Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kun 1 rifle assault, og den har jeg fått. Merka meg også att jeg fikk 1 stk kill assist ribbon uten att jeg prøvde på det.

 

Men inne i selve metroen, det betyr da altså ikke nede ved jernbankeskinnene da tydeligvis..

Spiller ikke noen rolle hvor du er, så lenge du spiller på Metro kartet. Finnes ganske mange 64 manns high tickets servere så da skal det gå ganske greit å unlocke F2000 bare ved å spille som Assault. Ta med V40 mini granater og M320 så får du ganske kjapt kill assist ribbons. 

Lenke til kommentar

Det står "Inside the Metro" og det var en som også poengterte dette i en Youtube video.

 

Uansett har jeg nå hatt 2 runder hvor jeg har hatt over 10 på rappen, spilt på 2000 Ticket server og hatt 50+ kills, og flere andre runder med godt over 10 kills, men fremdeles så står det 0/10 på Award Requirements altså  :hrm:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Det står "Inside the Metro" og det var en som også poengterte dette i en Youtube video.

 

Uansett har jeg nå hatt 2 runder hvor jeg har hatt over 10 på rappen, spilt på 2000 Ticket server og hatt 50+ kills, og flere andre runder med godt over 10 kills, men fremdeles så står det 0/10 på Award Requirements altså  :hrm:

 

Tror ikke det har noe å si om du står inni nei. Da jeg tok den hadde laget mitt kun punktet ute. Vi kom oss aldri inn. Spørsmålet er om du får 2 assist-ribbons? Du trenger ikke å ha killstreak. Før jeg tok jumpermaster så kom den alltid opp etter en bane (uansett hvilken bane). Selv om jeg hadde hatt både 1 og 2 og 24 killstreak, så lagrer den ditt siste liv om du uansett failer. Altså om du ble drept like før banen ble avsluttet, spawnet tilbake uten å drepe noen vil det stå 0/10. Har du en streak på 10 og siste på 3, vil det stå 3/10.

 

Men den krever altså ikke streak. Sikker på at du ikke bare har fått en assistribbon hver runde? Da jeg tok den selv var det på en 2000tic server. Men jeg fikk den tikka ikke inn før sekunder før runden var ferdig. Prøv som det er nevnt her. LMG på beina til folk. Granater og bombekastere.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om du hadde 2 kill assist ribbons samtidig med 10 kills.

Tror ikke det har noe å si om du står inni nei. Da jeg tok den hadde laget mitt kun punktet ute. Vi kom oss aldri inn. Spørsmålet er om du får 2 assist-ribbons? Du trenger ikke å ha killstreak. Før jeg tok jumpermaster så kom den alltid opp etter en bane (uansett hvilken bane). Selv om jeg hadde hatt både 1 og 2 og 24 killstreak, så lagrer den ditt siste liv om du uansett failer. Altså om du ble drept like før banen ble avsluttet, spawnet tilbake uten å drepe noen vil det stå 0/10. Har du en streak på 10 og siste på 3, vil det stå 3/10.

 

Men den krever altså ikke streak. Sikker på at du ikke bare har fått en assistribbon hver runde? Da jeg tok den selv var det på en 2000tic server. Men jeg fikk den tikka ikke inn før sekunder før runden var ferdig. Prøv som det er nevnt her. LMG på beina til folk. Granater og bombekastere.

 

 

  • Assault Rifle Ribbon x1 1/1
  • Get 2x Kill Assist Ribbons in a round 0/2
  • Get 10 kills inside the Metro in a round 0/10

Slik står det hos meg nå, så må man da få de 2 siste på samme runde?

Lenke til kommentar
  • Assault Rifle Ribbon x1 1/1
  • Get 2x Kill Assist Ribbons in a round 0/2
  • Get 10 kills inside the Metro in a round 0/10
Slik står det hos meg nå, så må man da få de 2 siste på samme runde?

 

 

Ja! :)

 

Det er sånn at når det er noe som er nevnt "in a round" så må du gjøre det "in a round", altså alle disse kravene innen samme runde. Som nevnt tidligere er det vilkårlig når du får assult rifle ribbon. Denne er i boks. Bare spill på en server med mange ticks og slutt å skyt folk i hodet så går det nok bra :)

 

Jeg, som mange andre her, fikk denne første runde jeg forsøkte - men som nevnt: jeg fikk min siste assist ribbon sekunder før matchen var over. Fikk ikke med med unlock før oppsummering etter runden.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...