Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hit detection er helt off atm. Skyter 10 meter bak folk og de dør, men om jeg skyter rett på så bommer jeg. Noe de virkelig må jobbe med da jeg har 5ms og motstander har 20ms burde ikke slikt skje.

Det forklarer hvorfor jeg bommer på alt..

 

Jeg begynte å lure på om jeg faktisk sugde i BF4 en liten stund her.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Eg kjøpte for 20 minutt sidan Premium frå Oneplay.com. Det såg ut som ein legit butikk. Koden skulle sendast 'instantly' til eposten min. Pengane er gått ut, men så langt ikkje noko kode.

 

Nokon som har erfaringar med OnePlay?

Vel å sitere meg sjølv, då det visstnok var eg som hadde klønt.

 

Etter at eg bekrefta betalingsmetoden min, så fekk eg kode med ein gong. Dette til info til andre som undrast kvar koden deira blir av.

Lenke til kommentar

Disse våpnene man får for å runne singleplayern, er det sånn at man må spille hele siste brettet på nytt to ganger til for å få alle tre? Eller holder det å loade siste checkpoint kanskje?

Med en gang du fullfører mission så oppdateres checkpoint slik at du bare kommer til credits hvis du laster på nytt. Men går rimelig raskt å kjøre gjennom en gang til dersom du bare kjører "run & gun". Tar vel ca. 5 min. vil jeg tippe, cutscenes er det som tar tid..

Lenke til kommentar

Kva tenkjer du på?

 

Uansett.. Eg kjøpte for 20 minutt sidan Premium frå Oneplay.com. Det såg ut som ein legit butikk. Koden skulle sendast 'instantly' til eposten min. Pengane er gått ut, men så langt ikkje noko kode.

 

Nokon som har erfaringar med OnePlay?

 

Ingen erfaring med OnePlay, men om jeg skal anbefale en butikk av samme type må det være g2play.net. Har bestilt masse keys der og får de fleste som regel innen 10 minutter. De har også live support muligheter. Eventuelt har de en samleside for slike butikker de kaller kinguin som du også kan stole på.

 

Du kan faktisk bruke livesupport hos Oneplay.com også. Noe som burde løse problemet.

 

Er det noen ETA for ny client patch enda? Fikk mye problemer i går når jeg spilte, noe de snart burde få fikset.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...