Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det er besvart tidligere, men blir for mange poster til at jeg orker å skumme gjennom.

 

For de som forhåndsbestilte og fikk med China Rising dlc`n, får vi den automatisk når den kommer? Noe mulighet til å sjekke om man får den med, jeg løste ut koden et par dager etter at spillet kom?

 

Rart at man skal få dlc nr 2, back to karkand var den første dlc`n som kom til BF3 og den var den man fikk.

 

edit: nei det er bare jeg som tuller, ser ut som om china dlc er den første som kommer.

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar

Da var magnum også unlocked, og det var en skuffende affære. Var skeptisk, da de hadde ødelagt Rex allerede, med latterlig delay på trigger.

Og de har gjort det samme med magnumen, så de 2 mest effektive pistolene ifra bf3, har blitt nerfed til det ubrukelige.

 

Jeg skjønner at de var litt op i bf3, når man først mestret dem. Men da kunne de like gjerne kvittet seg med dem i bf4, enn å nerfe de i stykker.

Skal unlocke siste pistolen også, men går vel tilbake til G18 full auto om det ikke blir noen fiks for magnum eller rex. Skuffende.

 

Ellers kun hatt 1 server krasj i dag, så må vel ses på som en ok spillerunde.

Lenke til kommentar

Da var magnum også unlocked, og det var en skuffende affære. Var skeptisk, da de hadde ødelagt Rex allerede, med latterlig delay på trigger.

Og de har gjort det samme med magnumen, så de 2 mest effektive pistolene ifra bf3, har blitt nerfed til det ubrukelige.

 

Jeg skjønner at de var litt op i bf3, når man først mestret dem. Men da kunne de like gjerne kvittet seg med dem i bf4, enn å nerfe de i stykker.

Skal unlocke siste pistolen også, men går vel tilbake til G18 full auto om det ikke blir noen fiks for magnum eller rex. Skuffende.

 

Ellers kun hatt 1 server krasj i dag, så må vel ses på som en ok spillerunde.

 

Dette er Battlefield 4, ikke Battlefield 3.5.

Lenke til kommentar

Fått prøvd noen timer med BF4 nå. Er overrasket over hvor godt spillet flyter på min PC. Er nesten konstant på 120fps. En ting jeg ikke er så fornøyd med er nettkoden. Av og til er det umulig å få hitmarkers, selv om fienden står rett foran deg. Opplever også det å bli skutt bak cover, var plaget med det i BF3 å, men ikke så ille som det jeg opplever i BF4. Alt i alt er jeg ganske fornøyd med BF4 så langt. Får de bare fikset nettkoden så hadde det vært toppers :)

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

 

Hvorfor tror jeg at jeg er kul ?

 

Jeg bare mener det at når det kommer et nytt Battlefield spill, så trenger ikke stats på våpen å være det samme.

 

Helt greit at stats ikke er de samme. Men en innlagt ekstra forsinkelse på å skyte, som ikke er der i bf3 eller irl, er latterlig.

Det gjør våpnet ubrukelig, og da vil ingen bruke de, som gjør at de like gjerne kunne vært fjernet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...