Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke kombinasjonen av khaki og rød er noe særlig, Seb. Ellers er jeg også litt usikker på kontrasttrådene i skjorteknappene, men det er langt i fra det verste jeg har sett.

 

+1.

 

Ellers, hvor er skjorten fra? Bortsett fra kontrasttrådene, så var den jo ganske anonym og uten (?) logo, noe jeg ikke ser så ofte.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Sebastian@ Det var bra, og det funker fint med stripete skjorte og stripete slips, når fargene passer og størrelsen i mønster er så ulik.

 

Men når standarden din er så høy, må du tåle litt pirk:

Jeg er litt usikker på kragen din; om du ikke hadde kledd bedre en skjorte med lavere kragebånd. Nå blir det litt for høyt fra kragebåndet og opp, og kragen blir for vid. Kunne tenkt meg å ta et kragebånd som var ca 2 cm lavere.

Fin lengde på ermene, og perfekt rundt livet, men kanskje litt for vid over skuldrene? Litt vanskelig å si ut fra disse bildene.

Slipset kunne hatt en bredere knute (dobbel FIH kanskje?)

 

Hva er din erfaring med MwH? Jeg har vært innom der et par ganger, og jeg blir ikke helt klok på de karene der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sebastian@ Det var bra, og det funker fint med stripete skjorte og stripete slips, når fargene passer og størrelsen i mønster er så ulik.

 

Huh... Jeg er helt uenig. Det er det kjedeligste antrekket jeg har sett her inne på år og dag. Hverken kombinasjonen eller enkeltplaggene er pent imo.

 

Og slips og skjorte uten noe over... Grøss....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...