Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er naturligvis personlig hva folk liker. Og er vel ingen tvil om at CoD er mer populært. Men at de kan kjøre et spill ut i året med nesten ingen endringer synes eg er rart..

Er jo mange spill som kjører den ruten helt greit. EA sports gjør jo ikke stort annet. For min del var mw 1 det perfekte skytespillet til konsoll. Jeg elsket twitch gameplayet fra første sekund. Flyten i spillet var perfekt. 6v6, relativt små kart, ingen kjøretøy. Uendelig mye moro. For meg på konsoll har hvert år stort sett vært en mappack og minimale forandringer. Men det er helt ok, jeg vil ha mer av det samme. Begynner de å kødde med 60fps og måten spillet flyter på er mye av interessen borte.

Forøvrig synes jeg de seneste utgavene har vært elendig og de har faktisk gjort for mye endringer, uten å tenke på det aller viktigste med mp. Kartene og nettkoden. Jeg hadde heller sett at de brukte tiden på det, samt overhalet grafikkmotoren om det ikke gikk utover gameplayet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo mange spill som kjører den ruten helt greit. EA sports gjør jo ikke stort annet. For min del var mw 1 det perfekte skytespillet til konsoll. Jeg elsket twitch gameplayet fra første sekund. Flyten i spillet var perfekt. 6v6, relativt små kart, ingen kjøretøy. Uendelig mye moro. For meg på konsoll har hvert år stort sett vært en mappack og minimale forandringer. Men det er helt ok, jeg vil ha mer av det samme. Begynner de å kødde med 60fps og måten spillet flyter på er mye av interessen borte.

Forøvrig synes jeg de seneste utgavene har vært elendig og de har faktisk gjort for mye endringer, uten å tenke på det aller viktigste med mp. Kartene og nettkoden. Jeg hadde heller sett at de brukte tiden på det, samt overhalet grafikkmotoren om det ikke gikk utover gameplayet.

 

Helt greit for meg at personer liker det samme hvert år. Men man skal ikke lyve, noe eg føler Activision har gjort her.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har aldri spilt cod før en kompis for litt siden ville spille det istedefor fifa. Var litt usikker i starten, siden eg egentlig aldri spiler noe annet enn sport realiterte spill. Men etter eg først prøvde det, så har eg blitt hektet. Spiller ikkje det døgne rundt, men når eg først spiller ps4, så er det godt med litt forandring.

 

Har lastet ned spillet på ps4, siden nettverkspill tok litt lengre tid for å laste ned, enn sjølve spille, så startet eg en ny save. Men fikk sjokk over kor kort game var. Hadde forventet å bruke noen dager, men brukte berre en dag og da måtte eg ta en bane på nytt.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hadde faktisk vurdert å kjøpe CoD Ghosts, men etter å ha sett denne videoen legger jeg den planen på hyllen:

 

Spilte det selv når det var gratis på STEAM, må si det virket veldig stabilt, men det var en del framedrops osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...