Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jada bruker freeze på de store monstrene, men har ikke nok enda til og holde de helt borte. Jeg foretrekker alikevell at jeg kan cast on the run, for pvp også.

 

Ja foundry kan bli meget bra, kommer til og spille det litt av og til når jeg venter på issues i TSW og Defiance.

 

Men de kommer dessverre ikke til å få så mye penger av meg, selv om "monetisation strategy is very very evil" ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TSW er jo et slags F2P det også nå, sånn halvveis i alle fall. Derfor jeg slutta å spille det. Vel, det og at jeg ble rimelig lei etter hvert. Skylder på The Castle og den hvor du skal snike deg rundt i kloakken i Transylvania. Fuckings djevelskap. Liker Neverwinter evig mye bedre. Tar ut TSW, Tera, WoW, AO, EQ, DDO, Rift og de aller fleste andre MMOer jeg har spilt opp gjennom åra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg koser meg i Neverwinter, ikke spilt et så bra mmorpg siden glanstiden i WOW.

Men er bekymret over hvor irriterende og plagsomt micro transactions blir utover, det er det eneste så langt som er en game breaker for meg.

 

Sliter litt med å se meg selv bruke flere år i Neverwinter om det innebærer å måtte forholde seg til det hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når treffer man "paywall"? Testet litt i helgen og kom opp i level 25, med unntak av at man ikke kan kjøpe identify scrolls eller bags med ingame gull har jeg ikke merket store problemer som f2p(begge kan kjøpes med ingame tokens).

 

Verste er at det er latterlig enkelt fortsatt, spiller med 2 kammerater og vi kan ta group dungeons med bare oss 3 når vi er flere level under anbefalt for dungeons, men regner med at det blir vanskeligere senere i spillet.

Lenke til kommentar

Få de opp til 20-30, så blir det enklere å finne ut av.

 

Selv har jeg en rogue på 60, en CW på 12, en GF på 9 og en GWF på 4. Sistnevnte kommer jeg ikke til å spille, det var mest for å se om jeg klarte å lage en Dana Scully-kopi (jeg gjorde det). Cleric er jo greit nok, men det ligger ikke for meg. Spilte en til 20 i beta weekend 4, så gadd jeg ikke mer.

Lenke til kommentar

Likte neverwinter, men pvp er klunkie med rogue, alle abilitys har en stasjonær animasjon, kan ikke springe etter noen å attacke samtidig ettersom karaktern går i animasjon. Det er ikke en deal breaker, det er bare uvant og føles ikke ut som det skal være i spillet, om du miss timer abilitys på noen som bare springer så wiffer du alle xD Greit at det sånn det skal være, men det føles ikke ut som det.

 

Deft Strike! haha im behind you! Ahhhhh Dont run away! i need to reape my dagger in you!

 

Dette er sikkert litt av sjarmen med spillet ettersom spillet er basert på reaksjoner og strategi.

Kanskje alle klassene har dette problemet og jeg bare syter xD uansett så er det min mening.

Det føles bare litt klunkie til tider men men skal heller ta det som en fordel enn en ulempe.

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Tja, speccer du roguen rett, følger du etter folk som beveger seg. Kanskje ikke med alle angrep, men i alle fall med Duelist's Flurry med Deadly Momentum og Dazzling Blades. (Nå er jeg usikker på om disse to featsa har noe med det å gjøre elller om det bare er sånn Duelist's Flurry oppfører seg på høyere levler, men jeg merket aldri noe til det før jeg fikk DM og DB i alle fall.)

Lenke til kommentar

Hei, prøvde spillet litt her etter at de ble open Beta, og jeg forstår egentlig ikke helt hva som er "bra" med det. Jeg ble demoralisert etter å ha laget en kriger (våpenekspert), og levlet han til lvl 10 eller så.

Jeg er i utgangspunktet veldig positivt innstilt til forgotten realms, og har trivdes med både NWN, BG og IWD. De er riktignok veldig forskjellige spill!

Men jeg oppfattet det som litt "rart" at kamp krever at du "går på skinner" bortover mot fienden. Det ga riktignok litt morsomme sekvenser hvor man bygger opp slag mot bosser, men det føltes litt "trangt" ut. Hvordan er dette lengre ute i spillet? Er det et bra system? (jeg kan jo egentlig ikke uttale meg om særlig annet en førsteintrykk).

For det andre: Er det bare meg, eller virker veldig mye utstyr ut til å være klasse spesifikt? Det tar jo vekk en del av valgmulighetene når du skal uttruste karakteren din.

Det virket som utrolig mye forskjellige myntenheter og betalingsmiddel av ymse slag. Dette var litt forvirrende for meg som ny spiller, men ser at en del av det har blitt svart på i tråden tidligere.

Lenke til kommentar

Nesten alt av utstyr er class specific. Nå er jeg ikke helt sikker på hva en våpenekspert er, men jeg går ut fra at du mener Great Weapon Fighter. Disse kan kun bruke tohandsvåpen (gah, det føles feil bare å skrive det på norsk), og var for gode i de første beta-helgene (closed beta), ble redusert kraftig i beta-helg 4 og er fortsatt der nede. Dette kan føre til svært demotiverende spilling de første 30 levlene, før det tar seg opp noen hakk. Ikke helt tilbake til hvor de var før nerfen, men de kommer seg. Du må bare levle opp først. Pots og cleric companion er din venn. Eller spille utelukkende i grupper med venner.

 

Betalingsenhetene er ikke så kompliserte som de først virker, så lenge du ikke har noen intensjoner om å bruke penger på spillet, trenger du hovedsakelig kun å konsentrere deg om gull som du kjøper pots, kits og ting til professions for (samt din første mount og companion). Astral Diamonds kan du tjene 24.000 av hver dag og brukes til AH og å kjøpe blått gear som ikke nødvendigvis er bedre enn det grønne du allerede har. Zen er betalingsenheten du kjøper for ekte penger, men du kan i grunn ikke bruke det på å bli bedre, bare på å kjøpe deg kosmetiske ting og nøkler til å åpne alle kistene som dropper (og som hovedsakelig inneholder runestones, men du kan ha flaks og få noe annet også, som en shady mount).

 

Ellers så kan du samle opp ting som dropper fra mobs i de forskjellige sonene og bytte 10 av disse mot et uidentifisert våpen og eller armor, eller 40 mot et seal av forskjellige slag som du kan bruke til å kjøpe våpen og utstyr for. De fleste er ikke verdt det før du når 60. I alle fall ikke som Trickster Rogue.

Lenke til kommentar

Hei, prøvde spillet litt her etter at de ble open Beta, og jeg forstår egentlig ikke helt hva som er "bra" med det.

 

Det meste med spillet er bra, men det er vel problemet også, det er bare bra, ikke noe nytt eller eksepsjonelt i spillet.'

 

Forsåvidt er tjuver alt for kraftige i pvp, de trenger å bli nedgradert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...