Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lensway.no faktisk, halv pris på de første brillene du kjøper, og linser er inkludert i prisen. Så da kom det på 1250kr. Solbrillene kjøpte jeg fra Otticanet.

 

Pene briller.

 

Kunne du forresten postet fitpic av blazeren du kjøpte for en stund siden? (LBM 1911...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er det Acne max raw? Hvordan i alle dager har du fått den så slitt?
Du må vel ha brukt den buksa hver dag i 100 år for å få en Max Raw så lys? :p
Kjenner jeg Thrice rett så har han brukt den på byen noen turer bare :ph34r: Men looking good, skulle dog sett et bedre bilde.

 

 

Nå må dere lese hva jeg skriver da gutter. Den er ikke så lys som sola gjorde den på bildet. Men noen av de ansatte på Acne-huset kom riktignok bort bare for å se på "sick fades" når jeg var innom her om dagen. Men ja, den er vel fort 4-5 år gammel. Riktignok bare brukt i 3 av de litt av og på.

 

Og den har vel fort blitt med et par ganger for mye på byen. Husker ikke hvor mange ganger skrittet er lappet :tease:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Og den har vel fort blitt med et par ganger for mye på byen. Husker ikke hvor mange ganger skrittet er lappet :tease:

 

Hvordan lapper du den i skrittet, bilde? Mange av mine Levis bukser har fått hull der innen ett år.

Jeg bruker de da ikke lenger, så kunne gjerne fått noen tips til dette og se hvordan det ser ut så kanskje jeg kan reparere noen av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...