Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dirt Rally er veldig bra, og det er nesten tåpelig å ikke slå til nå som det er på tilbud. Jeg liker også Assetto Corsa, som er rimelig hardcore.

Hvis det er DiRT 3 Complete Edition så kjøpte jeg det for 20.kr på steam. :love:

Dirt 3 og dirt rally er to forskjellige spill :-) dirt rally er oppfølgeren til dirt 3.

Lenke til kommentar

 

Jeg har ett spørsmål :) Spill som jeg har kjøpt Online på Ps-Store er det mulig å gji de til andre kompiser? :) Eller er det låst til min bruker? :) bruker ikke ps4 min å vurderer å selge den :)

Låst til din bruker, så om du selger Ps4en med PSN/SEN Kontoen så kan vedkommende laste ned å spille spillene. 

 

 

 

 

Men er det så lurt at vilt fremmende får tatt over kontoen min da å brukt spillene mine? :)

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan jeg kan øke upload farta på PS4? 

Sitter på en altibox linje som er 300/300 mbit.

 

Når jeg kjører innebygd test på ps4 så får jeg 270 mbps ned og 5 mbps opp. 

Men når jeg laster ned spill på ps4 så er den reelle farta 5 mbps ned. 

 

Har prøvd wifi, og kabel, liten eller ingen forskjell. Har prøvd direkte på hjemmesentralen, og via annen router når 

jeg setter hjemmesentral i bridge modus. Men, uansett hva jeg gjør så er fart opp og ned på ps4 ræva.

 

På pc og xbox derimot som kjører på det samme nettverket så er hastighetene slik jeg forventer at de skal være. 

 

Har prøvd med google dns og andre dns på ps4, uten at det hjelper.

Lenke til kommentar

Dette er snakk om den gamle PS4 skjønner jeg? Konsollen har rett og slette ett billig,drittdårlig nettverkskort som er direkte flaut. Slim og Pro utgavene er fra en annen verden, jeg går ut i fra at det er det samme som sitter i de to modellene.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dette er snakk om den gamle PS4 skjønner jeg? Konsollen har rett og slette ett billig,drittdårlig nettverkskort som er direkte flaut. Slim og Pro utgavene er fra en annen verden, jeg går ut i fra at det er det samme som sitter i de to modellene.

Skulle ønske det gjaldt en gammel ps4, men det gjelder også pro. Samme hastighet der.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har ett spørsmål :) Spill som jeg har kjøpt Online på Ps-Store er det mulig å gji de til andre kompiser? :) Eller er det låst til min bruker? :) bruker ikke ps4 min å vurderer å selge den :)

Låst til din bruker, så om du selger Ps4en med PSN/SEN Kontoen så kan vedkommende laste ned å spille spillene. 

 

 

 

 

Men er det så lurt at vilt fremmende får tatt over kontoen min da å brukt spillene mine? :)

 

Det er et kompromiss da, du velger selv. Enten så selger du uten eller så selger du med, det er ingen middelvei. Med mindre dere bestemmer for å dele kontoen, men ser for meg at det blir mye kluss. Lurer på om det å selge kontoen videre er et brudd på EULAen itillegg, så det er en risiko for at den blir sperret, sjansen er vel utrolig lav, men den er der. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Skulle ønske det gjaldt en gammel ps4, men det gjelder også pro. Samme hastighet der.

 

 

Aiai, da er det jo helt krise ja :/

 

Så til noe tungvindt, har du testet konsollen hos noen andre på deres nettverk? Uansett, det høres helt merkelig ut i ditt tilfelle.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Skulle ønske det gjaldt en gammel ps4, men det gjelder også pro. Samme hastighet der.

 

 

Aiai, da er det jo helt krise ja :/

 

Så til noe tungvindt, har du testet konsollen hos noen andre på deres nettverk? Uansett, det høres helt merkelig ut i ditt tilfelle.

 

Skal høre med naboen. Han har altibox han også, men egen linje og hjemmesentral.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor pc og xbox1 får så mye bedre fart. Akkurat som det er en innstilling på ps4 som sier at den ikke skal

over 5 mbps.

Lenke til kommentar

 

Da er det mulig å forhåndsbestille Razer Raiju PS4 kontrolleren via Komplett. Skal bli spennende å se hvordan den er. Kommer vel noen anmeldelser snart.

Jeg gleder meg til den andre som så ut til å ha spakeoppsett på samme måte som xbox one kontrolleren.

 

 

Jeg og... Og kr. 1495,- for en kablet kontroller :-( Kunne gjerne sett at den hadde trådløs mulighet også... Enn så lenge bikker det mot et CronusMax+ og Xbox One Elite oppsett (har elite fra før av og da blir CronusMax en billigere løsning for min del).

Lenke til kommentar

 

 

Skulle ønske det gjaldt en gammel ps4, men det gjelder også pro. Samme hastighet der.

 

 

Aiai, da er det jo helt krise ja :/

 

Så til noe tungvindt, har du testet konsollen hos noen andre på deres nettverk? Uansett, det høres helt merkelig ut i ditt tilfelle.

Skal høre med naboen. Han har altibox han også, men egen linje og hjemmesentral.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor pc og xbox1 får så mye bedre fart. Akkurat som det er en innstilling på ps4 som sier at den ikke skal

over 5 mbps.

Ikke sikkert det er så vanskelig å skjønne. Tipper det har med Sonys serverpark å gjøre, de gidder ikke ruste opp sånn at folk som deg med langt raskere nett enn gjennomsnittet kan få full hastighet.

Lenke til kommentar

Jeg siterer meg selv i fra PS4 Pro tråden, som altibox kunde må jeg si meg fornøyd :)

 

 

Mala, den 11 Nov 2016 - 09:45, sa:

Å I helvete for en forbedret WiFi det er på Pro. Stod på 2,4ghz nettverket som følger av backup gjenoppretting.. Klokket inn 70/70mbs på nettverkstesten der. Der har aldri skjedd i noen PS historie noensinne her i huset :p Med 5ghz kom den på 75/100.

 

Jævlig nøgd.

 

EDIT: Fy faen altså. Chrome og dette forumet her + sitering til tider er helt rævkjørt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...