Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personifisering av konsollen hadde jo vært fint. Hvem er vel ikke lei babyblå nå?

 

 

Selv har jeg både PS4 (og PS3) og Xbone. Jeg elsker DS4, den ligger som støpt til hendene mine. Men jeg bruker dessverre Xbone oftere, rett og slett fordi venner har en og fordi den har flere funksjoner. Jeg vurderer faktisk å selge PS4en min, rett og slett fordi den ikke blir brukt ofte nok til å rettferdiggjøre å ha den.

Themes for PS4 kom vel i den forige store oppdateringen? Eller har den ikke kommet ennå? Mente de snakket om det på TGS.

 

Selv har jeg aldri sett poenget med å kjøpe begge konsollene med mindre man er dead set på å spille alt av eksklusiver. Ellers er jeg for det meste enig i det du sier. De bør komme med DLNA til PS4, ikke fordi jeg egentlig trenger det, har jeg innsett (tv'n har jo DLNA), men av prinsipp fordi de sa det kommer og det er noe som burde være der.

Lenke til kommentar

Og problemene bare kommer. Nå er det R2 knappen som har hengt seg opp, trykker den inn og slipper, så kommer den bare halveis ut igjen. :wallbash:

Forbanna_møkk.

 

Hadde det samme problemet med min. Jeg skrudde den opp for å se etter, da så jeg at den fjæra som skal hjelpe til å sprette ut knappen igjen hadde falt av. Heldigvis hadde jeg deler fra DS3 som jeg kunne bruke, så nå funker den bra igjen.

 

Men Sony burde lansere en revidert utgave av DS4, som har bedre batteri og kvalitet. R1 og R2 knappene mine har ikke vært gode. Jeg har ikke kastet den eller noe i bakken, allikevel så tåler den ikke mye bruk

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

Og problemene bare kommer. Nå er det R2 knappen som har hengt seg opp, trykker den inn og slipper, så kommer den bare halveis ut igjen. :wallbash:

Forbanna_møkk.

 

Hadde det samme problemet med min. Jeg skrudde den opp for å se etter, da så jeg at den fjæra som skal hjelpe til å sprette ut knappen igjen hadde falt av. Heldigvis hadde jeg deler fra DS3 som jeg kunne bruke, så nå funker den bra igjen.

 

Men Sony burde lansere en revidert utgave av DS4, som har bedre batteri og kvalitet. R1 og R2 knappene mine har ikke vært gode. Jeg har ikke kastet den eller noe i bakken, allikevel så tåler den ikke mye bruk

 

Den jeg sliter med nå er 1 måned gammel. Men skal åpne og se som du sa og håper jeg får fiksa den selv.

Lenke til kommentar

Om dere har kjøpt kontrollene deres i fysisk butikk er det etter min ærfaring null problem å dra dit å få bytte den inn mot en ny på dagen. Må være bedre det enn å skru opp kontrollen å bryte garrantien ?

Jeg leverte inn en ds4 for 1 mnd siden. Fikk ikke ny på stedet, har ikke hørt noe fra elkjøp enda.

Har sikkert glemt den, får sjekke i morgen.

Lenke til kommentar

 

 

Personifisering av konsollen hadde jo vært fint. Hvem er vel ikke lei babyblå nå?

 

 

Selv har jeg både PS4 (og PS3) og Xbone. Jeg elsker DS4, den ligger som støpt til hendene mine. Men jeg bruker dessverre Xbone oftere, rett og slett fordi venner har en og fordi den har flere funksjoner. Jeg vurderer faktisk å selge PS4en min, rett og slett fordi den ikke blir brukt ofte nok til å rettferdiggjøre å ha den.

Themes for PS4 kom vel i den forige store oppdateringen? Eller har den ikke kommet ennå? Mente de snakket om det på TGS.

 

Selv har jeg aldri sett poenget med å kjøpe begge konsollene med mindre man er dead set på å spille alt av eksklusiver. Ellers er jeg for det meste enig i det du sier. De bør komme med DLNA til PS4, ikke fordi jeg egentlig trenger det, har jeg innsett (tv'n har jo DLNA), men av prinsipp fordi de sa det kommer og det er noe som burde være der.

Themes kommer med 2.0 oppdateringa som skal komme nå i høst. Ingen dato satt enda.

 

Dlna vil jeg tro kommer snart da xbox one fikk dette i dag.

Lenke til kommentar

Xbox One har fått enda en major update, mens vi sitter med et fortsatt kjedelig og lite attraktivt UI. Sony er faen meg så trege med alt de holder på med.

Heldigvis har vi noe progress på den fronten her... akkurat postet på Twitter.

 

http://blog.eu.playstation.com/2014/10/16/expect-ps4-system-software-2-00/?adbid=522833238637563905&adbpl=tw&adbpr=36969785&emcid=social_20141016_33846457

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...