Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmokei, takkforsvar

men jeg liker stroppene på den korte bedre, ettersom jeg tror de andre ryker lett. Tror dere det vil være lett å byte ut om de ryker?

Har en duffel fra gloverall med liknende stropper, og ser ikke helt hvorfor du er redd for at de skal ryke. Det er jo basicially tau. Ryker ikke med mindre du gjør noe rart med jakken. Dessuten liker jeg kontrasten mellom de lyse stroppene og den brune jakken, enn brun jakke med mørkebrun og svart stropp...

Lenke til kommentar

Har en duffel fra gloverall med liknende stropper, og ser ikke helt hvorfor du er redd for at de skal ryke. Det er jo basicially tau. Ryker ikke med mindre du gjør noe rart med jakken. Dessuten liker jeg kontrasten mellom de lyse stroppene og den brune jakken, enn brun jakke med mørkebrun og svart stropp...

for jeg har hatt sånn jakke og stroppene røk uten at jeg gjorde noe sært.

men er enig i at det ser bedre ut

 

kanskje jeg går for tau likevel, men tror du det kan fikses om de ryker?

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

Var det noen som endte opp med å bestille trench coat fra Walker Slater?

 

Den ser bra ut... sendte av gårde en mail til kundeservice for å spørre om det er 100% ull/ull- polyester miks og i tillegg hvilken vekt ullet brukt har (i oz/gram).

 

Føler jeg går så utrolig mye frem og tilbake med dette - var enklere når jeg bare kjøpte en losjakke fra Bruunz Bazaar til 3K, selv om kvaliteten ikke var noe særlig, for et par år siden. :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Noen som har forslag til en bag som ikke koster alt for mye? Må ha med treningstøy på skolen, føler meg som en slask med treningsbag.

Hva er "ikke alt for mye" for deg? Har samme problem selv..

 

Frister litt å prøve ut everlane sine duffles til rundt 550,- før frakt og moms, men så også at OlafG hadde en filson duffle til salgs..

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Er vanlige skjorter generelt sett store i størrelsen? Har flere vanlige gensere, tynne og tjukkere, i medium som er på grensen til å være for små, men samtlige skjorter i small er for store.

 

Skjorten skal vel gå til omkring midt på rumpa? Hos meg går samtlige godt nedfor, framme også. :hrm:

Er vel ikke så farlig om en skjorte er litt lang, du har den jo nedi buksa uansett. :)

Lenke til kommentar

Er vanlige skjorter generelt sett store i størrelsen? Har flere vanlige gensere, tynne og tjukkere, i medium som er på grensen til å være for små, men samtlige skjorter i small er for store.

 

Skjorten skal vel gå til omkring midt på rumpa? Hos meg går samtlige godt nedfor, framme også. :hrm:

Jeg har litt intrykk av det jeg også. jeg er 187 men tynn, og selv de minste størrelser rekker meg ganske langt ned på rumpa. Med tanke på at det ikke er en selvfølge at den tuckes slik som Sebastian antyder (noe jeg så og si aldri gjør dersom jeg kun har på meg skjorte), så ser jeg dilemmaet dersom en er lavere enn meg.

Lenke til kommentar

Jeg har litt av det samme problemet med å finne skjorter som passer meg. De fleste skjorter jeg prøver i butikk har ofte for lange ermer, for vid passform, er alt for lange (ikke noe stort problem ettersom jeg alltid går med skjorta nedi buksa uansett) eller alt på en gang. Løsningen for min del har vært å bestillle skjorter fra Luxire. Den første skjorta derfra satt som et pølseskinn, men resten har jeg vært godt fornøyd med.

 

Anbefaler å bestille fra Luxire, i stedet for å kjøpe overprisede skjorter med dårlig passform her i Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...