Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Murdered rundet. Litt kort spill, men det har ikke fortjent all negativ omtale syns jeg. Eneste jeg plagdes med var de feilkodene hvor spillet lukket seg (skjedde bare to ganger i dag) og ett par ganger hvor spillet bare hengte seg.

 

Litt enkel story, som tidligere nevnt her er det enkelt å gjette morderen, selv om løsningen har en liten tvist :)

Lenke til kommentar

Ser ut til at den går fremover, bare latterlig sakte. Kjedelige greier. 80% nå.

Har samme problem med spill kjøpt over PSN, og svarer jeg fikk er at spillet lastes ned. Man kan starte spillet etter 10-20% nedlastet, men så blir man stående fast inni spillet å vente på at resten lastes ned, mens beskjeden "installeres" vises i lang lang tid.

Lenke til kommentar

Har sagt det før, men jeg synes fortsatt at Sony burde gi kompensasjon til PS4-eiere. Nå er det nesten et år siden lansering, og vi mangler fortsatt flere funksjoner de lovte før lansering. Videre ble Driveclub lovt gratis til de som kjøpte PS4 og PSN-medlemskap.

 

Suspend/resume er en funksjon som ble annonsert for PS4. Faktisk så var denne hovedfokuset i mange av reklamene før lansering. Hvor er den? "Det kommer" er det eneste Sony vil si. Og det ser ikke ut til at den kommer i år.

 

Også mangler jo PS4 en god del andre ting, som blant annet PS3(!) har. Mediastøtte, for eksempel. Nå er det jo god sjanse for at dette kommer rimelig kjapt, da Xbone fikk dette i dag. Personifisering av konsollen hadde jo vært fint. Hvem er vel ikke lei babyblå nå? Jeg kunne også tenkt meg å ha muligheten til å tilpasse selve menyen selv. Begge eksemplene er tilgjengelig på Xbone, så hvorfor ikke på PS4?

 

Sony sier at PS4 skal være for spill, og at spillere vil velge PS4 på grunn av dette. Men hvem gidder å kjøpe en konsoll til flere tusen når den kun har en mengde eksklusive spill som kan telles på en hånd? Når Xbone har mulighet til å benytte seg av DLNA og tar de fleste av spillene i biblioteket til denne generasjonen, så er det ikke mye poeng å velge PS4.

 

Selv har jeg både PS4 (og PS3) og Xbone. Jeg elsker DS4, den ligger som støpt til hendene mine. Men jeg bruker dessverre Xbone oftere, rett og slett fordi venner har en og fordi den har flere funksjoner. Jeg vurderer faktisk å selge PS4en min, rett og slett fordi den ikke blir brukt ofte nok til å rettferdiggjøre å ha den.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...