Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg betalte over 1k for Ultimate Edition.. Angret litt på det i ettertid. 

 

Er genuin nysgjerrig på hvorfor folk betaler så mye for ett spill.. Klarer ikke å fatte hva som er verd de ekstra 500+ kronene. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er genuin nysgjerrig på hvorfor folk betaler så mye for ett spill.. Klarer ikke å fatte hva som er verd de ekstra 500+ kronene. 

Råtten praksis som alt for mange gidder å betale for.

De ekstra 500 kronene er nesten utelukket profitt rett i lomma på utvikler/utgiver. 

Lenke til kommentar

Er genuin nysgjerrig på hvorfor folk betaler så mye for ett spill.. Klarer ikke å fatte hva som er verd de ekstra 500+ kronene. 

Ikke så vanskelig å svare på egentlig. Red Dead Redemption var, og er et av favorittspillene mine. Hadde gledet meg til RDR2 i åtte år, og tenkte at når det først kom en oppfølger, så skulle jeg ikke spare. Så jeg spanderte på meg det for litt eksklusivt innhold.

 

Grunnen til at jeg angrer, er for at onlinedelen ble en cash grab. Ikke noe man kunne slappe av med, som forgjengeren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke så vanskelig å svare på egentlig. Red Dead Redemption var, og er et av favorittspillene mine. Hadde gledet meg til RDR2 i åtte år, og tenkte at når det først kom en oppfølger, så skulle jeg ikke spare. Så jeg spanderte på meg det for litt eksklusivt innhold.

 

Grunnen til at jeg angrer, er for at onlinedelen ble en cash grab. Ikke noe man kunne slappe av med, som forgjengeren.

Kan umulig ha vært et sjokk etter GTA:V ?  :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Joda. Det var ikke akkurat uventet. Jeg ble heller ikke direkte skuffet, kjøpte ikke spillet for å spille online. Har enda til gode å i det hele tatt prøve onlinedelen.

Ja, for alt i verden, singleplayeren står fint på egne bein.

 

Er nok mye av grunnen til at det har vært stille rundt MP'en sammenlignet med andre spill med lignende praksis (SW:BF2).

Lenke til kommentar

Lurer litt på om jeg skal benytte meg av innbyttekampanjen til Gamestop der man kan bytte inn PS4 og tre utvalgte spill pluss mellomlegg på 1299kr mot PS4 pro og Days Gone. Siden jeg ikke bryr meg om det spillet kan jeg bytte det inn i penger, og dermed koster hele greia meg kanskje en tusenlapp. Er det en grei deal? Andre her som har benytta seg av den?

Lenke til kommentar

Nå blir det nok ikke lenge til neste generasjons konsoller kommer, så det er jo verdt å ha i bakhodet.

Flere sider sier November 2020, men vet ikke om det er offisielt.

 

Det eneste som er "offisielt" er at Sony tok livet av et rykte om en vår lansering i 2020 ved å si at neste generasjon PS ikke vil bli lansert innenfor de neste 12 månedene. Det ble vel sagt ganske nylig, slutten av april eller begynnelsen av mai tror jeg..

Lenke til kommentar

Som flere andre har jeg lenge tenkt (og skrevet) Q4 2020 og ant. siste del. Ser man på konsoller bakover i tid er November 2020 mest sannsynlig.

 

Mulige datoer er 03.11.2020, 12.11.2020, 21.11.2020 eller 30.11.2020 som alle hver for seg sammenlagt utgjør = tallet 9 og "launch of 9th generation consoles".

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_home_video_game_consoles#Eighth_generation_(2012%E2%80%93present)

 

EDIT:

Jeg tipper vi får noe mer innblikk ift. hva Microsoft og Sony vil foreta seg på E3 2019 (om så bare fra en aktør).

 

E3 2020 blir nok den store lanseringsfesten. Altså juni 2020.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvis man driver og dekorerer hyllene på et dedikert spillrom så kan jeg forstå at man kjøper store Collector's Editions, da de gjerne ser veldig bra ut på hylla. Jeg ville nok gjort det selv om jeg kunne hatt et dedikert spillrom, men for å ha det måtte jeg nok ha kommet meg et stykke ut av sentrum.

Lenke til kommentar

Som flere andre har jeg lenge tenkt (og skrevet) Q4 2020 og ant. siste del. Ser man på konsoller bakover i tid er November 2020 mest sannsynlig.

 

Mulige datoer er 03.11.2020, 12.11.2020, 21.11.2020 eller 30.11.2020 som alle hver for seg sammenlagt utgjør = tallet 9 og "launch of 9th generation consoles".

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_home_video_game_consoles#Eighth_generation_(2012%E2%80%93present)

 

EDIT:

Jeg tipper vi får noe mer innblikk ift. hva Microsoft og Sony vil foreta seg på E3 2019 (om så bare fra en aktør).

 

E3 2020 blir nok den store lanseringsfesten. Altså juni 2020.

 

Jeg har fått med meg et par ting som gjør at jeg ikke utelukker en annonsering fra MS på E3 i år, og likedan; lansering av next gen XBox i år. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...