Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet solgte jo veldig bra, men det spørst hvor aktivt miljøet vil være etter den fullstendig bak mål katastrofale lanseringen, og oppfølgingen av denne i ettertid.

 

Okei, drøyer spillet litt til da det tilsynelatende kun kan bli bedre nå ut i fra alt jeg leser rundt det.. Bedre å vente til problemene er fikset tenker jeg :)

 

faen også, har lyst på et bilspill nå!

Lenke til kommentar

Har Sony kommet med noen offentlige uttalelser om stabiliteten til psn?

Synes det er forferdelig tregt til tider, og det er ofte nede når jeg får tid til å spille.

Kjennes ut som jeg er i 1995 og sniker meg til modemet for å spille online, alt er så tregt.

Har jo samme hastigheter som jeg hadde i napster.

Har desverre vært slikt et par uker nå, og ser ikke ut som det blir noe bedre med det første :/

Lenke til kommentar

Har Sony kommet med noen offentlige uttalelser om stabiliteten til psn?

Synes det er forferdelig tregt til tider, og det er ofte nede når jeg får tid til å spille.

 

Kjennes ut som jeg er i 1995 og sniker meg til modemet for å spille online, alt er så tregt.

Har jo samme hastigheter som jeg hadde i napster.

 

Stabiliteten har vært så som så siden DC kom ut og dem jobber garantert med saken, selv om det tar for lang tid. Hastigheten har jeg aldri hatt noe problemer med, PSN har alltid vært kjapt hos meg.

Lenke til kommentar

Everybody's playing Driveclub, and I'm just sitting here playing WRC4 on PS2.

 

Skal det komme et F1-spill til PS4 i nærmeste framtid? Muligens et med en brukbar karrieredel i tillegg til en online-del?

 

De ble utsatt til 2015, ingen dato er gitt: http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a588349/f1-2014s-absence-on-ps4-and-xbox-one-explained-by-codemasters.html#~oSZetHoBBxFh4Y

Lenke til kommentar

Det er nok ganske så likt spill som Dark Souls etc. Treg gameplay mekanisme laget for masochister. Og det er jo mange som er tydeligvis om en ser hvor populært Dark Souls etc er.

 

Så godt mulig dette er et glimrende spill. Men ikke for meg ihvertfall.... :D Men er en alpha så ting kan forandre seg. Selv om jeg tviler på at selve gameplay mekanismen forandrer seg stort.

Lenke til kommentar

Prøvd Bloodborn litt nå og er ikke blåst av stolen for å si det slik. Føles som et eldgammelt spill kledd opp i litt next-gen grafikk. Hype meteret er herved justert godt ned.

 

Mitt intrykk også. Ser passe dritkjedelig ut og gammelt som du sier. Kun ut i fra lange gameplay videoer da.

Lenke til kommentar

Fikk godfølelsen med en gang jeg testet Bloodborn, men er man ikke fan av Deamon's Soul eller Dark Souls så vil det mest sansynlig ikke falle i smak.

 

Grafikken var nydelig, og etter å ha prøvd å feilet litt med kontrollerne så ble det lettere å ta fiendene. Om det blir et spill som slår ann er vanskelig å si etter en liten test. Tipper det blir et sånt spill man enten elsker eller hater :-)

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg The last of us remastered som jeg faktisk kjøpte Ps4 for var noe nytt og dypt innen sjangeren. Særdeles bra til tross for noen sjenerende bugs selv med online oppdatering. Småplukk uansett, hele spillet samlet sett. Multiplayer også for de som bruker psn.

 

Etter det var Watch Dogs brukbart. Virket mindre karikert/sterotypisk og plastikk enn GTA og en ambisiøs hackerbasert sandkasse. Mye større spill enn jeg hadde forventet meg. Er også sluppet nedlastbare oppdrag.

 

Edit:

Det jeg er mest skuffa over på ps4 er hvor dårlig psn er.

Dagen jeg kjøpte den brukte jeg ikke mindre enn 5 forsøk før jeg fikk registrert meg en bruker. I forhold til 360 savner jeg flere nedlastbare demoer og arcade. Netflix er en grei bonus og Bluray film. Den hadde også overraskende god bildekvalitet på DVD. Det er primært sett mer en rendyrket spillemaskin enn xbone, men den har da litt bonuser også. Det å hente ut all lyd igjennom hodetelefonutgangen på kontrolleren er bra. Overraskende god lyd og bedre forsterker og lyd enn mange dedikerte portable mediaspillere. Hadde den medfølgende øreproppen med mic hatt tynnere kabel hadde den vært trådløs.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Noen som har noen formeninger om hvilke spill som er bare "MÅ HA" på PS4?

Og hva synnes dere om ps4 nå som dere har eid den en periode? Greit med oppdateringer og nye funksjonaliteter på den?

 

Hvis du ser for deg å ha spillkveld i godt lag: Nidhogg og Towerfall.

 

Nidhogg ble lansert til PS4, PSVita og PSTV i US forleden. Har ikke prøvd det selv, men hører det får mye skryt, og gameplay ser utvilsomt underholdene ut. 2-player med mulighet for turneringer(!)

 

Towerfall: Ascension har jeg hatt mer hands-on erfaring med. En slager på vorspill! Hver. Eneste. Gang. Flerspilleren støtter opptil 4 spillere med modusene deathmatch, team deathmatch og last man standing. Med frie tøyler over reglene har man praktisk talt hundrevis av forskjellige kombinasjoner å velge mellom.

 

 

Endret av K2D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...