Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Men denne videoen stemmer, sier det samme

(1:45 i video)

Dette er kremen av amerikansk ungdom. De hadde et fantastisk nærmiljø. Alle ble tatt vare på. Lanza-familien er typisk jødiske med faren som velstående (i finanssektoren) og en mor som får de beste karakterer - loving, med barn som yrke.

 

adam-lanza-ap-300x224.jpeg

Opprinnelig bilde, ikke spesielt vellykket

 

adam-lanza.jpg

Manipulert bilde, høyden på bilde er endret for å skape et vilt inntrykk

 

Det manipulert bilde som brukes i media

 

:wallbash:

 

r-ADAM-LANZA-NEWTOWN-SHOOTINGS-large570.jpg?6

Selv om det må finnes dusinvis av bilder av Adam Lanza av god kvalitet vil media ikke bruke dem. Det manipulerte bildet var for lite her ... no problem ... da zoomer de bildet større (men nå begynner man å se selve pixlene)

 

 

Du overkompliserer. Ja, media bruker disse bildene, og de kan for all del være endret på. Men det beviser ingenting. Massemedier er styrt av hva folket vil ha, og hva som selger. Det er ren business, og det trengs ikke noe konspirasjon til for å vite at dårlige nyheter selger best. De vil fremstille morderen i en slik hendelse (uansett hvem det er) i dårligst mulig lys, og velger ut de styggeste og mest sjokkerende bildene. Dette selger aviser og genererer klikk på nettsider.

 

Han var heller ikke mønsterelev. Flink på skolen er ikke det eneste grunnlaget for mønsterelev. Han gjorde det ikke bra sosialt sett, og det er fullt mulig at personer som han klikker. Når man har så høy tilgjengelighet på svært enkle, men svært effektive ting som kan drepe folk uten noe som helst egen innsats, annet enn "pek-og-klikk", er det ikke rart at slike massakrer skjer innimellom i et land med 300 millioner innbyggere.

Lenke til kommentar

Han var heller ikke mønsterelev. Flink på skolen er ikke det eneste grunnlaget for mønsterelev. Han gjorde det ikke bra sosialt sett, og det er fullt mulig at personer som han klikker. Når man har så høy tilgjengelighet på svært enkle, men svært effektive ting som kan drepe folk uten noe som helst egen innsats, annet enn "pek-og-klikk", er det ikke rart at slike massakrer skjer innimellom i et land med 300 millioner innbyggere.

 

Har vi noen troverdige kilder som kan bekrefte noe som helst av dette bildet? Jeg finner idem ikke. Jeg har allerede skrevet at hele "hendelsen" ikke henger ihop. Alle ble "drept" :( Adam Lanza var priviligert.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg har ennå ikke fått et skikkelig svar på hvordan det i det hele tatt er mulig å få et helt lokalsamfunn, hundrevis av "statister og skuespillere" og ambulansepersonell, brannvern etc. med på et så vanvittig komplott.

 

Igjen: tror dere i ramme alvor at ingen ble drept på skolen, at alle de involverte og pårørende bare "dukket opp" og at alle de sannsynligvis tusenvis av personene som er med på dette ble vervet og takket ja helt uten videre?

Lenke til kommentar

Jeg tror vi nå kan slutte å snakke om"skolemassakren" og helller begynne å snakke om det store skuespillet ved sandy hook.

 

Ambulances and first responders blocked in at Sandy Hook elementary.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=tYQDMgjEvIU

 

Det er ikke ofte jeg får lyst til å slå noen, men de idiotene som laget den videoen ville jeg slått ned OG så spandert på en billett til Connecticut hvor den kan få lov til å snakke med familiene til de etterlatte i egen person framfor å dømme på bilder over internett.

 

For øvrig så faller dette IGJEN på sin egen urimelighet:

Hvorfor reagerer ikke EKTE ambulansepersonell på at ingen ble tilkalt?

Hvorfor reagerer ikke EKTE politi på at ingen ble tilkalt?

 

Hvor mange tusen mennesker er det som var med på denne ene konspirasjonen og hvorfor er det INGEN av dem som avslører den?

 

Igjen så er konspirasjonen såpass lavmål at den ikke er verdt å diskutere.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Du overkompliserer. Ja, media bruker disse bildene, og de kan for all del være endret på. Men det beviser ingenting. Massemedier er styrt av hva folket vil ha, og hva som selger. Det er ren business, og det trengs ikke noe konspirasjon til for å vite at dårlige nyheter selger best. De vil fremstille morderen i en slik hendelse (uansett hvem det er) i dårligst mulig lys, og velger ut de styggeste og mest sjokkerende bildene. Dette selger aviser og genererer klikk på nettsider.

Selvsagt. Det er bare å se på hvilke bilder norske aviser bruker av politikerne her i landet når de skal illustrere en sak. Det er selvsagt de som støtter poenget i artikkelen. Så de slår opp på "Stoltenberg flau" eller "Kristin Halvorsen sint" eller "Carl I. Hagen i grilldress" i billedarkivet.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ennå ikke fått et skikkelig svar på hvordan det i det hele tatt er mulig å få et helt lokalsamfunn, hundrevis av "statister og skuespillere" og ambulansepersonell, brannvern etc. med på et så vanvittig komplott.

 

Et av triksene de politisk korrekte bruker for å avspore en diskusjon som for dem har tatt en ubehagelig retning og få den tilbake slik at de selv kan bestemme premissene for diskusjonen, er å stille slike spørsmål som egentlig ikke har noe med saken å gjøre men som kun er egnet til å så tvil om motdebattanten.

 

Igjen: tror dere i ramme alvor at ingen ble drept på skolen, at alle de involverte og pårørende bare "dukket opp" og at alle de sannsynligvis tusenvis av personene som er med på dette ble vervet og takket ja helt uten videre?

 

Det er ingen som har sagt at ingen ble drept, men det hele var uansett et skuespill.

Om du så videoen så så du selv at alt var oppsatt og klart, som før og under et skuespill, hvor alt settes opp bak kulissene og skuespillerne kommer inn på scenen når alt er klart for deres rolle i skuespillet.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et av triksene de politisk korrekte bruker for å avspore en diskusjon som for dem har tatt en ubehagelig retning og få sen tilbake slik at de selv kan bestemme premissene for diskusjonen, er å stille slike spørsmål som egentlig ikke har noe med saken å gjøre men som kun er egnet til å så tvil om motdebattanten.

 

Det er ingen som har sagt at ingen ble drept, men det hele var uansett et skuespill.

Om du så videoen så så du selv at alt var oppsatt og klart, som før og under et skuespill, hvor alt settes opp bak kulissene og skuespillerne kommer inn på scenen når alt er klart for deres rolle i skuespillet.

 

Ja, det er vel veldig irriterende med folk som stiller spørsmål ved konspirasjonsteoriene deres...

 

Har fremdeles ikke fått svar på hvordan det er fysisk mulig å arrangere en så gigantisk konspirasjon som hele lokalsamfunnet er med på. Regner ikke med å få det heller.

 

Edit: Hadde en brainfart i et spørsmål.

Endret av Fibonacci
Lenke til kommentar

Det er morsomt. "Det er ingen som har sagt at ingen ble drept, men det hele var uansett et skuespill."

 

Hvis det hele uansett er et skuespill så betyr det også automatisk at ingen ble drept. Logikken er som vanlig ikke spesiellt sammenhengende. Og når man atpåtil blir furt fordi folk setter spørsmålstegn ved et helt samfunn som er med på skuespillet beviser vel bare atter en gang at det å reflektere over egne oppfatninger er langt utenfor rekkevidde.

Lenke til kommentar

Ja, det er vel veldig irriterende med folk som stiller spørsmål ved konspirasjonsteoriene deres...

 

 

Det forstår jeg godt. For det er veldig irriterende at noen pirker borti deg og prøver å vekke deg, når det enese du vil bare er å sove videre.

 

 

Dersom ingen ble drept, mener du foreldrene ofret barna sine og lot dem dø for en politisk sak?

 

 

Ikke foreldrene, men myndighetene.

For hvis det er slik jeg tror det er, så er de døde barna for det meste barn som er kidnappet og drept av myndighetene på forhånd, og ofret til Lucifer, som jeg før har sagt er et annet navn på satan.

 

 

Har fremdeles ikke fått svar på hvordan det er fysisk mulig å arrangere en så gigantisk konspirasjon som hele lokalsamfunnet er med på.

 

Her går du ut fra den forutsetning at hele lokalsamfunnet var med på det, og det har ikke du noen mulighet til å vite noe on.

Ergo så er dette som sagt et spørsmål stilt kun for å diskredditere debattmotstanderen

For å få svar på dette spørsmålet, så må du nok reise over dammen for å spørre dem som bor på stedet.

 

Men det er forøvrig ikke så vanskelig for myndighetene å få folk til å spille med, det er nok av personer over hele USA som gjerne er med på å splle skuespill om de får godt betalt for det.

Lenke til kommentar

Ikke foreldrene, men myndighetene.

For hvis det er slik jeg tror det er, så er de døde barna for det meste barn som er kidnappet og drept av myndighetene på forhånd, og ofret til Lucifer, som jeg før har sagt er et annet navn på satan.

 

 

 

Her går du ut fra den forutsetning at hele lokalsamfunnet var med på det, og det har ikke du noen mulighet til å vite noe on.

Ergo så er dette som sagt et spørsmål stilt kun for å diskredditere debattmotstanderen

For å få svar på dette spørsmålet, så må du nok reise over dammen for å spørre dem som bor på stedet.

 

Men det er forøvrig ikke så vanskelig for myndighetene å få folk til å spille med, det er nok av personer over hele USA som gjerne er med på å splle skuespill om de får godt betalt for det.

 

Så kidnappede barn har blitt drept og lokalsamfunnet mangler plutselig ikke kjente barn? En hel skoleklasse av barn som ingen kjenner (kidnappet) har blitt drept og det er skuespillere som er foreldre? Hvordan i all verden klarer du å få det regnestykket ditt til å gå opp uten at noen andre enn folk som bor på andre siden av landet og kloden sitter og kikker på kornete bilder og er harniske fordi de skjønner ikke hvorfor det ikke er mulig å finne flere bilder av en svært anonym privatperson.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror vi nå kan slutte å snakke om"skolemassakren" og helller begynne å snakke om det store skuespillet ved sandy hook.

 

Ambulances and first responders blocked in at Sandy Hook elementary.

 

 

http://www.youtube.c...h?v=tYQDMgjEvIU

 

Jeg skal prøve å svare så seriøst jeg klarer på dette, selv om det blir vanskelig.

 

For det første; brannstasjonen. Brannstasjonen lå like ved skolen, og barna som klarte å rømme fra skolen ble evakuert hit, hvor de fikk være til foreldrene kom. Kilde for at barna ble evakuert til brannstasjonen: http://edition.cnn.com/2012/12/14/us/connecticut-school-shooting/index.html

 

Og hvorfor skulle brannvesenet rykket ut til skolen? Brant det der? De rykker ofte ut hvis det er behov for bærehjelp eller lignende, men det er ingen grunn til at hele brannstasjonen skal rykke ut til en skyting på en skole. Det er en jobb for politi og ambulanser.

 

Alle bilene: Forestill deg at du er en forelder til et barn ved skolen, og du har hørt om skyting på skolen. Du har også hørt at barna fra skolen har blitt evakuert til brannstasjonen like ved. Hvor drar du? Til brannstasjonen for å se om barnet ditt er der? Ja. Tror du at du hadde brydd deg om å få en parkeringsbot for feilparkering? Jeg tror ikke det.

 

Ambulansene som står innesperret: Når det skjer slike massakrer, så blir ofte alle tilgjengelige ambulanser tilkalt til stedet, fordi de sjelden vet omfanget. Et eksempel på dette så vi 22.07.11, ved Utøya. Kilde: http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2011/08/25/1314299152104_718.jpg

 

Det jeg prøver å si er at de ambulansene som står innesperret ikke behøvde å dra til skolen siden det ikke var behov for flere ambulanser der. De står jo parkert (eller innesperret om du vil) utenfor brannstasjonen, kanskje det var noen barn som trengte traumehjelp?

Lenke til kommentar

Likevel ser du ut til å ikke greie å la være å engasjere deg, ja t.o.m blottlegge dine voldelige tilbøyeligheter mot de som ikke tror på det samme som deg.

 

Da var du ignorert.

 

Jeg har ikke voldelige tilbøyeligheter.

Det er bare slik at av og til, så er et velrettet slag i solar plexus på sin plass.

Dette var ett av de tilfellene.

 

-De latterliggjør sørgende mennesker og mennesker i sjokk

-De latterliggjør sjokkerte og sørgende spesialstyrker og politi

-De vanærer de døde og etterlatte

-De sprer rykter og driver med sjikane

 

Men jada -- ignorer disse overgrepene disse menneskene som laget videoen begikk og fokuser på at jeg, dersom jeg ble utsatt for slik ignoranse i egen person, ville blitt så provosert at jeg i rettferdighetens navn ville stanset dem akutt, dersom jeg kunne sendt dem på en rundtur til ofrene og deres familier slik at de får konspirasjonsteoriene sine knust til pinneved.

 

...

 

Glemmer konspirasjonsnøttene at mange som ble truffet overlevde med skader??

Jeg blir provosert av all idiotien som framsettes i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvis det hele uansett er et skuespill så betyr det også automatisk at ingen ble drept.

 

Nei, det betyr ikke det.

Alt kommer an på hvem som har satt det opp.

Om de som har satt opp skuespillet er kalde og ufølsomme nok, så kan de godt inkludere drap på mennesker.

 

Falsk flagg aksjoner er en form for skuespill, og de aller fleste av dem inkluderer drap på uskyldige intetanende mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...