Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

har nettop lagt inn ARHD GE 3.0 ( lett custom utgave av android 4.3) . Telefonen var ikke treg med 4.2.2, men den er super smooth med 4.3. Merkbar forskjell. Antutu benchmark med standard kernel uten overklokking gikk faktisk opp med tusen poeng og ligger nå på det 4.2.2 var med overklokking. Kjempefornøyd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nettop lagt inn ARHD GE 3.0 ( lett custom utgave av android 4.3) . Telefonen var ikke treg med 4.2.2, men den er super smooth med 4.3. Merkbar forskjell. Antutu benchmark med standard kernel uten overklokking gikk faktisk opp med tusen poeng og ligger nå på det 4.2.2 var med overklokking. Kjempefornøyd. :)

 

Fint med tilbakemelding om batteritiden (spesielt screen on time), samtale kvalitet og TRIM effekten er merkbar :)

Lenke til kommentar
Fint med tilbakemelding om batteritiden (spesielt screen on time), samtale kvalitet og TRIM effekten er merkbar :)

 

Kjørt GE 4.3 siden det ble sluppet nå, også oppdatert til GE hboot, firmware og radio.

Batteritiden er sånn ca det samme som jeg hadde med diverse custom Sense roms. Altså mer enn bra nok for meg til mitt bruk.

 

 

i3X0v6E.png

UZfa42m.png

 

 

Endret av phewBAR
Lenke til kommentar

Kommer jo an på resten av bruken. Er de to timene med et dritdrøyt spill er det nok værre enn noe lettere.

 

Fikk lett seks timer filmavspilling på gamle s3, feks, men spilling tok batteriet (og da også skjermtiden) en del lavere.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Kommer jo an på resten av bruken. Er de to timene med et dritdrøyt spill er det nok være enn noe lettere.

 

Fikk lett seks timer filmavspilling på gamle s3, feks, men spilling tok batteriet (og da også skjermtiden) en del lavere.

This!

 

Her er det spilt litt 5-6 min Candy Crush, thats it.

Ellers har det bare gått i XDA, Reddit, YouTube & Chrome Beta.

Brightness på auto. Greenify alle apps du ikke trenger å ha kjørende i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Kjøpte meg HTC One igår og er ganske fornøyd med kvaliteten og hvor rask den er, men har et problem - på den nederste linjen på alle hjemskjermene, (hvor det fra fabrikken er telefon, meldinger, internett og kamera) når jeg prøver å fjerne internett til fordel for Google Chrome dupliserer appen seg selv. Hvis jeg holder inne på internett og drar den opp til hjemskjermen får jeg et ikon på selve hjemskjermen og et ikon på den linjen nederst. Hvis jeg prøver å legge til Google Chrome oppretter den bare en mappe nede på linjen der. Det samme skjer hvis jeg nå prøver å fjerne Google Chrome som har lagt seg i den mappa.

 

Noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar

Gå inn på appmenyen(der hvor alle appene er listet opp), der kan du gjøre det du etterspør :)

 

Var dette til meg, eller posten ovenfor?

 

EDIT: Om dette er til meg hadde jeg satt stor pris på litt mer informasjon da jeg nettopp har byttet fra iPhone som jeg har hatt siden den kom. Første android telefon her nå! :)

Endret av Useriøs
Lenke til kommentar

Er radio oppdateringen kompatibelt med det nordiske nettet?

 

Usikker på om 4G\LTE fungerer med GE Radio.

Bor i ett område hvor dette ikke finnes, så det er ikke testet ennå.

Men får 10Mbps blank på H\H+ på Speedtest så jeg klarer meg egentlig fint uansett.

 

Aldri hatt noe problem med samtalekvalitet som enkelte andre her skriver, og merker ikke noen forskjell etter oppdateringen.

 

 

Var dette til meg, eller posten ovenfor?

EDIT: Om dette er til meg hadde jeg satt stor pris på litt mer informasjon da jeg nettopp har byttet fra iPhone som jeg har hatt siden den kom. Første android telefon her nå! :)

Ja, denne var nok ment til deg.

Se her:

 

Litt bakvendtland det HTC gjorde her, men ble ikke dette fikset i 4.2.2?

Endret av phewBAR
Lenke til kommentar

Sjekket nettopp, jo det ble fikset i 4.2.2 :)

 

"Useriøs", sjekk om 4.2.2 er tilgjengelig for deg ved å gå inn på innstillinger -> Om -> Programvareoppdateringer. Det er en fordel å ha wlan påslått, siden oppdateringen er på en del MB ;)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd store problemer med skurring under samtale? Hvilken høytaler skurrer?

Hører tydelig forskjell på samtale i 3G/4G-nett og Edge-nett.

 

Jeg leverte inn en HTC One pga elendig bildekvalitet. Den fikk ikke fokus i det hele tatt, bortsett fra ting som var 30 cm fra linsa. Den ble godkjent som DOA og erstattet i en ny.

Bare husk å legge ved alt som fulgte med i pakken da du fikk telefonen (ørepropper, manualer, lader, telefon osv). Hvis du ikke har komplett pakke er det større sannsynlighet for swap repair istedetfor omlevering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...