Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men hva faen i svarte helvete! Av de 2 gangene jeg faktisk har klart å komme inn nå, så blir jeg kicket pga. noe ca som dette: Service communication failure Pnkbstrfittesatan.exe

 

Lukter re-installa av Punkbuster satan, igjen.

 

Hadde problemer med det samme i går selv, da bare oppdaterte jeg punkbuster via windows. Når man har punkbuster programmet oppe og har lagt til Battlefield 4 som spill så skal det bare være å trykke oppdater så burde alt fikse seg selv.

 

Merkelig at det ikke er kommet en patch enda. Over en uke siden release

De er vel på 6 patcher allerede, de har fikset mye som f.eks reload buggen. Grunnen til at du ikke legger merke til det er at de oppdaterer fortløpende uten at det er noe nedetid. Man må ikke laste ned en patch alltid fra Origin, med mindre det er en stor en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hadde problemer med det samme i går selv, da bare oppdaterte jeg punkbuster via windows. Når man har punkbuster programmet oppe og har lagt til Battlefield 4 som spill så skal det bare være å trykke oppdater så burde alt fikse seg selv.

 

De er vel på 6 patcher allerede, de har fikset mye som f.eks reload buggen. Grunnen til at du ikke legger merke til det er at de oppdaterer fortløpende uten at det er noe nedetid. Man må ikke laste ned en patch alltid fra Origin, med mindre det er en stor en.

 

Har ikke spilt på 3 dager nå, men det var pga at eg aldri fikk spilt. Kom inn i en runde, 5 min uti runden så klikket spillet. Da gav eg opp, venter til det er fikset i det minste. Får høy Quits prosent også noe eg ikke liker,

Lenke til kommentar

De 2-3 første matchene jeg spillte, klikket spilllet hos meg også, men har spillt en god del i det siste og da har det ikke klikket en gang. :)

 

Kan man kjøpe flere XP Boost? Isåfall hvor? :)

 

Når jeg spiller infantery only, så får jeg flere xpboostere enn jeg rekker å bruke :xmas: Og jeg er ikkje spesielt god heller :wee:

Lenke til kommentar

Nå ble vell hitboxen aldri fikset skikkelig i bf2 sin levetid, så er nok ikke lurt å håpe for mye, den ble vell litt bedre i patch 1.5 som kom 3 år etter release, men ikke perfekt.

 

Syntes som sakt likevell bf4 nettkoden er spillbar, slipper å dø bak cover hele tiden som i bf3:)

DEN ER RÆVA. Er jo søren meg ikke mulig å overleve bak cover. skjer jo hele pokkerns tia. Er det noe de skal fikse så er det nettkoden!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...