Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Nei, det han spør om, antar jeg, er: Dersom de drepte barna er kidnappede barn og ikke barn fra lokalsamfunnet: Hvorfor er det ingen fra dette lokalsamfunnet som sier "Jammen, vi mangler jo ingen barn fra den skolen. De er i live alle sammen, så jeg aner ikke hvem som er drept"...

 

Og det er faktisk et helt rimelig spørsmål. At det kan stille motstanderen i et dårlig lys er en risiko man tar når man debatterer. Det får man kontre med gode svar.

 

Geir :)

 

 

Godt forsøk på å forsvare ham, men det er forgjeves.

 

Om spørsmålet ble stilt slik du fremstiller det, så ville det vært et ok spørsmål.

Men han valgte altså ikke å stille spørsmålet slik du gjorde. Og jeg vet hvorfor han ikke gjorde det.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen bilder, ingen informasjon om hvor hun befinner seg etc.

Det kan vel være gode grunner til det? Hun er eneste overlevende voksne øyevitne, man kan tenke seg at hun har nok med å forklare seg til politiet og ikke til dusinvis av aviser og fjernsynskanaler...

 

Jeg nevnte ikke noe om ukjente barn som plutselig dukket opp på skolen.

Vi vet hva du nevnte. Vi lurer på hvordan det henger sammen. Svar heller på spørsmålene.

Geir :)

 

Godt forsøk på å forsvare ham, men det er forgjeves.

 

Om spørsmålet ble stilt slik du presanterte det, så ville det vært et ok spørsmål.

Men han valgte altså ikke å stille spørsmålet slik du gjorde. Og jeg vet hvorfor han ikke gjorde det.

Men da kan du jo svare på mitt spørsmål istedet...?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg nevnte ikke noe om ukjente barn som plutselig dukket opp på skolen.

 

Du nevte kidnappede barn eller barn som ikke eksisterte som en mulighet.

 

H1: Kidnappede barn ble drept på skolen, foreldrene er skuespillere.

H2: Ingen ble drept, foreldre er skuespillere

 

Begge hypotesene følger det logisk at ingen av de andre på skolen eller i samfunnet kjenner de kidnappede barna. En hel klasse som ingen kjenner til forsvinner og ingen setter spørsmålstegn ved det.

Virker det sannsynlig?

 

Hele premisset er at INGEN andre på SKOLEN eller i LOKALSAMFUNNET kjenner til personene som er blitt drept. Dvs at en hel klasse har blitt drept uten at noen kjenner noen av de drepte. Er det sannsynlig? Hvor er whistleblowers som kan informere om at disse aldri har eksistert ved skolen?

 

Ditt spørsmål er stilt med den forutsetning at det er barn fra lokalsamfunnet som er kidnappet, og det er igjen et spørsmål som er stilt kun i den hensikt å prøve å latterliggjøre debattmotstanderen.

Det er kun en hersketeknikk som ikke virker lenger, og dere bør slutte med det.

 

Nei, som allerede påpekt, spørsmålet er faktisk stillt med den forutsetning at barna ikke er fra lokalsamfunnet og lokalsamfunnet lurer på hvem disse nye barna er som plutselig har blitt massakrert.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Det kan vel være gode grunner til det? Hun er eneste overlevende voksne øyevitne, man kan tenke seg at hun har nok med å forklare seg til politiet og ikke til dusinvis av aviser og fjernsynskanaler...

Ja og det kan like så være mange onde grunner. Sikkert mange som ville ha betalt henne godt for hennes historie, rart hun kimser av store pengesummer tatt hennes gode helse i betraktning.

 

Hvorfor er det ikke noen video fra overvåkningskamera forresten? Er det noen "skeptikere" som har en god forklaring på det?

Lenke til kommentar

Uansett er nå second amendment i fare og visse "bills" som har ligget på vent i over et år blir nå tatt frem og gjort til en virkelighet. Ammotyper (bl.a fn 5.7x28mm) som kan penetrere uspesifisert body armor blir nå ulovlig som følge av denne hendelsen og vi kan også forvente at Gjørv fråder rundt munnen og slenger rundt seg med et av favorittordene hennes som er "skolemassakre" i en mye større grad enn tidligere og at hun nå får større hell i sitt politiske engasjement med å forby skytevåpen i Norge.

 

Folk må da skjønne hvor ekstremt store politiske forandringer slike hendelser fører til og hvordan de alltid er fordelaktig for eliten.

 

Det er egentlig veldig simpelt å forstå hva de forsøker å gjøre, for det er å begrense enhver form for motstand mot deres nye verdensorden.

Lenke til kommentar

Kilde på at helsen hennes er god?

 

Hvor mye ville du betalt for å lese om hennes opplevelse?

 

Kan dere ikke sitte dere ned og skrive en helhetlig hypotese på hva som hendte i stedet for å drive med kirsebærplukking, med sukker på?

Jeg ville ikke betalt en dritt, men det er hauger og dunger av annonsører og lignende som ville ha tjent store summer på det.

 

Kilde på at helsen er god er den fantastiske artikkelen Geir postet. "expecting a full recovery".

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke betalt en dritt, men det er hauger og dunger av annonsører og lignende som ville ha tjent store summer på det.

 

Kilde på at helsen er god er den fantastiske artikkelen Geir postet. "expecting a full recovery".

 

Du kan være ganske langt nede og fortsatt forvente "full recovery". Kjenner folk som har vært syke i ett par år etter skuddskader men som man regnet med kom seg helt, og som gjorde det.

Lenke til kommentar

Sandy Hook neighbor sees casualty list two days before its released.

 

http://www.youtube.com/watch?v=wZQ3hPcxdQA

 

Cue the liars.

Gene Rosen's script is filled with inconsistencies. I get the feeling he's just adlibbing a good portion of his tale. A search for Gene Rosen on Intellius search yields a result for a 62 year old Gene Rosen with the "Screen Actors Guild" listed as a former profession.

www.intellius.com

This guy cant stop crying, its almost as sickening as the lies he tells. Now, the all important question.....how in thee hell did this actor see the "casualty" list on Friday, when it wasn't released publicly until Sunday?

HEY EVERYBODY, HERE IS UNCLE GENE'S REHEARSAL TAPE, BUCKLE UP.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZFyexz_IuHE

 

Det er jødiske skuespillere over hele linja i denne saken.

Lenke til kommentar

**

 

Er det urimelig å kreve en redegjørelse for alternative forklaringer? Istedenfor å hoppe fra post til post og del til del? Når man ber om noe sammenhengende analyse så blir det møtt med bitterhet og sutring.

 

Ellers kan du slutte å si "piss off" til alle som spør deg om ting og voldsape er heller ikke noe man omtaler andre debattanter som.

 

Videre, har man funnet en person i USA som er skuespiller av yrke (sjokk) som tydeligvis sier noe feil i et intervju, og derfra hopper man til fiktive dødsfall og at alle involvert er skuespillere. Det er tynt med bevis som kreves for alternative forklaringer.

Lenke til kommentar

Jeg har min egen teori.

 

Jødiske romvesen har i flere år flydd over de aller fleste byer og hus bortsett fra noen få bygninger her og der, det er det som er grunnen til at det finnes folk som har sett gjennom løgnene. Disse jødiske romvesnene var tidligere med på å starte Illuminati, en organisasjon som alle verdens styresmakter er medlem av og hvor øgle-familien Bush er stormestere.

 

Gjennom denne organisasjonen har myndighetene samarbeidet med jøde-romvesnene om å slippe "Chemtrails" utover byene, disse kjemiske stoffene har så gjort det mulig for styresmaktene å fjernstyre ofrene, de pårørte og drapsmannen (eller mennene). Frimurerne... ehh, jeg mener Illuminati organiserer fra tid til annen slike ting (9/11, Utøya, Tsunamien i Phuket osv.) for å distrahere oss fra tid til annen slik at vi ikke får tid til å tenke over det som skjer. Elvis har også en finger med i spillet, men jeg vet bare ikke hvor...ennå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Si hallo til ignorelista mi.

 

Jeg er beæret og ikke rent lite stolt. Ærlig talt hadde jeg aldri trodd denne dagen skulle komme. Alt det harde arbeidet og de lange kveldene lønner seg. Det er så mange som må takkes, mine foreldre som alltid har trodd på meg, mine støttespillere og ikke minst dere (magical, Rosario, osv.); uten dere hadde dette aldri blitt en realitet, deres uendelige kommentarer har gitt grobunn for så mange av oss.

 

The Beatles er større enn Jesus.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...