Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor tror dere det er best å forhåndsbestille for å få det tidligere? Er jo planleggingsdag på mandag så alt ligger til rette for en tidlig kopi, vurderer gamezone eller elkjøp sålangt.

 

Bestill fra Ludostore du :) De sender ut på fredag så med mindre man bor langt nord har man spillet på lørdag :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Gikk inn på Elkjøp idag og noen store papp montasjer møtte alle som kom inn i butikken :)

Ikke lenge igjen nå.....men lurer på om jeg venter til PS4 versjonen kommer.

 

Om jeg ikke må ha PC versjonen også da...isåfall ikke mange dagene igjen nå.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Stor gleder meg til at jeg kan laste det ned fra Steam snart!

 

Skal nok kjøpe det til PS3 i morgen, på grunn av at da får man det billig når PS4 kommer ut.

 

 

Eneste info jeg fant om dette når det gjelder butikker i Europa:

 

GameStop (Various European Markets)

Trade in your copy of Call of Duty: Ghosts on Xbox 360 and purchase the Xbox One version for a significantly reduced upgrade fee. Offer valid until December 31st, 2013 or while supplies last. Go in-store for more details.

 

Usikker på hva "significantly reduced" egentlig vil si. Og må byttes inn før 31. desember.

Er samme teksten på Playstation 4.

Lenke til kommentar

 

 

Eneste info jeg fant om dette når det gjelder butikker i Europa:

 

GameStop (Various European Markets)

Trade in your copy of Call of Duty: Ghosts on Xbox 360 and purchase the Xbox One version for a significantly reduced upgrade fee. Offer valid until December 31st, 2013 or while supplies last. Go in-store for more details.

 

Usikker på hva "significantly reduced" egentlig vil si. Og må byttes inn før 31. desember.

Er samme teksten på Playstation 4.

 

Epost som ble sendt ut idag.

 

post-5372-0-20013100-1383590186_thumb.png

 

EDIT: Personlig så venter jeg til jeg kan spille det på PS4. Dette skal oppleves i 1080p med all eyecandy som er mulig :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...