Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg løser dette ganske enkelt med at jeg spiller mus- og tastatur-spill på PCen, og håndkontroll-spill på konsoll. På den måten får jeg fordelt spilletiden litt mellom de to, da TVen ikke alltid er ledig uansett.

 

The Settlers 2 hadde vi det mye moro med da det kom, jeg synes allikevel disse spillene er noe trege og at det finnes langt mer engasjerende spill i samme sjanger. 

Lenke til kommentar

Anthem er bare tilgjengelig vel i premier, of det er ikke på konsoll. Men å si at EA access ikke er verdt det så handler det mer om at man ikke liker EA enn at det er lite innhold. Man får nå latterlig mye for 30 (?) Kr per måned.

Har ikke verdens beste forhold til ea fra gammelt av grunnet mange gode studio som ble ødelagt av dem, men har ea access på xbox og synes egentlig ikke det er verdt prisen lengre da det går veldig lenge mellom nye titler blir lagt til nå. Mange av de eldre spillene der har jeg gjort meg ferdig med for evigheter siden og noen av spillene eier jeg før de havnet der, så totalt så føler jeg det er for lite for øyeblikket selv om det er billig med 30 kroner måneden.

Lenke til kommentar

Hadde noen timer til rådighet i dag og tenkte jeg skulle sette igang med AC: Odyssey som kom i posten sist uke. Setter i discen, og maskinen setter straks igang med å laste ner 17gb med data. Heldigvis gikk det ganske fort. Så skulle den også laste ned oppdatering 1.02 på 11 gb. Det tar visstnok 4 timer. 

 

Ingen spilling på meg i dag altså.

 

Edit: Klart, det var visst også nødvendig med update 1.22 på 4.6 gb i tillegg. 

Endret av afterall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skal ikke fortelle oss om stue-PC-en og Retropie-en din også med det samme du er i gang?

Det var en spøk ;)

 

Jeg hadde riktignok et tastatur til PS2 men det var av nysjerrighet og ble aldri brukt. Jeg gidder heller ikke ha tastatur og mus på konsoll :p

 

Det hadde vært gøy å få titler som The Settlers som er lavterskel innen sjangeren tilpasset å fungere godt på konsoll.

Lenke til kommentar

Hadde noen timer til rådighet i dag og tenkte jeg skulle sette igang med AC: Odyssey som kom i posten sist uke. Setter i discen, og maskinen setter straks igang med å laste ner 17gb med data. Heldigvis gikk det ganske fort. Så skulle den også laste ned oppdatering 1.02 på 11 gb. Det tar visstnok 4 timer.

 

Ingen spilling på meg i dag altså.

 

Edit: Klart, det var visst også nødvendig med update 1.22 på 4.6 gb i tillegg.

Dette er grunnen til at jeg ofte dropper å ha konsollen på nett, slipper man slikt tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde noen timer til rådighet i dag og tenkte jeg skulle sette igang med AC: Odyssey som kom i posten sist uke. Setter i discen, og maskinen setter straks igang med å laste ner 17gb med data. Heldigvis gikk det ganske fort. Så skulle den også laste ned oppdatering 1.02 på 11 gb. Det tar visstnok 4 timer. 

 

Ingen spilling på meg i dag altså.

 

Edit: Klart, det var visst også nødvendig med update 1.22 på 4.6 gb i tillegg. 

 

Sånn er det i dag. En må vel begynne å sette i plata med en gang en får den sånn at ting blir klart etterhvert. Forrige generasjon konsoller hadde ganske minimale patcher i forhold, selv om det alltid er kjipt med oppdateringer når man først tenkte å spille litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Så ar det var tilbud på Red Dead Redemption 2 så jeg ville sjekke prisen. Og wow....satt ned 36%. Ifra 799kr!!! til 511kr. Koster virkelig standard utgaven 800kr altså? Det er jo helt vilt....

 

Mener det stod 199kr en stund også. Men skal du absolutt spille rdr2 så kjøp det brukt, ikke gi mer penger til microtransactionskompaniet(Take2, Rockstar).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...