Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AFK blir delvis rettet, det fjerner folk som er AFK men ikke folk som er "AFK".

 

Problemet er gratis erfaring og gratis episk utstyr belønning ved å bare starte pvp, folk utnytter det så det holder. Ved å gå "AFK"(gjerne med en forhåndslaget gruppe med dette formålet) korter man ned tiden før kampen en over og dermed også kutter ned tiden før man får belønning.

 

Så også at Kipperian hadde laget en video om hvordan grovt utnytte foundry

 

Ikke spesielt overaskende, da jeg snakket om det allerede i post #14 i denne tråden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig skuffet over hvordan end game er i dette spillet, akkurat samme problemet som GW2 når det ble sluppet.

 

Gear er så utrolig lett å skaffe, rundet nesten 10k gs etter bare to dager. Dungeons er ufattelig enkle å svært repeterende, ser liksom ikke helt poenget med å fortsette.

 

Det som gjenstår for meg som driter i "RP" delen av spillet er å bruke ufattelig lang tid på å farme AD for Cat companion + runes for å toppe dmg meters eller kjøpe zen for å skaffe meg et tonn med AD.

 

Nei takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, det er ikke sluppet noen end game enda. Bare å vente på at Gauntlgrym skal komme først og fremst nå. Og det koster deg jo ikke noe uansett. Jeg driver og levler alter mens jeg venter. Har funnet alle scrying stonesa som er i spillet atm, som var mitt eneste mål på lvl 60. Gjør en og annen dungeon delve med guildet eller andre goons, og venter på at de skal gi oss end game. I mens er jeg ute og nyter finværet eller sitter tilbakelent og hører på musikk dagen lang. Levle professions er også en god måte å få tiden til å gå, og takket være gateway trenger jeg ikke engang å være i nærheten av en PC. :D

Lenke til kommentar

Koster mye visst man ikke ønsker å bruke flere uker eller kanskje måndter på å farme runes jo.

 

Er ingenting mere for meg å gjøre i spillet, annet enn acheivement's osv som jeg ikke bryr meg om.

 

Sier ikke at hele spillet er møkk, men det mangler MYE. Savner et fullverdig spill slik som vanilla var når det kom ut, der ble man iallefall ikke ferdig med hele spillet på under to uker akkurat.

Lenke til kommentar

Vanilla WoW var langt fra fullverdig da det kom ut. Husker du ikke at DM var det nærmeste vi kom et raid før MC og Ony? Om man da ser bort fra å kjøre BRS og Strat 15-manns for gear, da. Og fylt med bugs og faenskap.

 

Eller hvordan det var utover i spillet med det "viruset" som fulgte ZG, bugga og unkillable C'Thun etc.

PvP var hovedsakelig world PvP som da enten var de daglige raidene i Ashenvale som smuldra opp på vei til Org og den evige kampen rundt TM og SS. Og så var det jo selvfølgelig all gankinga i STV da, men jeg regner virkelig ikke det som PvP. Da patchen med honour-systemet og de tre første BG-ene kom (og i en av dem kunne du være i opptil en uke før det tok slutt), var jo det en godsend i seg selv, for de som ikke ble nolifere som hadde MC og Ony på farmstatus og var klar for BWL.

Det siste raidet i vanilla kom jo ikke før 1,5 år etter at spillet ble sluppet, og det var bare en brøkdel av spillerne (noen promille, var det ikke? av spillerne som faktisk spilte Naxx40. Så nei, vanilla var langt fra fullverdig da det kom ut. Hunters mangla jo til og med et talent tree og det var fullstappet av bugs.

 

Og er uansett rimelig sikker på at den dagen Cryptic og PWE bestemmer seg for å fjerne open beta-tagen, vil det fungere bedre. Med end game, flere raser og klasser og alt annet vi savner.

 

Og det tar da vitterlig ikke lang tid å farme runes.

Bare å kjøre noen epic dungeons. Epic cloak tower krever jo så og si ingenting. Gjorde den i går med 1 cleric og 4 rogues, alle nydinga 60 unntatt meg. Gikk unna på 20 minutter eller noe, brukte litt ekstra tid fordi folk rota seg bort hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sammenligner du neverwinter med vanilla så er neverwinter så sykt langt ifra et fullverdig spill (spillte beta i vanilla også.). Det jeg legger fullverdig er at man har kontinuerlig ting man kan gjøre.

 

Tror ikke helt du ser hvor latterlig mye tid det tar for å få tak i de beste runene, ligger flere tråder om det på neverwinter forumet, faktisk så vanskelig og tidskrevede at folk sier det er "pay to win".

 

Vel, jeg har aldri kost meg så mye med et spill som jeg gjorde med vanilla iallefall, men dette er bare mine egne meninger. Jeg "rundet" iallefall ikke spillet etter knapt to uker som sagt. :)

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, trenger du rank 7 eller hva det er?

Rank 5 er jo rimelig lett å få tak i, med 60% success chance er det disse jeg har flest av. Rank 6 er heller ikke spesielt vanskelig. Hva er det, 40% success chance? Det gjelder bare å ha noen til overs for å være sikker.

 

Så langt har jeg klart meg fint med en mix av rank 5 og rank 6. Topper dmg meters når jeg gjør dungeons og klarer meg greit i PvP.

Lenke til kommentar

Folk "rundet" vanilla-WoW også etter 2 uker. Vi vil ALLTID ha drittunger som spiller 18 timer omdagen og rusher til end-lvl i løpet av 3 dager og deretter klage over dårlig med innhold (Ironien er at de ikke har spilt 70 % av spillet på sin vei til end-lvl ). Slik er det i ALLE spill i starten.

Neverwinter har så langt fungert veldig bra for meg som casual-player , jeg har holdt på en halvannen uke , gjør ALT av quester selv de grå , dungeons , skirmishes osv. Spiller bare par tre timer ca annenhver dag , lvl 32 nå :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alltid vært den personen som går for å bli "best", vri og vende på alt av tall for å toppe sinn rolle. Spiller som regel bare en figur fordi questing og grinding synes jeg er svært repeterende og kjedelig.

 

Ta en titt på forumet ang. armor og weapon enchantments + runes, sitter på telefonen så har dessverre ikke mulighet finne det frem.

 

Selv om noen ikke finner RP delen underholdene så er jeg nå ikke en dritunge? Var utrolig mye mere man kunne gjøre i vanilla iallefall.

 

Man kan LETT bli 60 på under et døgn, samt få BIS iløpet av dagen etter, det sier sitt. Påpekte allerede i første post at hele spillet ikke er "møkk", men for øyeblikket er end game delen det.

 

 

Lenke til kommentar

Som en 30-åring med kid så elsker jeg NW, uten stresset og med _mulighet_ til å kjøre på med litt ekstra stasj om jeg bruker $$. Dinger vel 60 med min første char nå i helga. Jeg tok meg tid da jeg tidligere spilte wow og. Forstår meg ikke på idiotene som skal rushe raskest mulig opp.

 

Nå skal det sies at jeg bruker enda mer tid i foundry enn i spillet tho. Hver sin smak, I guess.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har spilt nok. Fra forferdelige koreanske Pay2Win til EQ. Og jeg vil ikke si at den er helt identisk med Tera sin, det er mer som om de har tatt Teras combat og forbedret den. Jeg synes det er ganske ulikt combat i WoW, for å være ærlig.

 

Fugl1, den foundry mission din er forferdelig for en glasskanon som roguen min. Så vidt kommet meg forbi det første rommet. Tror du burde tone ned elitene litt.

Ellers vil jeg anbefale The Dreadmines for de av dere som savner WoW. :p

 

Hehe. Det er _ikke_ soloinstance. Glemte kanskje å nevne det. Fikk tilbakemelding fra en mage 32 som tok den solo tho.

Lenke til kommentar

Selv om du ikke forstår det så betyr det ikke at de er idioter, tvert imot.

 

Hva jeg synes er underholdene er vel ikke relevant med hva du synes er underholdene.

 

Spillet i seg selv er ok, men det mangler mye, akkurat som GW2, der satt folk akkurat med samme holdning når det kom ut at alt skulle bli så mye bedre, noe som det ikke ble for oss som liker pve.

Lenke til kommentar

Selv om du ikke forstår det så betyr det ikke at de er idioter, tvert imot.

 

Hva jeg synes er underholdene er vel ikke relevant med hva du synes er underholdene.

 

Spillet i seg selv er ok, men det mangler mye, akkurat som GW2, der satt folk akkurat med samme holdning når det kom ut at alt skulle bli så mye bedre, noe som det ikke ble for oss som liker pve.

 

Beklager. Mente ikke akkurat å kalle folk idioter. Bare ser på det selv som idiotisk å ikke nyte spillet :wee:

 

For øvrig har NW utviklet seg kraftig fra CB, så regner med vi fremdeles har mye å se før OB er ferdig.

Lenke til kommentar

AFK blir delvis rettet, det fjerner folk som er AFK men ikke folk som er "AFK".

 

Problemet er gratis erfaring og gratis episk utstyr belønning ved å bare starte pvp, folk utnytter det så det holder. Ved å gå "AFK"(gjerne med en forhåndslaget gruppe med dette formålet) korter man ned tiden før kampen en over og dermed også kutter ned tiden før man får belønning.

 

Så også at Kipperian hadde laget en video om hvordan grovt utnytte foundry

 

Ikke spesielt overaskende, da jeg snakket om det allerede i post #14 i denne tråden :p

 

Helt ærlig så syntes jeg de bare kan banne idioter som utnytter fondry på den måten uten advarsel. Så lei av at verktøy blir begrenset på grunn av noen få idioter.

Lenke til kommentar

Man kan LETT bli 60 på under et døgn, samt få BIS iløpet av dagen etter, det sier sitt. Påpekte allerede i første post at hele spillet ikke er "møkk", men for øyeblikket er end game delen det.

Kan man? Brukte ikke førstemann til 60 litt over et døgn med sine "exploits"?

Nå har de jo nerfa foundry-xp med cap og fiksa alle de quest sharing-greiene, så jeg ser ikke hvordan du kan komme deg til 60 på under 24 timer uansett hvor mye du poopsucker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kan man? Brukte ikke førstemann til 60 litt over et døgn med sine "exploits"?

Nå har de jo nerfa foundry-xp med cap og fiksa alle de quest sharing-greiene, så jeg ser ikke hvordan du kan komme deg til 60 på under 24 timer uansett hvor mye du poopsucker.

 

Med foundry buggen kunne man bli 60 på to timer, og ja, er rimelig lett å bli 60 på under 24timer, jeg brukte vel rundt 30/40timer uten at jeg stresset så mye med det.

 

 

Søk det opp på youtube eller twitch visst du ikke tror på meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...