Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Hvis det er Original Sin du snakker om så synes jeg det var forferdelig knotete å spille, men nå har jeg heller aldri blitt helt frelst av Baldur's Gate og lignende spill. I Original Sin føltes det som om jeg brukte mer tid på å flytte ting jeg ikke ante hva var rundt i inventory enn å spille selve spillet. Når jeg beveget meg utenfor den første byen ble jeg knertet på et blunk uten at jeg helt skjønte hva jeg hadde gjort galt da jeg ikke akkurat hadde hatt muligheten til å grinde noe før det.

Stemmer, liker den typen spill jeg da. Ellers er vanskelighetsgraden litt høy ja. Har knotet meg til lvl 7 så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte å se hvordan andre hadde det i spillekroken sin så jeg legger ut bilde av min hule også.

Dette er fra monteringsdagen i sommer så de ledningene som henger til venstre i bildet er selvfølgelig lagt i sine respektive kanaler. Har 5.1: Dali Blue 8008 front, Dali Suite senter- og bakhøyttalere og subwoofer. Lerret er 100" fra Elite Screens og prosjektor er Benq W2000.

post-116700-0-15978000-1479451929_thumb.jpg

Endret av H.A.M.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bilde av nerdebulen vår. SUB'en er en B&W på 500 watt. Takket være gummimattene den står på har jeg redusert vibrasjonstøyen ned til naboen under. Det gav også bedre lydopplevelse da vi ble kvitt mye vibrasjonsstøy. Kjente på spiksene når den var i bruk en gang og de vibrerte ganske kraftig i koppene sine.

 

post-1713-0-27972800-1479461814_thumb.jpg

Endret av ilpostino
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Takk!

Større sjanse for at det blir PS4 ;)

Kjøpe deg en Ps4Pro, er mange som har Ps4Pro her i tråden så er bare å spørre. jeg venter litt å kjøpe den da.

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO

 

Mtp hvilken TV jeg har er det ikke vits å kjøpe PS4Pro for min del. Generelt mener jeg ikke at jeg har brukt for det. Den kommer ikke til å bli brukt så mye, så føler ikke at det er verdt det.

Lenke til kommentar

Jeg likte å se hvordan andre hadde det i spillekroken sin så jeg legger ut bilde av min hule også.

Dette er fra monteringsdagen i sommer så de ledningene som henger til venstre i bildet er selvfølgelig lagt i sine respektive kanaler. Har 5.1: Dali Blue 8008 front, Dali Suite senter- og bakhøyttalere og subwoofer. Lerret er 100" fra Elite Screens og prosjektor er Benq W2000.

attachicon.gif20160823_204158.jpg

 

Samme her. Skal snart flytte og trenger litt inspirasjon til hvordan jeg skal sette opp ting.

 

Men jeg ville kanskje hatt den sofaen et par meter lenger bak, mtp hvor stor skjermen/lerretet er.

Lenke til kommentar

 

Samme her. Skal snart flytte og trenger litt inspirasjon til hvordan jeg skal sette opp ting.

 

Men jeg ville kanskje hatt den sofaen et par meter lenger bak, mtp hvor stor skjermen/lerretet er.

 

 

Uenig ang. størrelse. Så lenge du kan ta inn hele bildet uten å bevege på hodet synes jeg du skal ha så stort bilde/sitte så nær som mulig. (Så lenge oppløsningen er høy nok såklart).

 

Jeg har en 55" 4K-TV som jeg pleier å sitte mellom 1 og 1,5 meter fra når jeg skal spille enten veldig cinematiske spill, hvor innlevelse er viktig, eller kompetitive-spill, spesielt skytespill. Skjermen opptar da kanskje 90% av synsfeltet mitt, og jeg koser meg sykt. Den er også buet, som normalt er en teit gimmick men som faktisk er litt artig når du sitter nærme.

 

Hadde det vært behageligere hadde jeg sittet så nær TV-en alltid. Men av og til vil blir jeg og ryggen min lei av gamingstolen og vil lounge i sofaen, da blir det kanskje 4-5 meters avstand.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Sofaen står litt lenger bak i dag - måtte ned og dobbeltsjekke, men den stod så tett på da jeg tok bildet fordi jeg koblet kablene i taket og la kanaler for hdmi, bakhøyttalere og strøm.

Sitter i dag drøye 3 meter fra skjermen (11 fot) og da er THX anbefalt max størrelse 98" (jeg har 100). Har anledning til å skubbe sofaen lengre bak, men har aldri hatt behovet - kanskje kun når jeg ser disse Marvelfilmene hvor ting skjer over absolutt hele skjermbildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...