Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan GameZone slippe unna med å sende det aller meste ut lenge før releasedato, mens jeg alltid hører i butikken at de ikke tør selge kvelden før på grunn av stor fare for bøter og sanksjoner?
Slik som GameZone opererer burde de, i følge alle andre butikker, vært senket av bøter og restriksjoner.
Likevel er det allmennkjent, at hvis du vil ha noe før release, så er GameZone så og si bankers.

Lenke til kommentar

Final Fantasy har alltid vært klassifisert som JRPG, eller et japansk rollespill, men mye tyder på at FF15 vil skille seg ganske kraftig ut fra et typisk JRPG, så å kalle det for det kan være misvisende.

 

Wakka oppnådde aldri potensialet sitt i min savegame. Men logikken tilsier at dersom du ikke slåss så får du ingen erfaring. Men ja, da ekskluderer du egentlig disse enkelt fra resten av spillet. Gi meg et turbasert JRPG med Xp til alle og et spheregrid som ikke er World of Final Fantasy!

 

Anbefaler Legend of Heroes-spillene, både Trails in the Sky og Trails of Cold Steel. Jeg synes dette er de beste JRPGene som er laget i nyere tid.

 

Jeg forstår ikke hvordan du fikk til at Wakka havnet bakpå, han er jo nyttig i så mange kamper. For min del var det Rikku og Kimahri - spesielt Kimahri - som alltid havnet bakpå. På andre gjennomspilling (som var HD-remaken som kom ut på PS3 for ikke lenge siden) hadde jeg litt mer peil og fikk laget gode karakterer ut av de to og.

Takker. Skal sjekke de ut. Som med deg er tid mitt største problem. Rekker tre-fire quester i The Witcher en og annen kveld i uka.

Jeg synes Wakka var en dust, og hadde lyst il å ta livet av ham mer enn en gang nedprioriterte ham. Tidus, Yuna og Auron var mainene mine, med Lulu, Rikku og til nød Kimahri som backup.

 

Litt trist at FFXV blir så annerledes, men det er mye tiltrekkende med det også. Venter spent på litt feedback, Nevnarion! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...