Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerer stort sett greit. Great Weapon Fighter er blitt betydelig svekket siden beta weekend 3. Trickster Rogue er definitivt det motsatte og klarer helt fint å soloe det aller meste. De fleste dødsfallene mine er relatert til en utforskertrang og at jeg har falt "utenfor" verden. Cleric er god til å heale, brukbar til å tanke og er noe som trengs i disse dager. Control Wizard er rollen for deg som vil force choke fiender mens du danser en jigg og generelt har kontroll på folk. Gjør ganske bra skade også. Guardian Fighter er tank, men fungerer også greit å levle solo. Driver og levler en nå, og mobs og levler flyr avgårde.

Lenke til kommentar

Jeg liker Guardian Fighter så langt siden den er litt mer dynamisk ved at du aktivt kan blokke. Det har alltid irritert meg litt i andre RPGs at du som tank bare kan absorbere store mengder skade, men faktisk ikke stoppe motstanderen helt med et skjold. Skjoldet fungerer ikke så bra i multiplayer, men har sin funksjon hvis du timer bruken riktig.

Lenke til kommentar

Jeg liker Guardian Fighter så langt siden den er litt mer dynamisk ved at du aktivt kan blokke. Det har alltid irritert meg litt i andre RPGs at du som tank bare kan absorbere store mengder skade, men faktisk ikke stoppe motstanderen helt med et skjold. Skjoldet fungerer ikke så bra i multiplayer, men har sin funksjon hvis du timer bruken riktig.

Er vel sånn i Tera også, om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Bare 3 minutter til open beta! :) Gleder meg til å prøve noe helt nytt. Har ikke lest noe om dette spillet, så det kommer til å bli veldig spennende å utforske!

 

Edit: lover ikke bra. Launcheren kræsja i samme sekund som timeren traff 0:0:0:0 og nå får jeg ikke starta den igjen, selv etter restart av pcen.

 

http://nw.perfectworld.com/news/?p=877121

Serverne har visst litt vanskelig for å ta imot de store massene.

Endret av Sytklutn
Lenke til kommentar

Krasj, de burde jo visst at de får massiv pågang.

De visste det, det er derfor serveren er splitta i tre, men det var tydeligvis ikke nok.

Om man går rundt launcheren går det likevel ikke. Du kommer deg inn til innloggingsskjermen og så henger'n på "Connecting to the account server ...".

Passer meg fint, da kan jeg nemlig lese mer om Cæsars gallerkrig. :D

Lenke til kommentar
We're looking into it right now and will resolve it shortly.

Update 1: We know the cause and have a team working on it. Thank you for being patient.

Update 2: Solution is being worked on. You'll be able to log in soon.

Update 3: The issues are related to the web server that hosts the Launcher page. We're working on a redirect and it should be fixed soon.

 

Må bare vente til de har fått redirected trafikken, så funker det nok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...