Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg, men mangler du fullstendig erfaring med skyting?

 

Mine estimater:

Skutt en gang av pistol: 65% sjanse for å overleve

Skutt to ganger av pistol: 35% sjanse for å overleve

Skutt tre ganger av pistol: 15% sjanse for å overleve

Skutt fire ganger av pistol: 7% sjanse for å overleve

Skutt fem ganger av pistol: 3% sjanse for å overleve

Skutt seks ganger av pistol: 1% sjanse for å overleve

 

Skutt en gang av rifle: 50% sjanse for å overleve

Skutt to ganger av rifle: 20% sjanse for å overleve

Skutt tre ganger av rifle: 7% sjanse for å overleve

Skutt fire ganger av rifle: 3% sjanse for å overleve

 

27 døde.

Jeg tipper, fordi jeg ikke gidder å sjekke fordi det er så innlysende, at det er minst 20 overlevende med skuddskader, forutsatt at han ikke drev med henrettelser.

 

Edit:

Jøss.

Han henrettet faktisk.

 

Kun to skadde.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Ikke foreldrene, men myndighetene.

For hvis det er slik jeg tror det er, så er de døde barna for det meste barn som er kidnappet og drept av myndighetene på forhånd, og ofret til Lucifer, som jeg før har sagt er et annet navn på satan.

 

Her går du ut fra den forutsetning at hele lokalsamfunnet var med på det, og det har ikke du noen mulighet til å vite noe on.

Ergo så er dette som sagt et spørsmål stilt kun for å diskredditere debattmotstanderen

For å få svar på dette spørsmålet, så må du nok reise over dammen for å spørre dem som bor på stedet.

Men det er forøvrig ikke så vanskelig for myndighetene å få folk til å spille med, det er nok av personer over hele USA som gjerne er med på å splle skuespill om de får godt betalt for det.

 

Så mange som er involvert i denne massakren gjør i seg selv at det er umulig å "fake" den. Det faller på sin egen urimelighet.

 

For det andre: DU kritiserer oss for ikke å kunne vite at det ikke er en konspirasjon, mens du selv er hellig overbevist over at det er det, og at alle som ikke tror det er sovende sauer.

 

For å få litt klarhet her, kan du være så vennlig å svare på desse enkle spørsmålene?

 

1) Har barna på skolen blitt drept eller ikke?

2) Bodde ingen av foreldrene til barna i byen/nabolaget før massakren?

3) Var brannvern, politi, ambulanser og media med på konspirasjonen?

4) Hvor mange ca er med på denne konspirasjonen?

 

Jeg forstå om du ikke kan vil svare på desse spørsmålene, da du og dine likesinnede bruker å ignorere alle ubehagelige spørsmål og bable videre. PS: Vennligst ikke svar med linker og youtube-videoer, men med egne ord.

Lenke til kommentar

Ja, jeg fant akkurat samme historie gjengitt i flere nettaviser.

 

Fra artikkelen: "To protect Hammond's privacy and that of her family, Sonski will not talk about her condition, prognosis or where she is being treated"

 

Ikke et ord om hva slags skader hun har pådratt seg mao.

 

Unnskyld meg, men mangler du fullstendig erfaring med skyting?

 

Mine estimater:

Skutt en gang av pistol: 65% sjanse for å overleve

Skutt to ganger av pistol: 35% sjanse for å overleve

Skutt tre ganger av pistol: 15% sjanse for å overleve

Skutt fire ganger av pistol: 7% sjanse for å overleve

Skutt fem ganger av pistol: 3% sjanse for å overleve

Skutt seks ganger av pistol: 1% sjanse for å overleve

 

Skutt en gang av rifle: 50% sjanse for å overleve

Skutt to ganger av rifle: 20% sjanse for å overleve

Skutt tre ganger av rifle: 7% sjanse for å overleve

Skutt fire ganger av rifle: 3% sjanse for å overleve

 

27 døde.

Jeg tipper, fordi jeg ikke gidder å sjekke fordi det er så innlysende, at det er minst 20 overlevende med skuddskader, forutsatt at han ikke drev med henrettelser.

 

20 overlevende med skuddskader.. om det bare var så, for det eneste er en artikkel om en skadd med en uspesifisert skade og som nå er tilbake i arbeid.

 

Så mange som er involvert i denne massakren gjør i seg selv at det er umulig å "fake" den. Det faller på sin egen urimelighet.

De største løgnene har flest beskyttere. Å tro at en større mengde mennesker ikke kan være on page om å være skruppeløse løgnere er hva som gjør at de kommer unna med det.

Lenke til kommentar

Hitler om den store løgnen.. mange tror at dette er en teknikk som Hitler selv brukte, men det er altså feil.

 

"All this was inspired by the principle -- which is quite true in itself -- that in the big lie there is always a certain force of credibility; because the broad masses of a nation are always more easily corrupted in the deeper stata of their emotional nature than consciously or voluntarily, and thus in the primitive simplicity of their minds they more readily fall victims to the big lie than the small lie, since they themselves often tell small lies in little matters but would be ashamed to resort to large-scale falsehoods. It would never come into their heads to fabricate colossal untruths, and they would not believe that others could have the impudence to distort the truth so infamously. Even though the facts which prove this to be so may be brought clearly to their minds, they will still doubt and waver and will continue to think that there may be some other explanation. For the grossly impudent lie always leaves traces behind it, even after it has been nailed down, a fact which is known to all expert liars in this world and to all who conspire together in the art of lying. These people know only too well how to use falsehood for the basest purposes."

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å svare så seriøst jeg klarer på dette, selv om det blir vanskelig.

For det første; brannstasjonen. Brannstasjonen lå like ved skolen, og barna som klarte å rømme fra skolen ble evakuert hit, hvor de fikk være til foreldrene kom. Kilde for at barna ble evakuert til brannstasjonen: http://edition.cnn.c...ting/index.html

 

Skjønner problemet ditt

Først trenger vi en oppklaring av hva som var "mordvåpenet"

 

http://edition.cnn.com/2012/12/14/us/connecticut-school-shooting/index.html

Three weapons were recovered from the school: a semi-automatic .223 Bushmaster found in a car in the school parking lot, and a Glock and a Sig Sauer found with Lanza's body, a law enforcement official familiar with the investigation said.

 

Lenke til kommentar

Så kidnappede barn har blitt drept og lokalsamfunnet mangler plutselig ikke kjente barn?

 

Ditt spørsmål er stilt med den forutsetning at det er barn fra lokalsamfunnet som er kidnappet, og det er igjen et spørsmål som er stilt kun i den hensikt å prøve å latterliggjøre debattmotstanderen.

Det er kun en hersketeknikk som ikke virker lenger, og dere bør slutte med det.

 

Kanskje du har hørt om de såkalte melkekartongbarna ?

Det var barn som ble kidnappet over hele USA og som i 80 og 90 årene ble avbildet på melkekartonger i håp om å finne dem.

Slike barn er nok ikke avbildet på melkekartonger lenger, men barn kidnappes ennå i USA, og det er myndighetene som for det meste står bak.

Kidnapping av barn er også et økende problem globalt, for myndigheter og politikere har et stort forbruk av barn, og ikke bare til menneskeofringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ditt spørsmål er stilt med den forutsetning at det er barn fra lokalsamfunnet som er kidnappet, og det er igjen et spørsmål som er stilt kun i den hensikt å prøve å latterliggjøre debattmotstanderen.

Det er kun en hersketeknikk som ikke virker lenger, og dere bør slutte med det.

 

Kanskje du har hørt om de såkalte melkekartongbarna ?

Det var barn som ble kidnappet over hele USA og som i 80 og 90 årene ble avbildet på melkekartonger i håp om å finne dem.

Slike barn er nok ikke avbildet på melkekartonger lenger, men barn kidnappes ennå i USA, og det er myndighetene som for det meste står bak.

Kidnapping av barn er også et økende problem globalt, for myndigheter og politikere har et stort forbruk av barn, og ikke bare til menneskeofringer.

 

Tror du missforstår. Det er altså snakk om disse barna, en skoleklasse, som plutselig blir rapportert drept, men ingen i lokalsamfunnet kjenner hverken barna eller foreldrene fra før? Med andre ord dukket det plutselig opp naboer, skoleklasse og koleger fra ingensteder, som ingen har reagert på? Eller mener du noe annet?

 

Isåfall hadde det vært fint om du kunne svare hva du faktisk mener har hendt, utover en enkelt linje. Det er umulig å få noe bilde av hva du mener når du kun svarer med enkeltlinjer om temaet, og så hopper over til noe annet.

Lenke til kommentar

Ditt spørsmål er stilt med den forutsetning at det er barn fra lokalsamfunnet som er kidnappet, og det er igjen et spørsmål som er stilt kun i den hensikt å prøve å latterliggjøre debattmotstanderen.

Nei, det han spør om, antar jeg, er: Dersom de drepte barna er kidnappede barn og ikke barn fra lokalsamfunnet: Hvorfor er det ingen fra dette lokalsamfunnet som sier "Jammen, vi mangler jo ingen barn fra den skolen. De er i live alle sammen, så jeg aner ikke hvem som er drept"...

 

Og det er faktisk et helt rimelig spørsmål. At det kan stille motstanderen i et dårlig lys er en risiko man tar når man debatterer. Det får man kontre med gode svar.

 

Geir :)

 

Edit: Ikke bare en, men to, kom meg i forkjøpet der.

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner problemet ditt

Først trenger vi en oppklaring av hva som var "mordvåpenet"

 

Dette ser ut til å være en missforståelse helt i begynnelsen. Først om fremst legg merke til at artikkelen din ble postet veldig kort tid etter attentatet.

 

Her er en artikkel fra samme kilde, men av nyere dato:

 

http://edition.cnn.com/2012/12/21/us/military-style-weapons-ireport/index.html

 

one of the three guns Adam Lanza used to kill 20 children and six adults at an elementary school in Newtown, Connecticut, was a military-style semiautomatic rifle known as an AR-15.

 

Om man kryssjekker ble det faktisk funnet "lange" våpen i bilen, derfor er det rom for missforståelse:

 

A large quantity of unused ammunition was recovered from the school along with three semi-automatic firearms found with Adam Lanza: a .223-caliber Bushmaster XM-15 rifle,[61] a 10mm Glock 20 SF handgun [5][62] and a 9mm SIG Sauer handgun.[4][63] A shotgun was found in the car Lanza had driven to the school.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Sandy_Hook_Elementary_School_shooting

 

Nå er det fult mulig at jeg har misforstått sammenhengen, at han kun brukte pistoler under skytingen. Det regner jeg med vi får mer orden i etterhvert. Men å drepe mange mennesker med pistol er ikke spesielt vanskelig i trange lokaler.

Lenke til kommentar

Hvor i all verden har du det fra at hun er tilbake på arbeid?

 

Geir :)

"Natalie Hammond was probably cracking jokes Friday morning when she went to a staff meeting in the principal's office at Sandy Hook Elementary School."

 

Jeg tolket dette som at hun var tilbake, uansett stinker hele artikkelen.

 

Ditt spørsmål er stilt med den forutsetning at det er barn fra lokalsamfunnet som er kidnappet, og det er igjen et spørsmål som er stilt kun i den hensikt å prøve å latterliggjøre debattmotstanderen.

Det er kun en hersketeknikk som ikke virker lenger, og dere bør slutte med det.

 

Kanskje du har hørt om de såkalte melkekartongbarna ?

Det var barn som ble kidnappet over hele USA og som i 80 og 90 årene ble avbildet på melkekartonger i håp om å finne dem.

Slike barn er nok ikke avbildet på melkekartonger lenger, men barn kidnappes ennå i USA, og det er myndighetene som for det meste står bak.

Kidnapping av barn er også et økende problem globalt, for myndigheter og politikere har et stort forbruk av barn, og ikke bare til menneskeofringer.

Forsvinner mange barn her til lands også, men om du forsøker å søke opp informasjon om det vil du bare bli henvist til saker hvor den ene av foreldrene kidnapper barnet.

Lenke til kommentar

"Natalie Hammond was probably cracking jokes Friday morning when she went to a staff meeting in the principal's office at Sandy Hook Elementary School."

 

Jeg tolket dette som at hun var tilbake, uansett stinker hele artikkelen.

Hederlig misforståelse, antar jeg. Men det var altså det møtet hun og de to andre kom ut fra når de ble skutt.

 

Så, hvorfor "stinker" hele artikkelen?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Kan ikke dere konspirasjonsteoretikere bare komme med en HELHETLIG versjon av hva dere tror har hendt?

 

HELHETLIG.

 

'1: Myndighetene kidnapper en haug med barn og gir dem psykopatiske skuespillere som foreldre.

2: Myndighetene arrangerer disse kidnappede barna i skoleklasser ved den gjeldende skolen etter noen år

...'

 

Dere tar tegningen.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...