Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er jo bare å installer/kjøpe BF2 det. Fortsatt en del som spiller det også. Jeg stortrives med BF4 hvertfall. Det gjorde jeg med BF3 også.

Det eneste jeg ikke helt er fornøyd med er lyden. Veldig buggete til tider. Var en runde hvor jeg kun hørte skudd og eksplosjoner, og ikke noe annet. :p

 

Hvilke lydinstillinger bruker dere/fungerer best? Selv bruker jeg Stereo og headphones

 

 

Ja den famøse lydbuggen begynner jeg å bli mektig lei, kommer jo minst like hyppig som at spillet kræsjer. Er rimelig vrient når man ikke hører at kulene suser rundt øra på deg og man da reiser seg rett opp som ett juletre midt i kuleregnet :p

 

Leste ett sted at dette oppstår ved at en på servern tar på en spesifik lyddemper som er bugga.faktisk, hvem vet. Forventer en snarlig fix ihvertfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er deres inntrykk så langt? Er det fotsatt likt BF3, eller det blitt enda mer Arcade?

 

Gud som jeg savner BF 2.

Med BF3 virket som om de faktisk hadde bygget på erfaringene fra BF2 og BF2142. Med BF4 virker det som de bare har kastet sammen noe i hui og hast, slengt på en hel haug med våpen og håpet på at det skal bli bra. Kartene virker også endel mer kjedelige. Hadde håpet på mer bygninger og mindre åpent terreng når de liksom har skrytt så mye av de nye "Frostbite 3" fjaset sitt, som foreløpig kun består av noen scriptede eventer, bølger i havet og litt mer predefinerte ødeleggelses-soner. Det BF4 er best på sålang er "Kræsj til desktop".. Det er førsteinntrykket. Håper riktignok de snart klarer å fikse opp og at noen av kartene blir bedre når man blir vant til dem, ellers får man bare håpe på at DLC blir redningen. (Vanilla mapsene i BF3 var ikke mye å skryte av heller)

Lenke til kommentar

Noen andre som har problem med sinnsyk lagg til tider? Tenkte det kunne være siden jeg sitter på trådløs nett, men linjen er 20 Mb/s linje.

Selvom du sitter på 20Mbps eller 1Gbps linje, så kan du oppleve lagg over trådløst (eller kabel for den sakskyld).

Spesielt over trådløst kan du få en del pakketap, noe som gjør at du lagger, siden serveren ikke mottar alle pakkene du sender\mottar etc.

 

Har du godt signal til ruteren? Er det mye vegger\isolasjon mellom? Er det laptop eller bruker du feks en USB Wifi dongle?

Lenke til kommentar

Dersom det er trådløse nettet ditt som er synderen så skal vel samme type lagg gjøre seg kjent i andre spill også. Etter hva jeg har lest og opplevd selv så er det nettkoden til BF4 som er dårlig.

 

Du kan forsøke pingtest.net, den sjekker pakketap, ping og jitter. Jeg kan ikke se at det å sitte på trådløst nett tilsier at man skal miste pakker i hytt og gevær.

Lenke til kommentar

Nei, det er fordi du sitter på trådløst.

 

Ikke bare, men det kan være en årsak. Jeg bruker fiber 25/25 over trådløst nett med en TP-link router til 199 hos siba, og en mottaker i den stasjonære til halvparten av det igjen og har opplevd rubberbanding i BF4 ved to anledninger i ca. 1-2 sec på snart 40 timer.

Lenke til kommentar

Har de endret recon mye? Før var det gøy å spille som det, men nå virker det som du må til med 3-4 skudd om du treffer noe annet sted enn i huet på fiende. Liker forsåvidt at du kan ha samme våpen over nesten alle klasser.

Opplever det motsatte. Jeg spiller MYE bedre som recon if bf4 enn i bf3. Kan ikke helt sette fingeren på hvorfor, mulig nullstillinga faktisk har såpass mye å si, men føler ikke at jeg bruker det veldig mye i praksis...

 

Med alle min-59dmg-riflene er det alltid 2-hit kill, så dersom du sliter bør du sjekke om du bruker min-34dmg-rifle... Bruker fremdeles start-børsa og gjør det greit med den på tross av lusne 500m/s...

Lenke til kommentar

Noen som vet om innstilinger på grafikken for å kunne se fienden bedre.

Eg føler alle ser meg og spesiellt når de er i tanks og eg ser ikkje en kjeft så lenge vi er ute å springer..

 

Var rimelig god i bf2, men her suger eg balle!!

 

Fant noen engelske forklaringer, men synst ikkje det gjorde rare utslaget..

 

Eventuellt noen perks/oppdageringer du får ved mer spilling som gjrø at fienden blir lettere å se ?

Lenke til kommentar

Ja, husker jeg kjørte en spesiell setting miks i bf2, for maks range og minst mulig gress og annet.

Som sniper, var det veldig nyttig å kunne se folk som prøvde å gjemme seg.

 

Trodde ikke dette var mulig i bf4, men det forklarer jo kanskje hvorfor enkelte ser en midt i skogen, uten at du har lagd en lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...