Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Professions: Level 10

Altar Invoking: Level 11

Foundry Creation Access: Level 15 (there's no quest for this but I think you get an in-game email)

One Free Companion: Level 16

Mount: Level 20

Paragon Path: Level 30

 

PvP er vel lvl 10 det også, den første dungeon du kan entre er vel Cloak Tower på 13-14? Så kan du ta skirmishen i Blacklake når du er lvl 6-7, men den anbefales ikke å prøve før du er 8.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du følger ikke med i timen, eller følger ikke med på mmorpg generelt. Det er helt vanlig for f2p spill å kalle det open beta, men det er stort sett det samme som en standard lansering, its beta in name only. For de tar jo penger nå, og det er ikke flere character wipes. Men det er forsatt mange som tror det er en beta - vel fordi det heter beta. Og automatisk forsvarer spillets eventuelle mangler, det er en genistrek av selskapene. Bare se på reaksjonen din fordi du tror det er en beta - en beta slik de var før i tiden. Ingen grunn til å bli ufin, det var bare en liten notis angående lanseringen, som hverken har vært bedre eller dårlige enn andre synes jeg(men som alltid har mange problemer og nedetid). Men man håper jo at alt skal gå knirkefritt en gang, men det er kanskje urealistisk pr dags dato.

 

Du følger ikke med i timen. Det er en open beta...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du følger ikke med i timen. Det er en open beta...

 

Unødvendig post. Du har jo ikke lest posten min? Og tatt innover deg argumentasjonen for at det er beta kun i navn. Den mest fremtredene grunnen er jo at cash shoppen er åpen, i en "beta" ? Når ble akseptert og vanlig praksis?

 

Nei dette er ingen vanlig beta slik vi er kjent fra noen år tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unødvendig post. Du har jo ikke lest posten min? Og tatt innover deg argumentasjonen for at det er beta kun i navn. Den mest fremtredene grunnen er jo at cash shoppen er åpen, i en "beta" ? Når ble akseptert og vanlig praksis?

 

Nei dette er ingen vanlig beta slik vi er kjent fra noen år tilbake.

 

Men likevel kan med lese, i store bokstaver på nettsiden, OPEN BETA...

Mystisk at til og med utvikleren kan ta like feil som jeg. Det er i alle fall godt vi har folk som deg, som kan forklare det til oss som ikke henger med i timen.

 

PS. Du bør informere utvikleren av spillet også. :)

Lenke til kommentar

Combaten er alt for dårlig. Som magiker står du stille og kaster til motstanderen gjør noe da dodger du eller springer vekk så er det på an igjen. Meget iriterende at du ikke kan lee på deg mens du sloss, føles så utdatert. Bedre enn wow ol, men mye dårligere en GW2 og TSW sin type.

 

Atmosfære - 0. Barre plukk opp og spring etter merket på bakken. Lite engasjerende og lese questene. Eneste positive er at det florerer med personer så det føles som et mmo. Kommer nok ikke til og legge igjen noe penger her, heldigvis er det gratis så alle kan prøve det og se om de er noe for dem :) Liker at mer og mer velger denne metoden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Combaten er alt for dårlig. Som magiker står du stille og kaster til motstanderen gjør noe da dodger du eller springer vekk så er det på an igjen. Meget iriterende at du ikke kan lee på deg mens du sloss, føles så utdatert. Bedre enn wow ol, men mye dårligere en GW2 og TSW sin type.

 

Atmosfære - 0. Barre plukk opp og spring etter merket på bakken. Lite engasjerende og lese questene. Eneste positive er at det florerer med personer så det føles som et mmo. Kommer nok ikke til og legge igjen noe penger her, heldigvis er det gratis så alle kan prøve det og se om de er noe for dem :) Liker at mer og mer velger denne metoden.

 

Du må gi det en sjanse. Begynn å gjøre Foundry quests. Det er så sinnsykt mange bra der, og mange av dem føles akkurat som gode gamle Neverwinter Nights.

Wizard er en controller, så om du spiller den riktig skal du strengt tatt ikke trenge å bevege deg så mye.

Freeze, damage, knockback, damage, freeze, damage, aoe, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men det kan være litt pes på de lavere levlene før du får knockback og en god nok freeze. Merker det selv nå som jeg levler min. Fikk henne til 12 og først nå begynner jeg å merke at det kanskje er noe i det folka sier. Bruker samme build som pro wizarden i guildet mitt da, så regner med det går bra. Han gjør kronisk mest skade i alle dungeons han gjør. Dobbelt så mye som rogues, og jeg føler jeg gjør grei nok skade på min, selv på 60 med halvshabby gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...