Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men dette er open beta. Ikke lansering, så hva forventer du egentlig?

Med andre ord også stress test.

 

Si meg, du er vel en av de som bare bruke betaer for å spille også du, i stedet for å faktisk rapportere bugs og være behjelpelig ovenfor utviklerne?

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Du følger ikke med i timen, eller følger ikke med på mmorpg generelt.

 

Det er helt vanlig for f2p spill å kalle det open beta, men det er stort sett det samme som en standard lansering, its beta in name only. For de tar jo penger nå, og det er ikke flere character wipes.

 

Men det er forsatt mange som tror det er en beta - vel fordi det heter beta. Og automatisk forsvarer spillets eventuelle mangler, det er en genistrek av selskapene. Bare se på reaksjonen din fordi du tror det er en beta - en beta slik de var før i tiden.

 

Ingen grunn til å bli ufin, det var bare en liten notis angående lanseringen, som hverken har vært bedre eller dårlige enn andre synes jeg(men som alltid har mange problemer og nedetid). Men man håper jo at alt skal gå knirkefritt en gang, men det er kanskje urealistisk pr dags dato.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som i alle fall gjør et forsøk på å velge navn som passer til settingen? :p

 

Kommer til å gjøre det jeg også, men falt i gamle fotspor og brukte noen standard navn jeg alltid har pleid å bruke. En GWF med navn "Brutalis Stupidos" er tross alt hakket mer vassere enn "Onkel". :tease:

Lenke til kommentar

Men det er forsatt mange som tror det er en beta - vel fordi det heter beta. Og automatisk forsvarer spillets eventuelle mangler, det er en genistrek av selskapene. Bare se på reaksjonen din fordi du tror det er en beta - en beta slik de var før i tiden.

 

Jeg synes det er en vinn-vinn situasjon. De som vil prøve spillet tidlig får lov til det, utviklerne får mer penger til bugfix, det store antall spillere fungerer som stresstest og oppdager mange bugs som ellers ville blitt med til release.

 

Jeg kan mens alt dette foregår sitte på sidelinjen, og så heller kjøpe spillet når det går ut av beta :)

Lenke til kommentar

Neida. Jeg har Jarlaxle Baenre (Drow Trickster Rogue) og Astrid Strongbone (Dwarf Guardian Fighter). ;)

Mange i guildet mitt har navn som passer med settingen.

 

Selvfølgelig, den beste charen min er en female human GWF kalt Dana Scully. Og hun ligner også. :p

 

Å stjele navn til etablerte karakterer er ikke så mye bedre :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det er en vinn-vinn situasjon. De som vil prøve spillet tidlig får lov til det, utviklerne får mer penger til bugfix, det store antall spillere fungerer som stresstest og oppdager mange bugs som ellers ville blitt med til release.

 

Jeg kan mens alt dette foregår sitte på sidelinjen, og så heller kjøpe spillet når det går ut av beta :)

 

Ja det gjør meg ingenting.

Lenke til kommentar

Å stjele navn til etablerte karakterer er ikke så mye bedre :p

Pff, har du noe bedre forslag til hvordan man skal få blodfansa til å klikke? Litt humor må man jo ha i hverdagen, og siden det ikke er noen rangere eller psionicister med i spillet, får man heller ta hva man har.

 

Astrid Strongbone er i det minste nytt. Vel, mer eller mindre. Det er navnet på en gnome warrior jeg har hatt i WoW siden 2006 eller noe, men ... :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det er en vinn-vinn situasjon. De som vil prøve spillet tidlig får lov til det, utviklerne får mer penger til bugfix, det store antall spillere fungerer som stresstest og oppdager mange bugs som ellers ville blitt med til release.

 

Jeg kan mens alt dette foregår sitte på sidelinjen, og så heller kjøpe spillet når det går ut av beta :)

Sånn bortsett fra at det er gratis. :p

 

Det beste med å ha brukt $200 på dette, er at jeg slipper unna køa. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...