Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første versjonen min var et prakteksemplar, bortsett fra at kamera ikke tok bilder i fokus.

Byttet den inn i en ny, og så langt virker den rimelig perfekt.

Lyden blir litt "grøtete" under samtaler når den hopper mellom Edge og 3G/4G, men det er å forvente etter hva jeg har skjønt.

 

Batteriet holder tilogmed en dag, selv med meldinger, samtaler og spilling.

Lenke til kommentar

Noen med Telenor telefon som kan fortelle meg hvilken CID de har? Kan sjekkes via "CID Getter" app, eller via bootloader.

 

Har konvertert min til Google Edition med stock android. Måtte bytte CID og glemte å skrive ned hva min originale var. Greit å ha om jeg skulle trenge å gå tilbake for f.eks framtidige reparasjoner :)

Lenke til kommentar

Anbefaler alle som kjøper HTC One i butikker å åpne pakken med én gang og sjekke at skjerm er limt skikkelig på. Måtte kjøpe ny telefon etter et ublidt møte med en hissig nordlending på NSB-tog til Trondheim igår. Han knakk telefonen i to... Og ble hentet av politiet på neste stopp, hehe

 

Men ihvertfall, Lefdal på Tiller i Trondheim har en dårlig batch med telefoner som er skjevt skrudd sammen, med store glipper mellom aluminium, skjerm og plast

Bare en heads up

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler alle som kjøper HTC One i butikker å åpne pakken med én gang og sjekke at skjerm er limt skikkelig på. Måtte kjøpe ny telefon etter et ublidt møte med en hissig nordlending på NSB-tog til Trondheim igår. Han knakk telefonen i to... Og ble hentet av politiet på neste stopp, hehe

 

Men ihvertfall, Lefdal på Tiller i Trondheim har en dårlig batch med telefoner som er skjevt skrudd sammen, med store glipper mellom aluminium, skjerm og plast

Bare en heads up

Knakk telefonen i to? Oij, da må han ha vært sint!

 

Det du sier her bekrefter the Tobler0ne sa, at Lefdal og Elkjøp har begge fått inn en bunke dårlige telefoner. Helt utrolig at disse defektene er så utbredt.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min første HTC One tlf forige Torsdag. Gikk da fra Iphone i mange år og aldri hatt trøbbel med tlf på mange år, men HTC One kan eg ikkje anbefale. Som mange andre skriver, mye skurring og skraping under samtale, har slått av 4g og er like ille. Min slår ofte også inn høytaleren slik du får ekstrem høy lyd. Det resulterte i en tlf som gikk i bakken pga eg skvatt. Sinna og forbanna, fekk eg ny tlf, men den er like ille.

I morgen berer det til Elkjøp for å få igjen pengane.

Her blir det tilbake til den gode Iphone 4.

 

 

Lenke til kommentar

Vil gjerne høre mer om hvordan han brakk telefonen

Vel, han knakk den ikke direkte i to, men bøyde den ganske solid.

Han brukte først enden på et bord for å få en liten knekk i telefonen, så tok han resten med håndmakt.

Endte ihvertfall med en rimelig død telefon. Ganske kjiipt med rare mennesker man ikke har sett før i sitt liv gjøre sånt. Kommer garantert ikke til å snakke med fremmede på verken tog, buss eller t-bane mer i fremtiden, hehe

 

Simkort overlevde, så det var bare å kjøpe ny telefon

post-31295-0-33908600-1376730012_thumb.jpg

post-31295-0-44962000-1376730018_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, han knakk den ikke direkte i to, men bøyde den ganske solid.

Han brukte først enden på et bord for å få en liten knekk i telefonen, så tok han resten med håndmakt.

Endte ihvertfall med en rimelig død telefon. Ganske kjiipt med rare mennesker man ikke har sett før i sitt liv gjøre sånt. Kommer garantert ikke til å snakke med fremmede på verken tog, buss eller t-bane mer i fremtiden, hehe

 

Simkort overlevde, så det var bare å kjøpe ny telefon

 

Har du prøvd å skru den av og på igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...