusomt å teste det på PS4en til en kamerat.

 

Når det gjelder AC Unity, hah! For no drit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...