Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

XBONE trakk vel det lengste strået der. PS4 har noe mer sære proprietære greier som er mindre adoptert. Det ligger i API som utviklere har hatt tilgang til over lengre tid, men er vel vurdert til å ha for lite nedslagsfelt til at det blir brukt. Virker som 3D lyd er i startgropen foreløpig. Fordelen med Atmos er at det fungerer bra på vanlige hodetelefoner også. En kan låse det opp for en engangssum og så få støtten for film og spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv kun spilt første sesong som er litt av årsaken til at jeg har lyst på hele "Definitive Edition" med oppgradert grafikk for alt frem til S4. Jeg hører bare bra ting om S3 og S3 på internett og fansen skriker etter S5 og håper at Skybound kan ta på seg jobben etter Telltale.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Personlig tror jeg at jeg er den eneste som ikke finnes gira på Death Stranding..

 

Kan mye mulig bli bra, men akkurat nå interesserer det meg ikke.

 

Det må få noen veldig gode kritikker, før jeg skal vurdere å klemme spillet inn i backloggen min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Personlig tror jeg at jeg er den eneste som ikke finnes gira på Death Stranding..

 

Kan mye mulig bli bra, men akkurat nå interesserer det meg ikke.

 

Det må få noen veldig gode kritikker, før jeg skal vurdere å klemme spillet inn i backloggen min.

Du er nok langt i fra alene.

 

Fenger ikke meg i det hele, man skal bære babyer omkring samtidig som masse creepy greier skjer rundt deg? What?

Lenke til kommentar

Jeg har vel nødvendigvis ikke noe spesielt imot å bære på en baby med rare ting som skjer rundt, hvis det er det historien skal ha meg til å gjøre. Det er bare det at jeg ikke har fått sett hva spillet handler om, hva spillet er eller skal være. De har for meg vist så mye mystikk, og fokus på slike surrealistiske momenter, at de har bommet på å vise noe av det som skal få meg til å ville spille spillet. Jeg skjønner akkurat nå ikke hvorfor jeg skulle glede meg, og gjør det heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...