Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig der. å prøve å fly heli i BF4 er helt håpløst, det er alt for mye som kan locke på deg å AA trenger ikke å ha lock on en gang før man blir truffet. Det at de fjernet below radar gjorde at ting ble helt ødelagt. Man tok jo en stor risk ved å fly såpass lavt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt uenig der gitt, er så utrolig mange gode helt piloter i bf4 at noen runder blir til og med kjedelige, vi snakker total dominanse, klart man får de kanskje ned 3-4 ganger i løp av en runde med litt samarbeid men det skulle bare mangle når deres kill count nærmer seg hundre, hadde vært krise med below rader i bf4, den tingen var stygg som juling i bf3( har nesten mareritt fra wake Island med de der uber pro pilotene og deres below rader funksjon).

 

EDIT : Pluss vi har little bird, tingen er så lett at du trenger et par timer for å gruse med den, får du med en eller to engi's så kan du bare skrive "rekt" i kommentarfeltet på forhånd.

Endret av Bendorama
  • Liker 3
Lenke til kommentar

+1 Bendorama.

 

At ikke alle kan dominere bare de får spawna i en heli beryr ikke at det er ubalansert. Har dere ikke møtt noen som vipper hele balansen av pinnen, har dere ikke spilt nok :)

 

Rart hva en ammokasse og to ingeniører med stinger og repairtool kan være med å hjelpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert mange som er uenig, og det er greit nok. Men jeg mener BF4 ikke når BF3 opp til kneskålene når det kommer til kjøretøy, kart layout og generel gameplay.. Har aldri hatt det så morro som i BF3, både kjøretøy av alle slag og infanteri kamper.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har det moro i BF4 gjør du det feil. Du har nok spilt alt for mye 3 til at du har lært deg 4 helt enda. Det er også sånn at man alltid bare husker de gode tingene med et spill og ikke de dårlige, og det er alltid sånn "Ja alt var bedre før" holdning. Den er veldig lett å få. Når du er totalt vant til et spill vil det ta en tid å venne seg til noe annet. Jeg kom meg ganske bra etter cirka 200-300 timer og har nå det mangedoble. Det er et go2game uansett for min del.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har det moro i BF4 gjør du det feil. Du har nok spilt alt for mye 3 til at du har lært deg 4 helt enda. Det er også sånn at man alltid bare husker de gode tingene med et spill og ikke de dårlige, og det er alltid sånn "Ja alt var bedre før" holdning. Den er veldig lett å få. Når du er totalt vant til et spill vil det ta en tid å venne seg til noe annet. Jeg kom meg ganske bra etter cirka 200-300 timer og har nå det mangedoble. Det er et go2game uansett for min del.

 

Jeg spillte over 1000 timer på ett år med Bf2, og dette var det spillet jeg elsket mest, eller kanskje likt med Quake 3 cpma.

Så kom Bf3 og spillte det ganske så mye frem til det begynnte å komme småunger i huset :p

Når Bf4 kom, så synes jeg Bf3 var sykt mye bedre. Etterhvert som jeg spillte bf4, så ble jeg mere og mere vant til 4'eren. Nå synes jeg det er helt topp å spille, særlig med "gutta boys" etter at ungene har lagt seg og kjerringa styrer med noe anna :D

 

Hardline har jeg kjøpt, men har vel spillt 2 timer online. Synes det er greitt nok å spille, men spiller heller bf4, fordi der er jeg bedre. Det er nok fordi jeg kjenner banene mye bedre.

Lenke til kommentar

Du kjenner deg sikkert igjen du også med at "Alt var bedre før" holdningen. Det er som regel feil, selv om noen ting selvsagt var bedre før så var ikke alt det. Dette blir altfor mye brukt i spillsammenheng. Det er vanskelig å like alt med et spill, og det er kanskje heller ikke meningen. Hardline kjøpte jeg aldri siden jeg syns det manglet dybde de gangene jeg prøvde det, og var vanskelig å motivere seg for å spille det. Ser også ut til at spillet omtrent er lagt dødt av PC-gamere. Det hadde en del fine aspekter dog, men som komplett spill funket det ikke. Likevel tror jeg de gjorde det greit på spillet, og mener at de også har dradd en del nye spillere til 4 som ikke har spilt det før HL. En rask titt nå nettopp avslører at 4 har 10x så mange spillere som HL på PC. Det er ganske massivt.

Lenke til kommentar

Alt var ikke bedre før, men det må være lov å si att BF3 etter alle patchene opp gjennom ble et ganske bra spill. Jeg spilte spillet omtrent fra release og har rundt 950 timer i det. Mye ble patchet, og det var mye bugs, men gud hvor mye jeg har kost meg med det spillet. BF4 har ikke samme sjarmen som BF3 hadde, men det er muligens fordi BF3 var det første BF spillet for meg, og att BF4 slik sett er ganske likt.

 

Mulig BF4 også vokser på meg, men jeg har nok mange i ryggen når jeg (så langt) sier BF3 er et morsommere spill. Kjøretøy synes jeg er bedre, og infanteri kamper virker mer intenst i BF3 kontra BF4, uten att jeg kan si hvorfor.

 

Igjen, den aller største skuffelsen er Attack Heli. Både Scout og Jet er Ok i forhold til BF3, men Attack heli må jeg nok venne meg mer til.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Pay to win? Gjerne forklar, håper ikke du snakker om gold packs :rofl:

 

EDIT: For min del er det alltid Battlefield 2 som er nærmest hjerte, selv om det ikke tåler dagens lys så godt lenger, er mange ting jeg elsket med dette spillet, men en ting jeg husker veldig godt som jeg ikke gjorde så ofte, men man kunne gjøre, var å ligge på en fjellside laaaaangt borte med sniper børsa en hel runde uten å bli sett av en eneste sjel, det var ingen killcam, ingen scope glare, det føltes bare kult og fredelig ut, så klart fikk man ikke noe særlig napp, men det var kjempe kult de gangene men faktisk traff en fulltreffer.

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo bare å spille HC på CQL en av de store banene. Blir nok ikke det samme dog. Scope glint er på grensen til latterlig dog, likevel kan man jo forstå hvorfor det er i spillet. Litt for mange vil spille sniper og det kan ofte være ødeleggende for teamet. Et 32-player team trenger ikke 10-15 snipere...

Lenke til kommentar

Hardcore i bf3 og bf4 er jo noe av det dølleste en kan spille, finner heller en sandkasse utforbi å leke i da altså :p

 

Gleder meg dog heller til Classice mode Dragon vally servere, de kommer garantert (de var i CTE), kjekk mode, til og med implentert at man mister alle skuddene man har til overs når man tar en unnødvendig reload, som i gamle BF2 tider.

 

Jeg forstår også at  glaren er i spillet, alle skal jo spille mlg 360 quick scopere, var aldri noe særlig overflod av snipere når jeg spillet bf2, er mer i de senere årene at det fenomenet har tatt av (Thank you COD "Ironi ja").

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Den største mangelen med BF4 er for min del mapdesign. BF3 hadde endel virkelig gode maps, mens i BF4 er det svært få. De burde gitt ut alle maps fra BF3, inkludert DLC maps til BF4. Kanskje med unntak av "armored kill & end game". Aftermath hadde helt geniale maps.

Lenke til kommentar

Hva vil du si er de beste mapene i BF4, Vice? Er helt enig i att BF3 hadde endel skikkelig gode maps. Armored Kill og End Game var en litt nedtur husker jeg, men både Alborz og Armored Kill brettet var helt Ok etter min mening.

 

Operation Metro synes jeg har fått et løft med noen nye ruter og heis som kan brukes, merker med en gang hvor mye det har å si att man kjenner kartet ut og inn. Operation Locker synes jeg er et kaotisk brett hvor det dukker opp folk fra alle kanter, men fordi jeg ikke kjenner kartet, så blir det slik antar jeg :)

 

Hadde et par runder på Metro i stad som var skikkelig morsomme, fikk BF3 god-følelsen tilbake :D

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Hva vil du si er de beste mapene i BF4, Vice? Er helt enig i att BF3 hadde endel skikkelig gode maps. Armored Kill og End Game var en litt nedtur husker jeg, men både Alborz og Armored Kill brettet var helt Ok etter min mening.

Liker nok Paracel,Shanghai og Flood Zone best i tillegg til Dragon's Teeth kartene. BF3 remakene fungerte også bra. Og locker er et greit map når man vil ha ren action uten å måtte "tenke for mye" :) Paracel er svært bra når stormen kommer, samme med Gulf of Oman. De blir spm to helt andre kart da med helt annen taktikk.

Lenke til kommentar

Savner mest Back to karakand brettene (minus gulf of oman) og close quarter brettene fra bf3, var herlig med noen skikkelige brett for tdm når en ville spille det.

Close Quarter var kjempebra for raske spill med masse action. Digga de kartene men synes Aftermath klarte best å få inn kjøretøy på en balansert måte.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...