Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok litt tidlig enda, betydelige deler av målgruppen har enda ikke nett til å laste ned dagens topptitler.

Yes, eller så bor de i land der man får 100gb eller noe for månedsleie og må blø økonomisk pr gb etter det. Som oftest i land der offisiell valuta heter US Dollar.

 

Selv gidder jeg ikke å håndtere disker og synes det er morsommere at man kan preordre digitale download. Redd for å ikke få kjøpt dette på release?

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Jeg flytter til Canada snart og disse datakvotene er en reell bekymring jeg har da det er rimelig standard med 100-200GB kvoter selv om det finnes noen unntak avhengig av hvor man bor, men aner ikke hva slags nett jeg ender opp med enda. De siste 2 ukene har jeg forøvrig brukt 17 Terabyte så må vel kansje forberede meg på drastiske bruksendringer :D

Lenke til kommentar

 

17tb? Hva er det du driver med ? :p

Antar at han fyller HDDene før han skal til Canada som har datakvoter :p

 

 

Haha, nesten riktig. Jeg laster opp alt jeg har til Jottacloud siden det ikke er helt aktuelt å drasse med seg alle harddiskene på flyttelasset av flere grunner, så må må bare understreke at dette ikke er det normale forbruket mitt altså da 15 av disse Terabytene kun er Jottacloud. Det normale forbruket mitt ligger nok mer på 1-2 TB en plass i mnd, men uansett en god del mer enn selv de beste kvotene der nede.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Da kommer det til å bli en Kratos-kveld i kveld! :D

Ikke CE denne gangen?

 

Imponerende å få til det på 2 uker. Om jeg hadde makset min nåværende fiberlinje i 14 døgn konstant med nedlastinger hadde jeg klart å lastet ned ca 15 tb :p

Uhm, for meg ville det vært mer som knapt 2. Yup, det står 2, read it and weep. Det er en grunn til at jeg ikke støtter heldigitalt.  :p  Dog for spilling klarer jeg meg fint. Går mer ut over streamingen.

Lenke til kommentar

Jeg var inne på tanken å kjøpe CE selv, men plutselig var de tom overalt. Eller, jeg så Gamezone hadde et par stykker for et par dager siden, men de kostet 1999,- og det var jeg ikke villig til å betale. Så da stikker jeg heller innom Elkjøp i morgen og rasker med meg en vanlig versjon. Merker jeg gleder meg veldig nå.

Hehe, ja de fleste CE bør man være litt tidlig ute for. Jeg droppet Far Cry 5, og har ingen planer om å kjøpe RDR2, så da kan jeg heller unne meg CE av GoW. :D Det gjelder å prioritere riktig. :p;)

 

Har den nok ikke før på mandag,men, men, mer tid med Yakuza 6. ^_^

Lenke til kommentar

 

Da kommer det til å bli en Kratos-kveld i kveld! :D

Ikke CE denne gangen?

Nei, begynt å bli litt mer selektiv på de, spesielt tatt i betraktning prisen :p

 

Noen spill må jeg bare ha CE av da, så som Nier! Men, joa, gleda meg til GoW forsåvidt, bare føltes ikke ut som at det var verdt det for CE av den.

Lenke til kommentar

Wow, disse 3 og en halv timene med GoW gikk fort! Nå gruer jeg meg til å stå opp i morgen tidlig/i dag.. :(

 

At GoW skulle funke så bra «over the shoulder» hadde jeg aldri trodd. Selv var jeg skikkelig skeptisk da jeg så traileren for spillet med tanke på tidligere GoW spill, men det føles helt naturlig!

 

Og øksa, den er bare episk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...