Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kamera må byttes. Gjorde det på min, det tok en mnd før jeg fikk mobilen tilbake. Nye kamera varte i tre uker, så kom problemet tilbake igjen....

Bare å levere inn igjen. Skjer det 3. gang hever du kjøpet og kjøper HTC 10 :)

Da er det bare å lete frem One X mens M7 drar inn på service ??

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Kjøpte forleden en HTC Ultra til god pris - en lefdal butikk som skulle tømme inventar i forbindelse med sammenslåing med elkjøp. Vel hjemme gikk det opp for meg at jeg glemte å sjekke om mobilen har mini-jack utgang, noe den ikke har. Veldig fornøyd med alt annet, så jeg beholder den - men skulle likevel hatt mulighet for minijack innimellom. 

 

Har testet en generisk USBc-til-minijack konverter, og den fungerte ikke. Må tydeligvis ha HTC sin egen. Den koster 119,- på deres hjemmeside, med en frakt på 260,- i tillegg!

 

Noen som vet hvor jeg kan finne den her til lands?

Lenke til kommentar

Kjøpte forleden en HTC Ultra til god pris - en lefdal butikk som skulle tømme inventar i forbindelse med sammenslåing med elkjøp. Vel hjemme gikk det opp for meg at jeg glemte å sjekke om mobilen har mini-jack utgang, noe den ikke har. Veldig fornøyd med alt annet, så jeg beholder den - men skulle likevel hatt mulighet for minijack innimellom.

 

Har testet en generisk USBc-til-minijack konverter, og den fungerte ikke. Må tydeligvis ha HTC sin egen. Den koster 119,- på deres hjemmeside, med en frakt på 260,- i tillegg!

 

Noen som vet hvor jeg kan finne den her til lands?

https://forum.xda-developers.com/u11/accessories/usb-c-to-3-5-mm-adapter-htc-u11-t3622225/page2

Lenke til kommentar

 

Kjøpte forleden en HTC Ultra til god pris - en lefdal butikk som skulle tømme inventar i forbindelse med sammenslåing med elkjøp. Vel hjemme gikk det opp for meg at jeg glemte å sjekke om mobilen har mini-jack utgang, noe den ikke har. Veldig fornøyd med alt annet, så jeg beholder den - men skulle likevel hatt mulighet for minijack innimellom.

 

Har testet en generisk USBc-til-minijack konverter, og den fungerte ikke. Må tydeligvis ha HTC sin egen. Den koster 119,- på deres hjemmeside, med en frakt på 260,- i tillegg!

 

Noen som vet hvor jeg kan finne den her til lands?

https://forum.xda-developers.com/u11/accessories/usb-c-to-3-5-mm-adapter-htc-u11-t3622225/page2

 

 

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...