Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kun for altibox kunder den prisen på komplett.

 

Edit: slo meg på den. Må legge inn kundenummer fra altibox for at den skal gå gjennom.

 

Det er bare å spørre andre som har altibox om man kan låne kundenummer av dem ;) Det ville jeg ha gjort, hvis jeg ikke hadde ps4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kun for altibox kunder den prisen på komplett.

 

Edit: slo meg på den. Må legge inn kundenummer fra altibox for at den skal gå gjennom.

 

Det er bare å spørre andre som har altibox om man kan låne kundenummer av dem ;) Det ville jeg ha gjort, hvis jeg ikke hadde ps4.

 

Jeg måtte ikke legge inn kundenummer for henting og betaling på PuP.

Tar dog ikke sjansen.

Lenke til kommentar

 

 

Japp, og de bør virkelig ha spart mye krydder. Om de allerede har annonsert de største nyhetene blir jeg veldig veldig skuffet. Det er langt fra hva jeg forventet å skulle ha på en spillkonsoll i 2014 mtp. hvor teknologien er. I så tilfelle vil PS4 oset være sånn typ mange år bak Xbox One når det kommer til OS. Til og med OSet til 360 er X antall ganger med avansert enn PS4 sitt.

 

EDIT: Har de utelatt DLNA og pausing av nedlastinger er det i alle fall krise, og de kan da like så godt fjerne "#4players". Siden det eneste folk har mast om 1 år nå er de to funksjonene.

SharePlay er nå det beste som har skjedd på mange år, viss Xbox ikke har denne funksjonen er de milevis bak.

Det forutsetter at det fungerer som det skal og det vet vi jo ikke før vi har fått testet det selv :)

Lenke til kommentar

Japp, og mtp. hvor gode serverne til Sony er om dagen og i tillegg til at sikkert utrolig mange vil bruke Share Play, ville jeg ikke forventet for mye. Inntil serverne er gode nok burde de egentlig droppe Share Play, og heller patche det inn senere. Orker ikke at PSN skal være like ustabilt som det har vært siden DriveClub lanseringen.

Lenke til kommentar

Japp, og mtp. hvor gode serverne til Sony er om dagen og i tillegg til at sikkert utrolig mange vil bruke Share Play, ville jeg ikke forventet for mye. Inntil serverne er gode nok burde de egentlig droppe Share Play, og heller patche det inn senere. Orker ikke at PSN skal være like ustabilt som det har vært siden DriveClub lanseringen.

Kan jo være at de bruker p2p eller samme oppkobling som vita bruker til remote play når man ikke er hjemme da :) blir temmelig oppgitt hvis DLNA ikke er inkludert i denne oppdateringen!

Lenke til kommentar

Min fungerer helt fint. Men har begynt så smått å "pipe" når eg trykker inn R2 knappen, ufattelig irriterende.

Og banner sikkert i kirken nå, men eg liker IKKE stikkene på denne kontrolleren. Er nesten så eg får vondt av å ha tommelen på stikka nå, da de var buet var det helt lekkert.

Hehe er jo individuellt om man liker stikkene eller ikke så ;) jeg liker de og hadde ingen problemer med ds3 stikkene heller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...