Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du blitt sammen med ei jente på 146cm?


Lave jenter  

206 stemmer

  1. 1. Kunne du blitt sammen med ei jente på 146 cm?



Anbefalte innlegg

Hadde vært artig å prøve å ligge med en gang hvertfall, hun må jo være lett som en fjær, knapt så man kjenner henne oppå seg nr hun rir eller blir tatt bakfra liggende oppå meg. Men meh for et forhold ser jeg mer etter ting som at hun ikke er for brukt, for kostbar, kjedelig etc.har du ikke stilt det spørsmålet her sånn 5 ganger på kvinneguiden alt ts. jezuz. skjerpings.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er " Kunne du blitt sammen med ei jente som er på 146 cm, de fleste svarer ja på undersøkelsen ser jeg. Latterlig... 146 da er man dverg, hvis jeg var 150 ja, men er 180 nei takk. Har mange pene jenter som er 1,60, - -men 1,46 .. blir altfor lavt.. Et tidspunkt i livet vil du innse at det ikke fungere..ikke så mange 146 jenter man ser i byen

Lenke til kommentar

Spørsmålet er " Kunne du blitt sammen med ei jente som er på 146 cm, de fleste svarer ja på undersøkelsen ser jeg. Latterlig... 146 da er man dverg, hvis jeg var 150 ja, men er 180 nei takk. Har mange pene jenter som er 1,60, - -men 1,46 .. blir altfor lavt.. Et tidspunkt i livet vil du innse at det ikke fungere..ikke så mange 146 jenter man ser i byen

 

Du er ikke dverg om du du er 146.

Lenke til kommentar

Ja, på samme måte jeg kunne blitt sammen med ei på 240 cm. Høyde er vel det som spiller minst for min del.

 

Syns det er så utrolig barskt når en gutt sier at han ikke bryr seg om jenta er et hode høyere enn han. Det oser av selvtillit og maskulinitet det :love:

Endret av ImSoAsian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...