Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Jeg har ingen anelse om hvordan de har iscenesatt dette, hvem som er medvirkende etc, men jeg vet at det er skuespillere innblandet og jeg vet hva de forsøker å gjøre og det er å avvæpne befolkningen.

Kva er hensikten med å avvæpne befolkningen? Kven er forresten desse du pratar om? Kven er "de"?

 

Så langt har hendinga i Newton ført til eit større våpensal enn noko gong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Red Frostraven: Det får du aldri svar på.

 

Jeg vet det.

Jeg håper bare at konspirasjonsteoretikerene forstår at de i realiteten bare griper etter halmstrå, og egentlig aldri har noe håndfast utenom alle halmstråene sine -- og stråmennene de klarer å bygge av halmstrå.

 

Dersom bare EN av dem faktisk prøver å gjøre seg en virkelighetstilnærmelse ut av konspirasjonteorien så kan ikke vedkommende fortsette å tro på denne da vedkommende uten tvil vil oppdage at hele konspirasjonsteorien er en inkoherent smørje som faktisk ikke henger sammen ett sekund dersom man forsøker å etterprøve den i sin helhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To what end? Kva skal dei oppnå med å påtvinge folket sin vilje?

Og igjen, kven er desse personane eller organisasjonane som står bak?

Større kontroll er en ting selvsagt. Det er lettere å tvinge noen som ikke har våpen enn det er å overbevise dem som har våpen.

 

Hvem er de? Vel, det er jøder som har stått bak alle innskrenkninger i våpenlovgivningen i statene og i spissen også i denne omgang står Diane Feinstein.. at jødende tror de skal styre verden fra Jerusalem er også velkjent i følge deres egne "hellige" tekster så det er ikke utenkelig at dette er forberedelser for en ny verdensorden. Er ikke så veldig bort i natta å anta at det er de de vil oppnå når man ser jødiske skuespillere i denne saken som garantert får store politiske konsekvenser.

 

Ja, det er korrekt at våpensalget går som aldri før.

Lenke til kommentar

Du nevte kidnappede barn eller barn som ikke eksisterte som en mulighet.

 

H1: Kidnappede barn ble drept på skolen, foreldrene er skuespillere.

H2: Ingen ble drept, foreldre er skuespillere

 

Begge hypotesene følger det logisk at ingen av de andre på skolen eller i samfunnet kjenner de kidnappede barna. En hel klasse som ingen kjenner til forsvinner og ingen setter spørsmålstegn ved det.

Virker det sannsynlig?

 

Hele premisset er at INGEN andre på SKOLEN eller i LOKALSAMFUNNET kjenner til personene som er blitt drept. Dvs at en hel klasse har blitt drept uten at noen kjenner noen av de drepte. Er det sannsynlig? Hvor er whistleblowers som kan informere om at disse aldri har eksistert ved skolen?

 

Nei, som allerede påpekt, spørsmålet er faktisk stillt med den forutsetning at barna ikke er fra lokalsamfunnet og lokalsamfunnet lurer på hvem disse nye barna er som plutselig har blitt massakrert.

 

Din fordomsfulle fantasi spiller deg et puss.

Jeg nevnte ikke at "Kidnappede barn ble drept på skolen" og heller ikke at" foreldrene er skuespillere"

Og jeg har ikke påstått at Ingen ble drept.

 

Hvis du mente å stille spørsmålet med den forutsetning at barna ikke er fra lokalsamfunnet, hvorfor stilte du det ikke slik da ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Din fordomsfulle fantasi spiller deg et puss.

Jeg nevnte ikke at "Kidnappede barn ble drept på skolen" og heller ikke at" foreldrene er skuespillere"

Og jeg har ikke påstått at Ingen ble drept.

 

Hvis du mente å stille spørsmålet med den forutsetning at barna ikke er fra lokalsamfunnet, hvorfor stilte du det ikke slik da ?

 

Det er noen som har en kreativ fantasi her ihvertfall, du har brukt flere sider på å hevde og vise til at pårørende og foreldre er skuespillere.

 

Om de drepte og kidnappede barn som ikke er fra lokalsamfunnet:

 

Falsk flagg aksjoner er en form for skuespill, og de aller fleste av dem inkluderer drap på uskyldige intetanende mennesker.

 

Ditt spørsmål er stilt med den forutsetning at det er barn fra lokalsamfunnet som er kidnappet, og det er igjen et spørsmål som er stilt kun i den hensikt å prøve å latterliggjøre debattmotstanderen.

..Kanskje du har hørt om de såkalte melkekartongbarna ?

Det var barn som ble kidnappet over hele USA og som i 80 og 90 årene ble avbildet på melkekartonger i håp om å finne dem.

Slike barn er nok ikke avbildet på melkekartonger lenger, men barn kidnappes ennå i USA, og det er myndighetene som for det meste står bak.

 

 

Om pårørende som skuespillere:

 

 

 

Så her har du altså insinuert at de drepte egentlig er kidnappede barn som ikke er fra lokalområdet, og at de pårørende er skuespillere. Akkurat det du påstår du ikke har sagt. På tide å få kontroll på sine egne standpunkter ihvertfall?

 

Burde kanskje brukt teskje, siden det var litt for vanskelig å skjønne tilnærmingen min, likevel bruker du 100% av tiden din på å klage på at spørsmålet ikke var stillt helt riktig, istedenfor å håndtere spørsmålet ser jeg.

Endret av Rampage
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvifor må me lese mellom linjene på dine innlegg og videoane du postar? Er det ikkje meir produktivt at du skriv det me skal lese mellom linjene i staden for? Du har vel snart forstått at me ikkje er i stand til å lese det du vil me skal lese mellom linjene.

Siterer ditt innlegg selv om jeg svarer til MMGT: Problemet er ikke at vi ikke klarer å lese mellom linjene, men når vi ser disse filmene selv, eller leser mellom linjene i dine innlegg, kommer vi frem til helt andre konklusjoner enn du.Du, med din "ekspertise", sier da vi må ta feil, uten å begrunne hvorfor, kanskje med unntak av hint til din internett-utdannelse.

Lenke til kommentar

(Slettet nå, riktignok)

og

 

 

 

for eksempel. Du har også fått slettet temmelig mange andre innlegg opp i gjennom, fordi du ikke klarer å diskutere uten personangrep.

Man må nødvendigvis si det til dem når moderatorer ikke reagerer på at enkelte grupperinger dem selv er enige med kommer med ønsker om vold til en stadighet.. dette forstår du selvsagt ikke.

 

Siterer ditt innlegg selv om jeg svarer til MMGT: Problemet er ikke at vi ikke klarer å lese mellom linjene, men når vi ser disse filmene selv, eller leser mellom linjene i dine innlegg, kommer vi frem til helt andre konklusjoner enn du.Du, med din "ekspertise", sier da vi må ta feil, uten å begrunne hvorfor, kanskje med unntak av hint til din internett-utdannelse.

Jeg regner ikke med at det er særlig du greier å forstå når du går til slike lengder at du ønsker livet av barna til personer du er uenig med... ikke orker jeg å bruke tid på å overbevise deg om det ene eller andre heller når du har slike forkastelige holdninger.

 

Velkommen til ignorelista.

Lenke til kommentar

er ikke måte på hvor dumme de tror vi goyim er.

 

Og dessverre så har de rett.

 

Folk flest er akkurat så dumme som globalistene tror de er.

Men det er tross alt ganske mange i USA som har våknet og ser hva som er i ferd med å skje. Da er det verre i Norge, hvor ap og regjeringen har hatt tid i massevis til å hjernevaske folket, slik at de fleste ikke er istand til å forstå noe annet enn det staten og statskontrollert media forteller dem.

 

Sensur er faktisk ikke nødvendig i Norge, fordi de fleste anstrenger seg likevel så til de grader for å tro på myndghetene, at myndigheter og politikere i dette landet i praksis helt åpenlyst kan gjøre akkurat som de vil, og deretter fortelle folket en helt annen histore som så folk flest vil tro på.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...