Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Da ville en plasttelefon som utvikler samme varme fra elektronikken smelte plasten rundt.

Aluminiumsskallet fungerer som en stor kjøleribbe, det gjør ikke plast.

 

Om en plasttelefon skulle utvikle så mye varme at den smeltet hadde du hatt tredjegrads og vel så det :)

Vanlig plast (PEL) har en flyttemp. på litt over 100grader C, Polykarbonat (PC) over 200g C.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker jeg spotify + facebook chat + browser på internett å har både facebook\instagram åpent som jeg ofte har på bussen på vei hjem fra jobb om dagene så blir den fort veldig varm..

Nå som det er varmt ute er dette et stort problem da jeg svetter som en gris i hendene..

 

Om vinteren kan jeg bare se for meg at dette er digg..

Lenke til kommentar

Hva er beste måten å få tak i en Google Play edition? Kjøpe på EBay i USA, eller å kjøpe en vanlig One her i Norge, og så flaske?

 

Hva er status på det å gjøre om en vanlig One til en Google Play edition One? Har sett noen på XDA har en måte å flashe på, men kommer HTC til å støtte dette offisielt noen gang?

 

Vil være vel tro at det er best å kjøpe fra USA i og med at denne har en del av teknologien som er med i sense. Hvis du flasher mister du vel blandt annet Beats teknologien, som for øvrig er med i Google edition.

Lenke til kommentar

Hva er beste måten å få tak i en Google Play edition? Kjøpe på EBay i USA, eller å kjøpe en vanlig One her i Norge, og så flashe?

 

Hva er status på det å gjøre om en vanlig One til en Google Play edition One? Har sett noen på XDA har en måte å flashe på, men kommer HTC til å støtte dette offisielt noen gang?

 

Hvorfor ikke både pose og sekk? :D

 

Vet ikke om dette har vært postet tidligere i tråden. men med MoDaCo Switch kan du enkelt velge mellom Sense og GPe. De installerte appene deler brukerinfo. Ser meget interessant ut.

Lenke til kommentar

 

 

Vil være vel tro at det er best å kjøpe fra USA i og med at denne har en del av teknologien som er med i sense. Hvis du flasher mister du vel blandt annet Beats teknologien, som for øvrig er med i Google edition.

Du får beats hvis du flasher over til GPe versjonen også.. Eneste som ikke er på GPe versjonen er Zoe og blinkfeed.. Men nå funker t.o.m. infrarødt til tv'n med 4.3 oppdateringen..

bruker switch rom på min nå og det funker veldig bra!

De som har planer om å kjøpe en One og legge inn Custom rom ikke vær like dum som meg og oppdater til 4.2.2 først.. Da må du låse opp telefonen via htcdev istedenfor å låse den opp uten dems viten.

Er kun HBoot 1.44 som kan hackes atm..

Lenke til kommentar

Du får beats hvis du flasher over til GPe versjonen også.. Eneste som ikke er på GPe versjonen er Zoe og blinkfeed.. Men nå funker t.o.m. infrarødt til tv'n med 4.3 oppdateringen..

bruker switch rom på min nå og det funker veldig bra!

De som har planer om å kjøpe en One og legge inn Custom rom ikke vær like dum som meg og oppdater til 4.2.2 først.. Da må du låse opp telefonen via htcdev istedenfor å låse den opp uten dems viten.

Er kun HBoot 1.44 som kan hackes atm..

 

Med andre ord, hvis en var på 4.1 så kunne en fint roote uten behov for unlock ?

Lenke til kommentar

brukt totals 3 forskjellige HTC one. Alle skurret under samtale men stille når man ikke snakket under samtalen.

Akkurat det som er problemet. Så det er veldig utbredt altså? Vet ikke helt hva jeg skal tro. Først One X med wi-fi problemet, og nå dette på One. Skuffet.

 

Skurrer det for deg eller motparten?

Det skurrer kun for meg når det prates i den andre enden.
Lenke til kommentar

hallo folkens! reiser inn i militæret nå straks og tenkte jeg skulle beskytte mobilen min litt ekstra mens jeg var inne i tjenesten. Lurer derfor på hva dere ville anbefalt som den beste beskyttelsen? både i skjermfilm og deksel? Bryr meg ikke om den blir litt større da jeg heller vil at mobilen skal overleve et fall ut av brystlommen når jeg sitter enn at den skal se fin ut før den faller.

 

Takk for all hjelp! Må legge til at jeg føler alle her inne har vært så uheldige med mobilen din, jeg er ihvertfall super fornøyd! det eneste er høytalleren som kanskje er en halv milimeter feil på den ene siden, som jeg først merket etter å lest alle innleggene på forumet her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...