Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg syntes det er litt frustrerende å plutselig få en bombe ifra himmelen i hue uten å kunne ha noen innvirkning på det eller å kunne dogde`n...

 

Uansett, spillet mitt kræsjer ca for hvert 4-5 brett jeg spiller og noen ganger får jeg ikke logget meg på servern igjen men kan virke som at det hjelper å lukke nettlesern som brukes til Battlelog og slette cookies etc også prøve igjen. Mulig det er tilfeldig men funket ihvertfall hver gang jeg gjorde det igår.

Som regel ikke noe problem å dodge, man hører som regel "enemy war head lunched" (ikke ordrett men kommer ikke på det i farten) og så kan du bare følge med på banen den tar i luften å evt bare bevege deg litt unna der du sto når meldingen kom for sikkerhets skyld, så slipper du lett unna

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Har de kjørt ut en patch i dag? Helt sånn plutselig så treffer jeg faktisk det jeg skyter på :p

I går slet jeg voldsomt med hitdetection å at jeg ble oneshotta hele tiden, nå når jeg faktisk å komme meg i cover visst jeg blir skutt på.

Kanskje mer stabil nettlinje i dag?

Virker veldig individuelt problemene med hitboxen.

Lenke til kommentar

For fem minutter siden så jeg en sniper-kule bomme på målet med over meteren men han døde likevel. Regner med at vi må leve med dette makkverket en god stund fremover.

 

Og så har folk begynt å cheate allerede, eventuelt bare fortsatt der de slapp i BF3. Noen prøver ikke å skjule det engang når de dreper alt som spawner fra 200 meters hold med sniper + red dot og får over 2x så mange poeng som nummer to på lista. Jeg trodde BF4 skulle være _litt_ bedre på akkurat dette enn BF3?

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

BF4 er bedre enn BF3 på det området om så kun pga. FairFight. Juksing som du beskriver blir bannet relativt fort fra sentralt hold. Annet enn det så gjelder det samme som i alle andre multiplayer spill, finn deg noen faste servere med aktive admins (community servere).

 

Jeg har 3 i favoritter for CGL: NBFC, Oscarmike og Timeless

Endret av trollhatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker veldig godt Webhallen sine servere. Der banner de fort folk som cheater.

Møtte på en i går kveld som drepte hele squaden min med Type 88 fra 500m + så han prøvde absolutt ikke å skjule det. Virker som at de fleste cheaterene henger på Russiske, Tyske og Nederlandske servere, det er hvertfall min erfaring fra BF3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får prøve å lage det bedre selv da..

 

Spillene blir kanskje smartere men det blir jaggu de som hacker og lager cheats også, så bf4 er nok naturligvis ingen revolusjon på dette heller.

Jeg er ikke fornøyd med hvordan landet styres heller, kan jeg kuppe det? ;) Cheateren ble for øvrig bannet etter runden og noen diskusjoner med admins..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...