Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror jeg møtte på 4-5 hackere i BF3 som jeg vet cheated. Allerede møtt på en i BF4 som oneshotta folk med LMG fra 500 meters avstand. Cheatere finnes, men det er heldigvis ikke så mange av de som chatten skal ha det til. Folk er nok litt snar med å rope ulv bare fordi en person er bedre enn dem selv.

Endret av 1982kims
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt en del Metro og der var det mye glitching(senest i forrige uke). Lå i taket over trappa(tror alle forstår hvilkin trapp jeg snakker om) . Aimbot har jeg ikke opplevd på en stund, og når en står og skyter fra egen base og treffer noen i motsatt og har 95-0, da er det ihvertfall grunn til mistanke. Forøvrig er det mange måter å jukse på. En som bruker en funksjon hvor han ser alle spillerne til enhver tid, er vanskelig å oppdage og en utrolig god fordel. Har noen ganger hatt følelsen av å alltid bli sett, uansett hvor godt jeg gjemmer meg(mulig jeg er paranoid?). Uansett, de som jukser havner i helvete, så til slutt får de sin straff. Det er noe å tenke på som flørter med tanken på å bruke ulovlig programvare!!

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Selv om det skjer en hendelse som kanskje kan brukes som bevis som cheat, så er ikke det selvsagt. Om man camper kan våpenet stikke frem, du kan bevege deg noen cm som lager lyd, du lader om eller du begynner å skrike ut fra soldaten som kaster ut medpack - noe man selv ikke hører, men som de rundt deg kan høre. Ved å bruke slike "triks" kan man fort virke som en cheater, men man trenger kun å vite hvordan man skal (mis)bruke spillet. Når det er sagt skal jeg ikke legge skjul på at det er en del cheatere i FPS spill, men jeg har ennå ikke møtt en eneste klar cheater i BF4 :)

Lenke til kommentar

Begynner virkelig å like dette spillet. Etter endelig å fått i gang min nye rigg, opplever jeg langt mindre bugs enn tidligere. Dessuten er grafikken også helt nydelig når alt er satt til ultra. Hvis bare EA kunne ha fått ut noen gode patcher nå så kanskje vi endelig hadde fått en verdig oppfølger til BF2. :)

Mitt største problem akkurat nå, er at jeg fremdeles spiller som en full sjimpanse. :(

Lenke til kommentar

Er da ikke DICE sinn feil at din PC ikke klarer BF4? :p

 

Problemet ligger jo i hvordan de har satt sammen spillet. De hadde nesten klart å gjøre BF3 stabilt, men det her er like ille som når BF3 kom ut!

 

Ja, spillet er ganske stort, så jeg skjønner at det tar tid å få alt til å fungere sammen. Men de har hatt god tid på seg syns jeg. Problemet er vel at EA skal presse på med MoH og BF annenhvert år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...