Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Ville heller ikke ha spilt ball i en park i skinnsko, dratt på kaotiske utesteder i skinnsko, slappet av en dag på stranden i skinnsko eller gått rundt i en storby i 10+ timer i skinnsko. Men det er meg da. Hvis du ser ut som VGS/U-skoleelev fordi du har på deg et par tøysko er det sannsynligvis på grunn av ansiktet ditt, spør du meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine de, personlig er jeg mer fan av Adidas.

Kjøpte selv disse i Berlin for litt siden.

Begge er ett friskt pust blant titusener av Converssko. :)

 

 

Hvordan er disse å gå i over lang tid. Har lyst på noen komfortable sneakers og vurderer sterkt New Balance, men siden det er så mainstream ser jeg etter alternativer også.

Lenke til kommentar

Fine de, personlig er jeg mer fan av Adidas.

Kjøpte selv disse i Berlin for litt siden.

Begge er ett friskt pust blant titusener av Converssko. :)

MkotprN.png

Takker! Blir litt smak og behag. Prøvde Adidas også men likte designet på Nike-skoa bedre :-) Veldig fint å ha noe annet enn Converse, i tillegg til at de er veldig mye bedre å gå i!

 

Har gått i skinnsko hver dag i hele vinter, og kommer til å gjøre det stort sett hver dag i sommer og. Avhengig av antrekk og situasjon kommer jeg likevel til å ha bruk for tøyskoene mange ganger i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar

Hvordan er disse å gå i over lang tid. Har lyst på noen komfortable sneakers og vurderer sterkt New Balance, men siden det er så mainstream ser jeg etter alternativer også.

Jeg har ikke gått så veldig mye rundt i de over lengre tid.

Men det jeg har brukt de så kan jeg ikke klage.

Sålen er mye og god og de har "nok" støtte.

Lenke til kommentar

Nydelig, dag! Bukse og sko?

 

Takk for det. Det gikk litt på halv komma snei i dag, og jeg fikk ikke tatt bilde av dem eller i helfigur.

Men jeg hadde på noen lyse grå flanell MTM-bukser fra Manning&Manning og sorte semibrogues fra CT.

 

Blir det ikke varmt med tweed nå om dagen, Dag?

 

Ikke i Stavanger.

Da jeg gikk på jobb i 8-tida var det sånn at jeg angret på at jeg ikke hadde på hansker og lue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...