Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du blitt sammen med ei jente på 146cm?


Lave jenter  

206 stemmer

  1. 1. Kunne du blitt sammen med ei jente på 146 cm?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det kunne jeg godt blitt. Spesielt hvis ho tente på dominanselek og sånt – jeg er 186 og liker godt tanken på å fysisk sett totalt utklasse og dominere ei jente. :)

 

 

 

Anonym poster: 02f5e1735d4b7e12ae211b56457ec755

 

Hmm, kunne tenkte meg det samme, bare motsatt.. :p

Lenke til kommentar

Det er morsomt, fordi gutter i Kina liker høy jenter (selv om de er ikke så høy selv, Jeg kommer fra Hangzhou, og gjennomsnittlig høyde av gutter er bare 170cm der, Beijin har høyere tall, men er bare 175cm)

Jeg tror at jenter på 146cm er vanskelig å finne en gutte i Kina, ellers veldig lav gutte, kansje gutter lavere enn 160cm.

Det er interesant å se at så mange høy gutter her liker små jenter.Fordi faktisk dere er så høy.

Jeg lurer på hvorfor er det forskjellen her? :hmm:

 

 

-------Maybe that's for ‘Theory of evolution’? I'm small so I want a high partner then next generation will be not small. Or I'm tall so I don't care if my partner is small or not, the chance that the next generation will be small is not high. :eek:

Endret av Jin_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er på grunn av at det er sjeldent med spesielt høye kvinner der. Vi mennesker er rare dyr sånn sett.. i norge hvor vi er for det meste hvite så er det mange som ønsker å sole dritten ut av seg, mens i andre land hvor det er lite hvite mennesker så er det populært mee blekningsmiddel o.l for å få hvitere hud. Vi misunner alltid det vi ikke har. Jenter med små pupper vil ha store, jenter med store pupper vil ha små, folk med rett hår vil ha krøller eller bølger, folk med krøllete hår eller bølgete vil ha rett hår, osv, osv, osv. Det er egentlig ganske latterlig hele greia.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg er over 2m. Jeg svarte ja på pollen, men jeg innser at det hadde blitt et artig bryllupsbilde. Hvis alternativet er å finne ei jente på 185 og stå i fare for å få mega-unger vet jeg ikke hva som er mest morsomt, men generelt vil jeg i likhet med andre i tråden si at høyde har ganske lite å si totalt sett når det gjelder å plukke ut partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sandra Borch ser unormal ut fordi hun har en sykdom som gjør at hun er så lita.

Andre damer på 148-150cm høyde ser helt normale ut, fordi der er alle kroppsdelene i normale størrelsesforhold.

 

Joda, men gir jo en viss indikasjon. Var uansett det eneste mennesket med ca. høyden ts referer til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...