Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vurdert å kjøpe dette siden utviklerne lovte et helt nytt spill. Men ser nå på YT at det er aklurat det samme som tidligere. At noen synes det er groundbreaking at man kan skli og titte ut fra cover sier egentlig alt om hvordan spiller er blitt. At dette er en ny grafikkmotor er for meg et mysterium. Grafikken er ikke mer enn ok. Det blir ikke kjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tull og tøys at det er noe nytt, det kjører på samme driten som MW3. Spillet var jo allerede hacket og moddet før det engang var gitt ut.

 

Men hvorfor opplyser de om at spillet kjører på en ny og bedre grafikkmotor når det er helt likt. Og de omtaler å skli og titte ut fra cover som groundbreaking. De vet akkurat hvordan de skal få med seg fansen videre. Og de klarer det også, det er det værste

Lenke til kommentar

Har noen kommet seg forbi en viss cutscene i oppdrag 14? Det står at man skal trykke en viss knapp, men ingenting skjer og jeg dauer. Det har nå skjedd 10+ ganger, og man må da se hele driten igjen. Jeg har prøvd å trykke normalt, holde knappen inne og klikke i vinkel med 10 klikk i sekundet. Ingenting fungerer, og jeg kommer derfor ikke videre i spillet.

Lenke til kommentar

Føler meg snytt når det gjelder dette spillet. Spiller på pc. Var jo og så lur at jeg kjøpte

Digital Hardened Edition (for hele 1000kr).

 

Grafikk messig var nok dette den største nedturen for meg! Kjører spillet på full grafikk, og går aldri under 60fps. Men synes likevell grafikken er søppel!

 

Har spilt Battlefield 4 de siste dagene. Og forskjellen BF4 - CoD Ghost føles for meg som Counter-Strike Source - Counter-Strike 1.6

 

Vil faktisk påstå at det ikke er noe særlig stor forskjell på Black Ops2 og Ghost

Lenke til kommentar

Er 48.294 personer som ser på Call of Duty: Ghosts gameplay på Twitch nå, og 6.424 som ser på Battlefield 4.

 

En smule interesse forskjell...

Er naturligvis personlig hva folk liker. Og er vel ingen tvil om at CoD er mer populært. Men at de kan kjøre et spill ut i året med nesten ingen endringer synes eg er rart. Forskjellene er også såpass store fordi Bf har allerede vært ute noen dager. Hadde vært jevnene om begge spillene hadde release i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...