Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min PS4 var veldig stille i starten. Merket knapt nok at den var på. Nå i det siste har den derimot begynt å suse litt. Ikke mye, men jeg hører det. Mulig det har samlet seg noe støv inni der. Synes Xbox One er roligere akkurat nå.

 

Er forresten nedetid for PSN igjen i kveld, så de som vil spille online må huske å logge seg på før det er for sent.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

På PS4 er det kun litt lyd ved disk-verifisering når man startet opp et spill, deretter blir den lydløs siden hele spillet er installert på hardisk.

 

Tja.... Lydløs?

Selv har jeg inFamous Second Son digitalt, uten plate.

Men PS4 er LANGT i fra lydløs når den presses.

Da er XboxOne langt mindre støyende.

 

 

Nå var det BluRay drevet jeg kommenterte, altså om drevet lager lyd under spilling.

 

Men min PS4 er uansett veldig stille, kan knapt høre den selv under stress. Stilleste konsollen jeg har eid.

Lenke til kommentar

Merkelig.. Har brukt hele fredagen lørdagen og søndagen (edit: torsdag kveld til natt til søndag) på å laste ned AC Unity, GTA V og COD AW.

 

Har fulgt med hele tiden, og det går kanskje et par timer fra Xbox'en går fra Downloading til Installing, og da tar det timesvis å installere hele spillet. Fikk spilt noe mens det lastet ned, men selv etter 40% så kunne jeg bare spille første level i storyen i COD AW.

 

Hadde problemer med at installasjonen av COD AW feilet etter noen sekunder i starten, så jeg avinstallerte det og installerte det på nytt, så virka det. Men jeg starta installasjonen på lørdagen og det var ikke ferdig før søndagen. Tok nok over 12 timer ihvertfall...

Kommer jo veldig an på hvor stor linje du har på nettet. Jeg har 100/100 og det går lynraskt.
Lenke til kommentar

Har 30/15, så det skal ikke ta så lang tid.. Og det er installasjonen som tar lengst tid, ikke nedlastningen, så hvor er logikken? Lest at det kommer av at Xbox One egentlig skulle ha det "Always Online" tullet, og at det er det som gjør at spill på Xbox One tar lengre tid å installere enn på PS4..

Lenke til kommentar

 

Nå var det BluRay drevet jeg kommenterte, altså om drevet lager lyd under spilling.

 

Men min PS4 er uansett veldig stille, kan knapt høre den selv under stress. Stilleste konsollen jeg har eid.

 

Dette er også min erfaring. Bortsett fra når den spinner opp ved start eller når en plate settes i så er den helt stille i mine ører. Har fremdeles tilgode å høre noe viftelyd fra den uten å sette øret intill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...