Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert ment til de som har samlet mye musikk over årene, eller de som kjøper fra itunes, wimp, spotify feks? Selv om de fleste streamer nå så er det faktisk noen som kjøper musikken sin fremdeles :)

 

Hmm...trodde filer fra itunes,wimp og spotify var under drm og kun virket på programmet dem er kjøpt i... Ja det er vel noen som kjøper musikk enda..kan ikke huske sist jeg gjorde det dog... :p

Lenke til kommentar

 

Sikkert ment til de som har samlet mye musikk over årene, eller de som kjøper fra itunes, wimp, spotify feks? Selv om de fleste streamer nå så er det faktisk noen som kjøper musikken sin fremdeles :)

 

Hmm...trodde filer fra itunes,wimp og spotify var under drm og kun virket på programmet dem er kjøpt i... Ja det er vel noen som kjøper musikk enda..kan ikke huske sist jeg gjorde det dog... :p

shait, tenkte ikke på drm engang, sorry! Da vet jeg ikke hvor brukbar den musikken som er kjøpt vil være!

 

Noe mer positivt: http://www.dualshockers.com/2014/10/17/ps4-update-2-0-sony-shares-a-lot-of-info-on-share-play-broadcast-and-live-from-playstation-improvements/

 

liker at jeg skal kunne spille feks Destiny med folk som ikke har spillet, artig funksjon og en grei måte å la noen på vennelisten prøve spill før de kjøper :)

Lenke til kommentar

Alt dette er flott og dette, men nå begynner dette å minne mer og mer om hvordan Sony rævkjørte PSN med PS3. Fundamentale mangler og så kjører de hardt ut med tidenes mest bedritne stor satsning i form av Playstation Home.... For noe forbanna piss.

 

Det nytter ikke å komme med mer og mer kødd, gull og grønne skoger før det grunnleggende sitter som støpt. Og det gjør det faen meg ikke hos Sony.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har sagt det for mange ganger sikkert, men er 1 år siden konsollen ble lansert nå. Kan ikke huske å fått noen oppdatering på konsollen som er av betydning.

 

Bare i oktober patchen til xbox one, så kom mkv support over usb og dlna, bedre multitasking etc. Men på PS4 kan jeg fortsatt ikke lage mapper eller organisere spilla mine. bah. come an sony

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, jeg skjønte det men i utgangspunktet burde jeg formulert det slik;) at Sony pisser i motvind her er det ingen tvil om! Tror ikke det er så mange her på forumet som biter på, håper ikke det i allefall.. Jeg ser for meg at ps4 salget synker betydelig hvis det fortsetter slik, julesalget nærmer jo seg og så hvis Sony vil selge mer bør og Må de også ta tak i problemene!

Lenke til kommentar

Har sagt det for mange ganger sikkert, men er 1 år siden konsollen ble lansert nå. Kan ikke huske å fått noen oppdatering på konsollen som er av betydning.

 

Bare i oktober patchen til xbox one, så kom mov support over usb og dlna, bedre multitasking etc. Men på PS4 kan jeg fortsatt ikke lage mapper eller organisere spilla mine. bah. come an sony

Er mye som kunne blitt patchet inn underveis. Begynner jo å lure på om software avdelingen til Sony er fullstendig inkompetent, Xbox One får jo månedtlige oppdateringer og har etter det jeg har lest fått mange flere funksjoner. Apputvalget er jo betydelig bedre også for de som bryr seg om det.

 

Har kikket litt på ps bloggen og og det er ufattelig få svar å få fra de ansvarlige når man lurer på ting. Eneste måten å få svar på er å skrive til Shuhei Yoshida på twitter virker det som..

Lenke til kommentar

 

Sikkert ment til de som har samlet mye musikk over årene, eller de som kjøper fra itunes, wimp, spotify feks? Selv om de fleste streamer nå så er det faktisk noen som kjøper musikken sin fremdeles :)

 

Hmm...trodde filer fra itunes,wimp og spotify var under drm og kun virket på programmet dem er kjøpt i... Ja det er vel noen som kjøper musikk enda..kan ikke huske sist jeg gjorde det dog... :p

 

 

Om man skal begynne å laste ned filer fra Spotify og Wimp så er programmene mot sin hensikt også da. Tullet av Sony å prioritere slike ting på en 2.0 oppdatering. Dette kunne heller vært med i 2.1 f.eks. Det er jævla tungtvindt å laste ned sanger, overføre dem til USB, sette i USB-pinnen også starte programmet. Når man liksom allerede har Spotify åpent fra før.. Tullete, rett og slett tullete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...